4. Valósàg VS Àlom?

3.4K 188 6
                                    

Hol vagyok? Egyàltalân, hogyan kerültem ide? 5 perce még a könyvàrban voltam Hoseokkal, egymàs tekintetébe fúródva. Baràtsàgtalan hely, akàr csak egy ősrégi több millió éves kastély.

 Baràtsàgtalan hely, akàr csak egy ősrégi több millió éves kastély

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mi ez a hely? A falakból itélve kb 10. szàzad vagy a 15. szàzadban lehetek. Na àlljon meg a menet, mit keresek a múltban mikor a jelenben a helyem, vagyis ha itt szàmítjuk a jövőben. Mi történik velem?
-Elàstam a park menti szobor alà, semmi esély nincs, hogy megtalàljàk-az ajtó felől hangokat hallottam, elbújtam a nagy ablakokat díszítő hatalmas vörös függöny mögé szorosan. Vajon miről beszélgetnek? A lépések egyre közeledtek mint a hangok\beszéd is.
-Ki a következő NamJoon?
NamJoon?????
-Legyen mondjuk-dudoràszott
-A kiràly lànya?
-Zseni vagy Jimin.-csapta össze kezét NamJoon.
-Nam, ki szerezze meg?
-Nem kérdés, Hoseok tud a legfinomabban bànni a lànyokkal.
-Rendicsek Nam, làgyan vagy finoman?
-Durvàn nem lehet?
-Lassan vagy gyorsan?
-Hoseok-kezte Nam-legyél előbb làgy, romantikus majd 5 perc alatt Durvàzhatsz.
-Igen is.
-Ne hagyj hátra nyomokat, aztàn élvezd mikor kiiszod az utolsó csepp vérét is.-kuncogott NamJoon.
Kilestem a függönyből és nem hittem a szememnek. A fiúk az osztàlytàrsaim, vagyis négyen igen de a hàrom fiú a màsik osztàlyba jàr.

Ez mégis hogyan lehetséges? Ők kb a 10-15

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ez mégis hogyan lehetséges? Ők kb a 10-15. szàzadban is éltek és most velünk vannak a 21.szàzadban?? Mégis miféle vér iszàsról beszélnek?
-Yumi! Yumi!! Nem késünk el az óràról?-ez meg hogy? Az előbb még abban a kastélyban voltam,most visszakerültem?
-Öhm, okay. Ügyes voltàl, siessünk nehogy elkéssünk-leadtam a könyvtàros néninek a könyveket. Hoseok kissé furcsàn bàmult, pontosan úgy mint mikor az osztàlyunkba érkezett.
-Mond csak-megragadta csuklómat-Minden okay?
-Igen, miért?-bolondnak nézne ha elmondanàm a halucinàciómat.
-Valahogy nem önmagad vagy.-ekkor szemei újból vörösbe borultam-Beszélj, mit làttàl?
Ezt mégis honnan tudja? Természet feletti lény ugyan nem lehet, őrültség, hogy ezen jàr az agyam. De lehetséges?
-Nem tudom mondtàk e màr, viszont a szemed-közelebb léptem, hogy megmutassam mennyire is vagyok bàtor.-olyan gyönyörű, akàr a naplemente.
-Waow-elengedve csuklómat hajàba túrt-hát köszönöm, de a bókolàst szerintem hagyjd a fiúkra-kacsintott-na futàss!
Szerencsére a tanàr előtt beértünk a terembe és pont matek. Hoseok egészen aktív az óra közepette, nem birom kiverni fejemből a làtomàst vagy halucinàciót, mit jelenthet? Vissza emlékeztem a történtekre, így elvonva figyelmemet az óràról, amit a tanàr megfigyelt.
-Yumi! Figyelsz?-könyvből és gondolatomból térített vissza a tanàr.
-Bocsànat.
-Túlzàsba viszed az esti tanulàst. Az éjszakai műszakot hagyjd màsra, az emberi agyunk igenis sok pihenést vesz igénybe. Nos-folytatta tovàbb a munkàjàt.

*Utolsó óra*

Követelem az àgyamat! Kész, kiveszek egy hét szabadnapot suliból, persze ha lehetne de sajnos nem. Leragadnak fàradt szemeim, irodalmat kikell birnom alvàs nélkül. Kivâncsi voltam, vajon nagyon látszik mennyire fàradt vagyok? Tolltartómban mindig tartok magamnàl mini tükröt, gyorsan felém fordítottam és félelmemben azonnal bezàrtam. A tükör szélében làttam ahogy Hoseok méregeti a szemfogait ami sokkal hosszabb az eredeti fogméretnél. Mi ő valójàban? Könyvem alà rejtettem telefonomat és az interneten kutakodtam. Mi az ami vért iszik, elrejti az àldozatàt, hosszú fogai vannak,hosszú idők elteltével is él és vörösbe boruló szempàrja? Kutakodtam kicsit, ràtalàltam manókra,boszorkànyokra, trollokra, vérfarkasokra és vàmpírolra. Dehàt ezek évtizedek óta kihaltak. Nane, NamJoon akkor azt mondta Hoseoknak, hogy élvezze mikor kiszívja a làny utolsó csepp vérét. AZ OSZTÀLYTÀRSAIM VÀMPÍROK!!!!!!!! Erről szól az egész? Hoseok szugeràlni próbàlt engem? What? OMG . Nem, ó nem, ez nem lehet.

(Sziasztoook! Végre itt a szünet és végre leíratom a fantàziàm szüleményét. Remélem tetszik és tetszeni is fog szàmotokra a fici. Holnap sokkal hosszabb résszel jövök az tuti 😃😃😃. Kellemes Karàcsonyi Ünnepeket,Karàcsony, Újévet és hosszú pihenést.)

DREAM TO LIVE :)

Vérbe folyt szerelem [Befejezett]Where stories live. Discover now