47.Most baj van vagy baj van?

1.1K 66 4
                                    

*HaNeul szemsz.*
Félek, szinte szorítom apa karját már keztem félni, hogy nem fáj e neki? Rettegek magamtól de főleg attól ahova jelenleg megyünk.
-Megérkeztünk-ezt hogyan is érti WonShik.
-Dehát itt nincs semmi.-esett ki a számon. Egy hatalmas kietlen erdőben vagyunk ahol ki tudja hol ólálkodnak vérfarkasok.
-Démon átok, csakis Démonok látják és akik már beléptek.
-Apa te látod?-meglepődtem.
-I...igen.-miket nem tudok meg.
-Mi okból?-muszáj túloznom.
-Ezt beszéljük meg máskor-vakarta tarkóját.
-A lányok miatt?-felvontam a szemöldököm, picit muszáj viccelni.
-Nem csaltam meg a feleségemet! Még csak 17 voltam mikor bementem ide.
-Bocsánat, csak annyira izgulok.
-Nincs miért aggódnod babám-ölelt magához HakYeon-sokszor jártam már bent és élve kijutottam. Ez rossz példa volt.
WonShik dobott egy üzit majd hozzám sétálva közelebb hajolt.
-Ugye nem akarsz megcsókolni?-nem, Yoongi még kinyírná.
-Egy módja van, hogy a Félvérek láthassák a Démonok helyét és nem,nem csókollak meg csak maradj veszteg. Lazulj el különben fájni fog.
-Fájni?
-Lazulj el.
HakYeon eléggé szorított szóval nagy nehezen de ellazultam majd WonShik kezei a nyakamon kényelembe helyezkedtek és ekkor hirtelen minden elsötétült.

*HakYeon szemsz*

-Vigyem én?-néztem kettőjükre.
-Szinte érzem ahogy Yumi leveszi ezért a fejemet.-szegény Hobi.
-Megkell ölnie egy Démonnak de mivel Félvér csak átmeneti. Mindjárt felébred.
-Ravi (néha Ravinak lesz becézve),ha ezt Yumi megtudja nekünk annyi.
-Kb mennyi ideig is?-Hobi idegiben túrt a hajába.
-5-10perc-nyugtattuk,hirtelen a pici hercegnő fellélegzett karjaimban.-Ez most valami vicc?
-Mit csináltál velem?-dehát ilyen gyorsan? Mégis hogyan?-Ez az ajtó az előbb még nem volt itt.
Legalább sikerült.
-Mit is mondtál Hoseok? A feleséged Zero 7.ükunokája?-csak bólintott.
-Félvér, Vámpír,Halandó utód vérrel? Megvan a válasz a gyors visszatérésre-kinyitotta az ajtót,leraktam a talajra majd bementünk a bejàraton. Amint becsukódott az ajtó egy hosszú folyosó megvilàgosodott előttünk.

 Végig sétálva a folyosón HaNeul 10cm-t sem tágított apja mellől,hiszen fél amit megértek

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Végig sétálva a folyosón HaNeul 10cm-t sem tágított apja mellől,hiszen fél amit megértek. A folyosó végén egy ajtó várt ránk,beléptünk és a helység nos olyan hasonló mint egy disco bár csak annyi külömbséggel,hogy tele van Démonokkal. Ahogy becsuktuk az ajtót minden egyes szempár ránkszegült, megkértük HaNeult, hogy a kapucniját hajtsa le hiszen látnijuk kell a jelet, a cselekmény után már kezdődtek is a suttogások.
-Az nem lehet.
-Mégegy Félvér?
-Egy meghal és felbukkan másik?
-Ő a negyedik aki még életben van.

*HaNeul szemsz*
Rólam beszélnek!!! Ez nagyon nem szimpi.
-Végeztünk?-fordultam apa felé.
-Most jön a neheze,beszélned kell magadról.-karolt a vállamba HakYeon.
Szuper. Legalább nem kell csendben maradni de ennyi embernek akarom mondani Démonnak?
-WonShik...-kérdően felém nézett-felemelsz a nyakadban? Kérlek?
Nem kellett kétszer mondani, kicsit túl magasnak éreztem amint nyakában a tömeget néztem.
-Köszönöm.
-Nincs mit hercegnő.
-Öööm......üdv mindenkinek.-nagy csend telepedett a helységben,jujjj-ööömm...Jung Ha Neul vagyok vagyis Jung Ho Seok és Yumi lánya,anyám még Halandóként hozott világra.
-Zero 7.ükunokája-tette hozzá apa. Újból suttogások,egyre kínosabb de nem adhatom fel.
-Vagyis az anyám volt az utód de most Vámpír ahogy apám is hiszen ő Báró, 15 éven át nevelőszülőkkel éltem még le nem mészárolták őket. Adotsággal rendelkezek és megtanultam uralni,megérzem a természet feletti lények közeledését és puszta szemmel megtudom ölni őket, egy ősi boszit és vámpírt öltem meg és ekkor keletlezett ez a tincs mikor elösször öltem. A Szurokfűt és a vérfarkas füvet nem birom, olyan akár a méreg számomra és visszakaptam a családomat aminek leírhatatlanul örülök. Életemben egyszer olvastam bele egy titkos naplóba-csak ne kérdezzen rá senki, hogy kinek a naplóját.
-Kinek a naplóját?-apa könyörgöm ne kérdezz rá.
-Maradjunk annyiban, hogy egy titkos napló. Nos, úgymondta nekünk WonShik, hogy a Félvéreknek 17 évesen már kötelező a Komornyík de én csak 15 vagyok és úgytudom a Démonok választanak.
Kis suttogás után megkértem,hogy rakjon le és hirtelen csend telepedett a teremre. A nagy tömegből valaki erős hangal felkiálltott.
-ÚJABB FÉLVÉR BARÁTAIM,IDEJE PECÁZNI. Kinél van a tőr?
-Van még valami amiről nem tudok?-milyen tőr? Miről is beszélnek pontosan.

Vérbe folyt szerelem [Befejezett]Where stories live. Discover now