27.Idegen baràtok

1.6K 100 7
                                    

Yumi szemsz.
Sokszor visszaemlékeztem a tegnap esti csodànkra, délutànra megérkezett viszont nem is egyedül. A nappaliban voltunk ugyan is Shasha csak addig engedte be Jacksont(GOT7 Jackson) a hàzba. A vérfarkasok a közeli erdőben vàrnak rànk viszont külön megyünk, én az 5 ősi boszival, Hobi pedig Jacksonnal. Csak ne süljön el rosszul a terve.

*Erdőben*
Az öt ősi boszi között sétàltunk az erdő fài között viszont eléggé féltem,hiszen egy rossz szó és kitudja milesz a vége. Hirtelen túl nagy lett a csend, a Ayya intett, hogy maradjunk egyhelyben.
-Beléptünk a területükre-állapította meg Zaza.
-Dehàt még a temetőbe se értünk-gondolkodott Ayya.
Emberek keztek előjönni a fàk mögül, Shasha mellé álltam hiszen kivert a verejték annyira megrémültem. Magàhoz ölelt így remélni tudtam, hogy semmi baj nem történik.
-Nocsak nocsak-vigyorgott az egyik pasas aki felénk közeledett pàr lépést.-arany tàlcàn felkínàljàtok az utódot? Ez kedves. Gyere ide.
Most odakéne mennem, mellé? A boszikra néztem kérdően viszont Shasha inkàbb szorosabban szorított magàhoz.
-Alkút ajànlunk.-csípőre tett kézzel àllt Maya.
-Mégis mire? Az utódott akarjuk.Grey!
-Igenis főnök.-varàzsigét kezdett mormolni àm mind hiába, nemcsodàlom,hogy Hobi 5 ősi boszival küldetett ide.-Ez nem igaz, mind az öten ősi boszik.
-Szépen mondtàk, alkút akarunk-összekulcsolta kezeinket Hobi-hallgassatok meg.
-Ezt nézzétek, a Bàrócska szerelmes. Bocs öcsi de ő a mienk.
-Az utódot a falkavezér utódàért.-szorította jobban kezeinket, fél.
-Elvagy veszve kisfiam, a fiam halott-gondolom az a szakállas ember a falkavezér.
-Ezt nagyon rosszul tudjàtok-Jackson is csatlakozott hozzànk.-élek és virulok.
-Fiam? Gyere a keblembe fiam.
-Nem, én nem akarok Hibrid lenni és főleg nem örökre rabul ejteni valakit. Ha visszatérek, a szavatokat kell adnotok, hogy soha ismétlem soha nem akartok Hibridekké vàlni és békén hagyjàtok az utódot hagyni, had élje az életét.
-Dehàt-kezte a falkavezér csakhogy Jackson megelőzte.
-Úgy akartok élni ahogy a vàmpírok? Emberekből inni vért, ezt akarjuk? Akkor semmi értelme, haver-fordult Hobihoz-ölj meg!
-Nem!-ordította az apja.
-De! Megölted az anyjàt mert azt hitted az ő csalàdja ölt meg engem, pedig nem. Hibàztatok és én egyenlítem a szàmlàt, haver kérlek.
Hobi elöször nem igazàn értette a dolgot majd kezét egyenesen beelemélyeztette Jackson testébe, miért nem húzta ki a szívét? Annàl jobb.
-Legyen! Feladjuk a Hibrid àtvàltozàst és örökre békén hagyjuk az utódot vagyis élheti az életét ahogy a többi ember csak ne öld meg a fiamat.-kérlelt a falkavezér.
Óvatosan kihúzta testéből a kezét, a seb azonnal begyógyult majd apja karjaiba vetette magàt.

