Elkezdődött a fogadàs, Jimin Yoongi utàn ment akit a nappaliban megtalàlt miközben a piros pulcsijàt felvette. Elbújtam a lépcsőnél, szinte észrevétlenül amire büszke vagyok. Neve hallatàra ahogy hàtrafordult megràntotta a nyakàt amitől azt hittem hàtast dobok.
Ahogy óvatosan nyakàhoz ér kezével, elàrasztja testemet a forrósàg. Ne! Nem kérek több piszkos fantàziàt, a mai is elég volt + nem elég,hogy amióta megismertem a rémàlmok mellett róla is álmodom ami fullosan durva. Mi-mi ez?! Mi ez az érzés? NE!NANE!!!!BEINDULTAM YOONGIRA??? ÓMÀJGÀD SZÀNTÀMÀRÍJA!!! Nem nem nem nem nem, az teljes mértékben lehetetlen.
-Mondjad Jimin-figyelmesen figyelt.
-Ha-val fogadtunk.
-Hogy mit csinàltatok?-meglepődve hajolt kicsit Jiminhez.
-Nyugi,nyugi. Semmi komoly csak pâr kérdésre kell felelned.-nyugtatta Yoongit.
Yoongi pulcsija zsebeibe rejtette kezeit majd laza egyhelyben àlllva bólintott ezzel jelezve,hogy készen áll.-Kérlek siess, sietős dolgom van.-túrt hajàba, apám miért csinàlja ezt? Ettől csak még jobban beindulok.
-Rendben. Mi Ha kedvenc hobbija?
-Hobbija?-úgy néz Jiminre mintha azt mondanà ,,Most szivatsz?,,-A rajzolàs.- ugye most szivatsz??? 1\3.
-Szabad idejét mivel tölti?-Yoongi karba tett kézzel bàmulta Jimint.
-Tusol vagy könyvet olvas.-ennek aztàn nem lesz jó vége.
-Ez kicsit nehezebb lesz, Ha fiú ideálja?-Nane, ha ezt tudja akkor nekem a koporsóban a helyem.
-Hàt sajnos nem tudom-megkönyebbültem-Passz.
-Mi a kedvenc évszaka?
-Tél.-azonnal ràvágta.
-Mikor jött meg neki utoljàra?
-De Jimin!-szólt rà.
-Jolvan jolvan, csak vicceltem. Volt màr baràtja? Szerelmi barátja.
-Nem volt baràtja.-ennyi, kész végem.
-Mégegy utolsót.-MIVAN????!!-Mi az amit a legjobban utàl?
-Amit a legjobban utàl? Na ne nézz bolondnak kérlek, utál csendben maradni + utàl veszíteni. Bye-lépett ki az ajtón Yoongi, Jimin mellém álva vigyorog.
-3-ból 5. Én nyertem-fogtam a fejem-amint visszaér, kapnia kell egy puszikàt.*Egy héttel később*
Màr egy hét is eltelt de még mindig nem tudtam megtenni egyszerűen nem adódott meg az a pillanat. Szerencsésen visszabillentem a suliba és végre péntek alig hiszem el. Hazaérve a suliból megtanultam, elrendeztem magam majd filmet néztem és észre sem vettem milyen gyorsan este lett. Letusoltam , felvettem a pizsimet:
YOU ARE READING
Vérbe folyt szerelem [Befejezett]
VampireBemutató: A vámpirok évtizedek óta kihalltak tudósok szerint,tévedtek. Yumi ártatlan 9. évét kezdi a Seouli gimnáziumot.Nagyszerű tanuló de sajnos baráti köre egészen szük,legjobb barátnője Mina.Kiskoruktól ismerik egymást, minden titkukat megoszti...