Kate's pov, Londýn
Chtěla jsem v Londýně vyřešit věci, co nejdříve. Proto jsem přijela na poslední chvíli a z letiště jsem jela rovnou na charitativní akci pro sirotky, kde jsem se měla potkat s holkami. Byla jsem sice hodně unavená, ale jakmile jsem viděla ty dětské tváře, které se na nás tak těšily, únava se vytratila. Celý den jsem strávila v dětském centru. Zazpívaly jsme pár písniček, zahrály si hry, povídaly si s většími dětmi a hrály si s těmi menšími.
Všichni byli tak roztomilí, že být to v mých silách, adoptovala bych je do jednoho. Nestihla jsem ani napsat JungKookovi, který mi večer pěkně vynadal za to, že jsem se neozvala. Bylo sladké, jak se o mě bál a přestože bych s ním ráda mluvila klidně celou noc, byla jsem až moc grogy na dlouhé rozhovory a druhý den byl další program.
Ráno jsem musela vstát už před pátou. Hodila jsem do sebe jednu kávu, a pak se taxíkem nechala odvést do ateliéru, kde se dnes fotilo. Přestože jsme měli začít až kolem desáté, hrozně dlouho trvá, než nás všechny připraví, abychom před foťákem vypadaly dokonale.
Já si přišla jako zombie, pila jsem pro změnu čaj a u toho sjížděla novinky na tabletu. Jedna z maskérek mi zrovna dělala vlasy.
„Je děs, vstávat v tak nekřesťanskou hodinu." Zamumlala jsem, klikajíc na článek, který hlásal něco o dalším skandálu Miley Cyrus. Už je docela nuda to číst, no na nic lepšího jsem nenarazila.
„To mi povídejte, taky nejsem zrovna dvakrát happy." Uchichtla se ona, nastavujíc kulmu na správnou teplotu.
„Prý jste sem letěla až z Jižní Korey, musíte to mít slušně naruby." Podotkla.
„Jo, je to celkem dálka a nějakých osm hodin časový posun, takže bych opravdu nejradši ležela v posteli." Shlédla jsem fotky, a pak se vrátila na úvodní stránku.
„Máte zajímavý vkus na destinace k dovolené." Komentovala.
„Jo..." měla jsem na jazyku, že tam zkrátka mám nějaké známé a chtěla jsem je navštívit, no zarazil mě nový příspěvek.
Kate Summers už není singl! Po rozchodu s Harrym Stylesem začala randit se svým idolem, korejským zpěvákem ze skupiny BTS.
Vypoulila jsem oči a hned to rozklikla. Ruky se mi tak roztřásly a myšlenky rozházely, že jsem to ani nepřečetla všechno. Dojela jsem jen na konec, kde bylo několik příloh. Jakmile jsem klikla na ně, vykoukly na mě fotky. Jedna, kde jsem vyfocená se všemi kluky, když měli před rokem koncert v Los Angeles. To ještě nebylo tak hrozné.
Na další jsem já na Incheon Airport, jak sedám do taxíku. Hned pod ní je JungKook, jak nasedá do toho stejného taxíku. To bych taky ještě strávila.
No následující mě nepotěšila vůbec. Jsme na ní v Lotte Worldu. A hned několikrát včetně scény, kde si dáváme pusu v rychlém občerstvení. Jemu do obličeje moc vidět nejde, no za to mně zcela jasně.
„Jste v pořádku?" zeptala se maskérka.
„Hm? Jsem už hotová?" vyhrkla jsem zbrkle.
Jen pokývala hlavou a nechala mě se postavit. Chtěla jsem hned zavolat JungKookovi a zeptat se, jestli je něco podobného i u nich, no mezitím dorazil fotograf, který nás bude fotit a s ním i lidé, které jsem tu neočekávala vůbec – One Direction.
„Budeme fotit tuhle osmičku s nejnovější kolekcí od Larpha Laurena." Fotograf se tím zdál být nadšený.
Já ale nevěděla, z čeho mám být na nervy víc – z Harryho Stylese, který teď stojí asi metr ode mě, anebo z faktu, že už nejspíš celý svět ví, že já a JungKook spolu chodíme.
ČTEŠ
FAME [JungKook]
Fiksi Penggemar"Když láska hory přenáší." Každý je na jiném kontinentu a v jiném časovém pásmu. Co mají společné je vášeň pro práci, kterou dělají. On je k-pop idol, ona hvězda Britské pop music. Co když se najdou a zamilujou? Co s tím svět udělá? Sláva přináš...