*A félév végén*

Végre itt a nyàr, nincs suli és kezdődik a lazulàs amire a suli összes diàkja vàrt. Hobiék sajnos kisidőre elutaztak a tanàcs miatt, elrendeznek egyébb dolgokat és azon nyomban érkeznek is haza. A kiválasztott egyetem ahova 3 év elteltével szeretnék íratkozni, felkínàlt szàmomra egy lehetőséget. Ha 50%-tól több eredményt érek el egy egyetemi szintű vizsgàn akkor megkapom a diplomàt és befejezetnek nyílvànítik az egyetemet. A nyàr felét tanulàssal plusz teázàssal töltöttem,őszintén szólva ez olyan lehetőség amit nem szabad kihagyni. Epp az éjszakai tanulàsomat folytattam pszihológiàból mikor halk zajra lettem figyelmes. Körülnéztem a szobàmba, lementem a konyhàba, a nappaliba, a szüleim szobàjàba,àtjàrtam az emeletet is de semmi. Shasha is a szobàjàban a sorozatàt nézi majd visszatértem a szobàmba,esküdni mernék rà, hogy a szobámban az égőt nem kapcsoltam le. Felkapcsoltam az égőt de semmi csak magam vagyok, becsuktam az ajtót majd a leültem újra az íróasztalomhoz és folytattom ott ahol abbahagytam. Olvasgattam + jegyzeteltem a füzetemben, kissé fàradt szemeimet megdörzsöltem de muszàj folytatnom. Legalàbb 450 oldalas ez a könyv plusz decemberben kerül sor a vizsgàra. Ledobtam a ceruzàmat a kis csuklógörcs miatt, hàtradőltem a szék tàmlàjànak de éreztem valami puhàt az arcomnak majd két kezet amik hatalomba vették kézfejemet.
-Kérlek hagyjd abba az éjszakai tanulâst-Hobinak üzenetben elmondtam a történteket és mindenben melletem àll.-Àrt az egészségednek Yumi baba.-arcomat felé fordítottam így csókot hagyva ajkán.-Hiányoztál.
-Hiànyoztàl minden nap-néztem a szemébe.
-Sokàig tàvol voltunk a fiúkkal, bepótoljuk?
-Mire gondolsz?-újra ceruzàt fogtam és jegyzeteltem. Vajon mire gondolhat?
-Mondjuk-kivette a ceruzàt ujjaim közül-kiveszel egy nap lazulàst és àtjönnél hozzàm? Van hàtul medence gondoltam fürödhetnénk kicsit.-azoknak a szemeknek és a mosolyànak nem lehet nemet mondani meg hiszen olyan sokàig tàvol volt.
-Utàna elmehetnénk fagyizni, a sajàt készítésű hàzifagyim a legjobb.-karomat nyaka köré fontam.-persze ha nem baj.
-Hmmm,biztos olyan édes lesz mint amilyen te vagy-puszit nyomott a nyakamra, ehez még nem szoktam hozzà pedig sokszor csinàlja és megkell mondani eléggé cuki + àtjàr tőle a melegség.
Becsukta a könyvemet majd az àgyon kényelembe helyezte magàt, elhelyezkedett a takaróm alà és felém bàmult. Csettintéssel lekapcsolta az égőket, dehàt ő nem varàzsló vagy boszi.
-Ezt, hogy csinàltad? Ugye nem vagy vàmpír-boszi?
-Tudod mennyire sexy vagy mikor ennyire kívàncsi vagy?!-mosolygot majd apró mozdulattal levette a pólójàt. Okay, tudom a sok csodàs éjszakànkon is làttam de szégyenlős vagyok ilyen szituâciókban.
-Yumi! Minden okay?-hirtelen ràvetettem pillantàsomat.
-Mikor vetted fel vissza a pólód?-esküszöm az előbb még félpucéran felülésben helyezkedve volt az àgyamon.
-Le sem vettem-szuper, mostmàr halucinàlok is-nem vagy kiszàradva vagy ilyesmi? Rendesen eszel?
-Hààààààààt.......-elhúztam a szó végét. Pontosabban mondva màst sem eszek csak teàzom. Elkezdett erősen valamin gondolkodni.

 Elkezdett erősen valamin gondolkodni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


-28:4x.......-mit számolhat? Mint aki megfejtette a megoldàst kikerekedtek a szemei-Nemrég múlt el?
-Ööö......igen-alig hallhatóan mondtam.
-Annyit tanulsz,hogy màr a szervezeted könyörög a pihenésért.-mutatott melléje, igaza van.-lefekszel mellém én pedig elmondom a titkot, hogyan is kapcsoltam le az égőket.

(Sziasztooook! Előre bocsànat a késésért plusz a helyes íràsi hibàk miatt, remélem tetszeni fog ez az újabb rész)

DREAM TO LIVE!

Vérbe folyt szerelem [Befejezett]Where stories live. Discover now