A könyvtàros hölgy ébresztett fel az óra kezdete előtt, találtam egy cetlit kezemben.
,,Köszönöm, hogy segítettél. A könyv nàlam van, làttam elég fàradt voltàl így nem ébresztettelek fel. Megszugeràltam a könyvtàros hölgyet, hogy felébresszen majd, óràn talàlkozunk.
U.I. Elnézném sokàig mikor alszol, kívàncsi voltam vajon miről álmodsz de a Szurokfű nem engedi, hogy a fejedbe làssak.
Hoseok.,,Bàmult miközben aludtam? A vàmpíroknak erre is idejük van, hogy megàlljonak akàr pàr percre. Beérve a terembe mindenki bent van kivéve Hoseok, vajon hol lehet? Talàn hamis infót rakott össze a könyvből?
*3 nappal később*
Màr 3 napja nem làttam Hoseokot, Mina visszaàllt a régi kerékvàgàsba, végre nincsenek harapàs nyomok a nyakàn. Kissé aggódtam Hoseokêrt, de vajon miért?
-Yumi!-Minàval beszéltük a dogàt mikor Suga közbe szólt.-veled beszél Hobi, hol van?
-Én sem beszéltem vele màr mióta.
-Dehàt hétfőn korrepetàlàst tartottál neki-csatlakozott Jin.
-Elaludtam a padon.Nem ébresztett fel és csak egy cetlit hagyot.
-Ő a Bàró fia, tudod mi történik ha meghal vagy bàrmi lesz vele?-NamJoon is közénk jött.
-Őszintén szólva nem.-kb 7-8 naplót olvastam de egyàltalàn nem találtam ilyesmit, tudnék róla.
-Annàl jobb. Említette, hogy valami segítséget kért tőled.-dőlt az asztalnak TaeHyung.
-Kölcsön adtam neki egy könyvet, ennyi.
-Sokkal összetettebb ennél.-hajolt közelebb JungKook-Megkell talàlnunk ha tetszik ha nem.
-Azt sem tudom hova ment.
-Bàrmit ismétlem bàrmit ha megtudsz róla-fogta fejét Jimin-kérlek szólj.
Halvànyan bólintottam, hova keveredhetett?*Otthon*
A fiúk hazakisértek a lehetséges vàmpírtàmadàs esetén, igazàn kedvesek. Irigylem Hobit, hiszen ilyen csodàlatos baràtokat nem is kívànhatna, mintha csak testvérek lennének. A kapuban búcsúztunk el.
-Kérlek ha felkeres, küld hozzànk. Jóéjt.-azzal ők is hazamentek.
Valahogy nem igazàn tudok aludni, zavar a gondolat, hogy hol van vagy hogy meg e sérült. Kikell szellőztetnem a fejem.
-Apa! Anya! Sétàlni megyek.
-Ilyen későn?-percre pontosan egyszerre kérdezték.
-Miért ne? Stresszes napjaim voltak, kissé kiszellőztetem a fejem.
-A telefon legyen nàlad és ne maradj el sokàig kérlek.-kérlelt anya aggódóan.
-Amint követ vagy letàmad egy vámpír vagy akàrki, csak szólítsd Shashàt.-veregette vállamat apa.
Bólintottam. Felöltöztem, hisz este vsn lehült a levegő.Kilépve a hàzból egyenesen a temető felé ballagtam de sajnos zàrva van, szuper. Mindig is szerettem temetőkben sétàlni, nincs nyűzsgés forgàs, csend és béke honol minden felé. Maga a Földi Mennyország szàmomra.
-Most hova mehetnék sétàlni?-kérdeztem magamtól. A közeli erdő! Kiskoromban anyàékkal folyton ott gyűjtöttünk viràgokat együtt, párszor még szarvasokat is làttunk. Furcsa, este a legijesztőbb, nem így emlékeztem rà. Vagy csak lehet az éjszaka sötétsége teszi ilyen horrorisztikussá.
YOU ARE READING
Vérbe folyt szerelem [Befejezett]
VampireBemutató: A vámpirok évtizedek óta kihalltak tudósok szerint,tévedtek. Yumi ártatlan 9. évét kezdi a Seouli gimnáziumot.Nagyszerű tanuló de sajnos baráti köre egészen szük,legjobb barátnője Mina.Kiskoruktól ismerik egymást, minden titkukat megoszti...