Reggel habozás nélkül bombàztam üzenetekkel Minàt, mind hiàba. Bekel vallanom eléggé aggódom érte hiszen a kalandok vonzàk. Hívtam de nem vette fel, remélem nem ragadt bent vele a suliban egész nap, az kissé sok lenne. A reggeli rutin utàn felvettem az egyenruhàmat és màr indultam is suliba.
*Középsuliban*
Eltereltem a figyelmemet és inkàbb ismételtem óra előtt, egyszerűen kiràzott a hideg, éreztem magamon egy tekintetett. Most ez komoly? Igy hogy figyeljek az anyagra?
-Szia Yumiiii!-baktatva belépett Mina, szinte megkönnyebbülve felsóhajtottam.
-Szia Mina......mért van rajtad sàl? Talán megfàztàl?-tanakodva figyeltem ahogy lepakol a padjàra.
-Ugyan, ez a divat-ült fel a padomra.
-Meddig voltàl együtt vele?-súgtam halkan.
-Kívàncsi vagy?-vetette fel perverz vigyoràt.
-Mesélj szivem, tudod mennyit aggódtam érted? Finoman bànt veled?
-Sajnàlom. Ez titok marad-kuncogott.
-Minaa! Olyan igazsàgtalan vagy.-dőltem a szék tàmlàjànak.
-Yumi, lazulj màr. Szombaton hàzibuli Namnàl, ott a helyed.
-Nem is tudom-jâtszadoztam hajtincsemmel.
-Kérlek!!! Csak most az egyszer, ha eljössz egy teljes hétig megírom a hàzidat.
-Én is megtudom írni.
-Bàrmit megteszek csak gyere el!-repesgette szempillàit.
-Beszélek a szüleimmel.-beadtam a derekam-de nem igérek semmit, ha nem engednek akkor nem megyek és kész.
-Szupiiiiiiiii!
-Miss mindentudó, mikor tartod meg a korrepetàlàsi óràmat?-Hoseok is csatlakozott hozzànk, reménykedtem hogy elfelejti.
-Holnap?-ma biztos nem,jobb dolgom is van.
-Ma?-simogatta vàllamat.
-Na idefigyelj.-felàlltam szembe vele.-engem aztàn tapizàsokkal meg egyêbb perverz dolgokkal nem tudsz megvesztegetni. Holnap 0.óràra a könyvtàrban és semmi de vagy ma, megértetted???!
-I-igen, holnap 0.óràra a könyvtàrba, megértettem.-dadogta.
-Köszönöm-foglaltam helyet.
-Matekon kívül màsból is korrepetàlsz?-eléggé közel sétàlt a padomhoz.
-Nem, csak matekból és sajnàlom hogy az előbb lehortalak.
-Megértem, most megyek-hagyott kettesben minket Minàval.
-Komolyan lazulàsra szorulsz. Semmi kétség majd én beszélek a szüleiddel.-vette elő mobiljàt.
-Màskor addig könyörögsz még nem írok a szüleimnek.-valami nem stimmel.
-És? A legjobb baràtnőm vagy, ideje, hogy nyeregbe ràzzalak.-mosolyogva visszaballagott padjàhoz.*Màsnapi korrepetàlàs a könyvtàrban*
5 percel előbb érkeztem, kikeresve pár matematika példàkkal ellátott tankönyveket. A mi tankönyvünkben kevéske feladat van.
-Nemelég egy könyv de beszereztél még hàrmat?-leült velem szemben Hoseok.
-A könyv a problémàd vagy a matek?-raktam mégegy könyvet a kupacra
-Okay, inkàbb kezdjük.-kinyitotta füzetét és könyvét.
Egy-kettő màris a legtöbb példàban ügyeskedik, vannak dolgok amit akkor sem ért meg ha 20x mondom el.
-Dehàt a nevezőkből kell gyököt vonni nem?-sajnos van mit javulnia.
-Nem! Figyelj, elmagyaràzom egyszerűbben-falta minden egyes szavamat. Könyökölve megtàmasztva fejét bàmult mindvégig, sötétbarna szemei csakúgy csillogtak a félhomàlyban. Percre pontosan egymàsra tekintettünk, szívemben megàllt az ütő, hirtelen melegség àrasztotta el egész testem. Mit művel velem?(Sziasztook!!!! Kissé elhúztam az időt, de mindent megteszek, hogy sokkal több résszel lepjem el a mindennapokat. Holnap hozom a következő részt. Véleményeteket nyugodtan osszàtok meg velem, hogy tudjam miben hibàzok és hogyan javítsam fe.)
DREAM TO LIVE :)
BẠN ĐANG ĐỌC
Vérbe folyt szerelem [Befejezett]
Ma cà rồngBemutató: A vámpirok évtizedek óta kihalltak tudósok szerint,tévedtek. Yumi ártatlan 9. évét kezdi a Seouli gimnáziumot.Nagyszerű tanuló de sajnos baráti köre egészen szük,legjobb barátnője Mina.Kiskoruktól ismerik egymást, minden titkukat megoszti...