29. 3 év és diploma utàn

1.7K 99 0
                                    

Yumi szemsz.

Sikeresen àtmentem a vizsgàn, megkaptam a befejezett diplomàmat viszont a középsuli utàn csak később àllhatok munkàba de addigis kihasznàlom a szabad időket. Eppen végeztem a reggeli rutinommal majd lementem reggelizni, vége a középsulinak szóval a napokat otthon,az ikrekkel vagy Hobiékkal töltöm. A szüleim dolgoznak, Shasha a nappalit rendezgeti én pedig reggelit készítek kettőnknek. A reggeli befejeztével felmentem a szobàmba mivel csak én lehetek olyan szerencsétlen, aki a szobàjàban hagyja minden reggel a forrócsokit, természetesen màr kihülve. Egyhuzamban lehúztam,levittem és elmostam majd újból a szobàmba siettem. A gardróbomban kerestem Hobi fekete pulcsijàt amit múlthéten kölcsön adot mivel nem vittem semmi dzsekit vagy kis kabàtot, gondoltam visszaviszem neki àm ekkor furcsa érzésem tàmadt. A padlóra néztem de semmi, a kezemre de semmi majd a tükörbe és azt hittem ez csak egy rossz vicc. Vér folyt az orromból, felkaptam a zsepit és addig tartottam még a vérzés elàllt.
-Shasha, normàlis,hogy az embernek az ősz közepén vérzik az orra?-lementem a nappaliba.
-Jól érzed magad? Nem fàj a fejed vagy màs testrészed?
-Nem.
-Késik?
-Nem, hiszen este megjött.
-Nézzük csak-kérésére leültem a kanapéra, megvizsgàlta a homlokomat van e làzam-nincs làzad, szerintem vitamin hiànyod van. Elmegyek gyors veszek gyümölcsöket + zöldséget és készítünk az ebéd mellé Cézàr salàtàt is. Addig piheny le kicsit a szobàdban.
Bólintottam majd megvàrtam még elmegy és gondoltam addig olvasok, ilyen àllapotban nem tudok fent a szobàmban üldögélni. Az olvasàsba szószerínt bealudtam, életemben nem aludtam ennyire mélyen, éreztem, hogy valaki ràzogat. Lassan kinyíltak szemeim és Hobi rémült tekintetével találtam szembe magam, konkrétan mindenki a nappaliban van, a szüleim, az 5 ősi boszi, az ikrek és a fiúk is.
-Veletek meg milett? Mintha szellemet làtnâtok-kicsit megnyújtottam a kezeimet.
-Elàjultàl! Szerinted?-vàzlatolta röviden a szitut anya.
-Nem nem nem-összecsuktam a könyvet-pontosabban aludtam, mélyen aludtam.
-Tudod mennyire aggódtunk? Az egész délutànt àtaludtad? Hiàba szólongattunk, ràztunk vagy bàrmit is csinàltunk semmi életjelet nem adtàl.-lehajtottam a fejem, dehàt nem is tudtam róla,hogy ez történt. Éreztem valamit az orromban, gyorsan egy zsepit húztam a zsebemből és orromhoz tartottam.
-Yumi, mit csinàlsz?-Remélem Hobi nem azt hiszi, hogy a zsepiben valami altató anyag van. Kicsit szimatolt majd azt hiszem megérezte a vér illatàt-Vitamin hiànyod van?
-Nagy valószínűleg-gondolkodott rajta Shasha.
-Hànyszor vérzet eddig az orrod?-kérdezték az ikrek.
-Most màsodszor. De semmi bajom, nem érzek fàjdalmat vagy ilyesmit.
-Ez különös, ilyennel még nem talâlkoztunk.-agyalt Zaza.-hasonlóval sem.
-Semmi különöset nem érzek benne.-Maya is beszàlt a buliba.
-Semmi fàjàs, egészséges mint a mak-csípőre tett kézzel figyelt Nazza (az ötödik boszi.)
Mikor lebeszéltük ezt az egész csete-patét, a fiúk hazafelé hazakisérték az ikreket, a négy boszi hazament, anyàék a nappaliban maradtak Shashaval, Hobi pedig indulàsa előtt felkisért a szobàmba àm mikor becsukta magamögött az ajtót,aggódóan àtölelt. Ez mind az én hibàm, miattam aggódtàk àt az egész napot.
-Sajnàlom. Miattam mindenki szétaggódta magàt veled együtt. Bocsàss meg.-összekulcsoltam kezeimet derekàn.
-Ne kérj olyan ok vagy megtörténésért bocsànatott amiben nem vagy hibàs.-két keze közé vette arcomat és szemembe nézett.-lehetséges, hogy a középiskolai éjszakai tanulàs most mutatja ki a hatàsàt. Erről nem te tehetsz, hiszen màr befejezted és a szervezetednek vissza kell szoknia a normàlis életmódhoz.
Nap naputàn egyre gyengébbnek és fàradtabbnak érzem magam, sokkal többet alszom a kelleténél + rémálmaim is vannak. Sem az orvosok sem Shasha + négy ősi boszi sem tudja, éjszakànként Hobi van mellettem, a rémàlmaim miatt. Szombat van és legalàbb egyhete, hogy tart ez az ismeretlen betegség, gondoltam főzök teàt hiszen màr jóideje nem ittam teàt. Felöltöztem,

 Felöltöztem,

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Vérbe folyt szerelem [Befejezett]Where stories live. Discover now