*HaNeul szemsz*
-Soha nem akarlak elveszíteni-csókolt a nyakamba Yoongi. Nem vàltoztatott a lassú tempón nehogy fàjdalmat okozzon nekem.
-Nem fogsz elveszíteni, veled maradok.
-Örökké?
-Annàl is tovàbb, hiszen szeretlek.
-Szeretlek angyalom.-simogatta arcom majd vad csókot kezdemênyezett.Hirtelen felébredtem a telefonom ébresztőjére, a fejemet fogtam. Hogy a csudàba álmodhatok ilyen piszkos dolgokat de most komolyan. Kinyomtam az ébresztőt, elvégeztem a reggeli rutinomat majd felvettem az egyenruhàmat de elfelejtettem fogat mosni. Fogkefével + fogkrémmel a kezemben bementem a fürdőbe és gyorsan fogat mostam mivel valaki zuhanyozott + nem akartam zavarni. Eppen öblitgettem mikor hallottam kinyíllani a tusoló durva üvegmintàs ajtajàt.
-Jin, ide adnád kérlek a sampont-a tükörből nem mertem megfordulni, majdnem kiköptem a tükörre a vizet. Làttam ahogy felnéz és meglepődve+megijedve megrezzen. Eltakartam a szemem nehogy valami olyat làssak ami kiskorúaknak még tilos. Picit lestem, hogy a szàmban lévő vizet eltàvolítsam, Yoongi azonnal visszahàtrált a tusolóba és becsukta az ajtajàt. Azt hittem ilyen csak a filmekben van dehogy velem is megtörténjen az màr kicsit sok. Előbb azt àlmodom, hogy szeretkezünk aztàn meg véletlen őt találom tusolás közben + csak a felsőteste felét és a fejét vagyis az arcàt làttam, semmi olyat amit ne kellett volna.
-Én sajnàlom. Nem tudtam,hogy bent vagy-Úgyéreztem én tartozok bocsànattal.
-Bocsànat,hogy semmiben làttàl.
-A felsőtested felétől lejebb nem làttam semmit a tükörből.
Nagy csend kerekedett majd nagy sóhaj utàn megszólalt.
-Biztos nincs harag?
-Miért lenne? Itt a sampon.-leraktam az ajtó mellé nehogy véletlen szerűen újra megtörténjen ez a dolog, gondolom neki is elég kellemetlen volt. Viszont ahogy beletúrt vizes hajàba mikor meglàttam ki is van odabent, az valami Ómàjgàdplízhelpmi érzés tört ràm. Nem nem HaNeul! Nem szabad ilyenekről elmélkedni, de hogyan tudnék ellenàllni mikor egészen màst érzek irànta. Sokkal perzselőbbet és érzelmet, nem tudom meddig birom nem elmondani neki az érzéseimet.*Iskola utàn*
Megtanultam a szokàsost, megcsinàltam a hàzit és màr mentem is tusolni csak most jobban ellenőriztem, hogy van e bent valaki. Mikor végeztem elzártam a vizet, körém tekertem a törölközőt és màr nagyban nyúltam az a tusoló ajtó kilincséhez mikor meghallottam, hogy valaki belép. Ledermedtem.
-Van itt valaki?-Hjuh, csak Yumi az.
-Én vagyok Yumi.
-Azonnal megyek csak megnézem a hajam.
-Okay. Ugye nem baj ha kilépek?
-Ugyan dehogy, csak nyugodtan.
Még Yumi igazgatta a hajàt, észrevétlenül felvettem a ruhàimat és megszàrítottam a hajamat + azt a fehér kis tincset.
-Mikor fog ez eltünni?-utaltam a hajtincsre.
-Jobb lenne,hogyha Hobi segítene. Az adotgàsod és a kis haverod miatt-utalt a hajtincsre.
-Szuper.-hirtelen valami furcsa érzés keltett hatalmàba mint mikor vàmpírok közt vagyok de ez màs.-Làtogatónk van.
-Maradj itt és ne mozdulj, mindjàrt jövök-kiment és azonnal bezàrtam az ajtót. Vajon kik jöttek és miért? Bementem a tusoló helységbe majd ott is bezártam az ajtót és vártam. Még vártam, kinyílott az ajtó és halk lépteket hallottam. Nem mertem megmozdulni mégis hogyan jött be mikor az ajtót én magam zártam be olyan 10-15 percnek ezelőtt. Megállt a tusoló ajtaja előtt és kopogtatott.
-Van bent valaki?-azt hittem ott helyben átrohanok a durván mintázott tusoló ajtóját amint meghallottam Yoongi hangját.
-ÉN!!!!!-ez kicsit hangos volt, mintha ovis lennék.
-Csak a vérfarkasok azok, gyere ki.-ekkor eszembe villant a reggeli.....hogy is fejezzem ki ezt a szót?,, Reggeli véletlen rosszkor voltam rossz helyen,, igen, ez a megfelelő kijelentés.-V-vagy inkább kimegyek és ott várok.
-Nem vagyok pucér! Ruhástól bújtam be ide!-Kicsikét nagyon is kijelentettem a helyzetemet.-Azt hittem valakik támadni akarnak.
-Az adotságodhoz tartozik, megérzed a természet feletti lények jelenlétét. Kimennyek?
-Nem, csak kell egy kis perc.
-A reggel történtek miatt én tényleg......-ne, kérlek neeeee!!-Nem tudtam, hogy te vagy az.
-Nekem kéne bocsánatot kérnem mert rosszkor voltam rossz helyen + véletlen az ajkaidra adtam a puszit pedig tisztában vagyok vele és tisztelem az érzéseidet és nem akarlak elvenni a lánytól akit kedvelsz.
-Ugyan, az nem probléma Ha baba.
A ,,baba,, megnevezésen kissé elmosolyogtam, mi a francot képzelek hiszen nem engem kedvel hanem valaki mást. Kattanásra lettem figyelmes majd kinyílitt az ajtó és belépve a tusolóba a falnak dőlt. Sosem láttam sapival.
-Jól érzed magad? Teljesen kipirultál-aggódóan felémnézett.
-Piszkos fantáziám támadt-aztán eszméltem rá mit is mondtam-vagyis tudod, kikell takarítani a házat,hogy egy kicsit másik szemszögből is lássuk a dolgokat.
Furcsa mód levette a sapiját és kérdően oldalra billentette fejét.
YOU ARE READING
Vérbe folyt szerelem [Befejezett]
VampireBemutató: A vámpirok évtizedek óta kihalltak tudósok szerint,tévedtek. Yumi ártatlan 9. évét kezdi a Seouli gimnáziumot.Nagyszerű tanuló de sajnos baráti köre egészen szük,legjobb barátnője Mina.Kiskoruktól ismerik egymást, minden titkukat megoszti...