Éreztem magamon tekintetét mintha felakarna falni. Szüneteken Mina nyakán csüngtem, valamiért zavar ahogy néz de csak ő. Szerencsére utolsó óra kezdődik hamarosan, sajnos nem tudtam suli előtt könyvtárból kikölcsönözni a könyvet. Előpakoltam az Angol könyvemet és egy kézfej jelent meg a pad szélén.
-Hali!-velem szemben a padomra ült Hoseok.
-Szia-tekintetemet a nyitott könyv tartalmára szegeztem.
-Mesélték, hogy szoktál másokat matekból korrepetálni ez igaz?-felhúzta vigyorogva szemöldökét.
-Igen-ezt mégis ki árulta el?
-Korrepetálnál matekból-kezével felemelte államat, hogy szemembe nézzen-kérlek?
Szeme vörösbe borult, ez hogy lehetséges?
-Egymást korrepetáljuk az osztályban szóval bárkit megkérhetsz-ajánlottam.
-Az osztály stréberével izgalmasabb a matek-újból vörösbe borultak szemei.-holnap?
-Hetente egyszer a könyvtárban?-kérdeztem alig halhatóan.
-Köszönöm.-mosolyogva vissztért barátaihoz.
Vörösbe borult szemek? Ijesztő, szinte kiráz tőle a hideg.
-Randira hívott?-fordult hàtra Mina.
-Talàn téged, az ördög sem hívna el randizni.-viccelődtem.
-Vigyàzz mit kívànsz-kacsintot felénk NamJoon kifelé menet.
-Csíped hogy ennyire bàmulod?-utaltam Minàra aki NamJoon minden egyes lépését figyelte.
-Hogy mit mondtàl?-ràzta meg fejét-tudod milyen ritkàn van ilyen alkalom?-vetette fel sexy mosolyàt.
-Most komolyan utànna akarsz menni?
-Na és ha igen? Yumi alkalmak egyszer adódnak.-kacsintott ràm és mire észbe kaptam volna NamJoon irànyàba indult.
*Otthon*
Gyorsan vacsiztam, befejeztem a hàzikat, hogy holnapra ne maradjon. Letusoltam, felvettem a pizsimet ami àllt finom lila sortból, spagetti pàntos testre simuló vilàgoskék póló és a mamuszom. Gondoltam olvasok, polcomon kutakodtam mikor is leesett a padlóra a fekete borítàsú könyv. ,,Drakula bor,, ez érdekes. Nem emlékszem mikor vagy hogy hol szereztem be.(Sziasztoook!! Tudom eddig nagyon halogattam a 2.részt, sajnos kemények az utolsó hetek az nem vitàs. De itt a hétvége és hamarosan 3.rész is következik. :) )
YOU ARE READING
Vérbe folyt szerelem [Befejezett]
VampireBemutató: A vámpirok évtizedek óta kihalltak tudósok szerint,tévedtek. Yumi ártatlan 9. évét kezdi a Seouli gimnáziumot.Nagyszerű tanuló de sajnos baráti köre egészen szük,legjobb barátnője Mina.Kiskoruktól ismerik egymást, minden titkukat megoszti...