63.Hova?Merre?

979 66 1
                                    

Tádááá!!!!!!! Sajnálatos módon jelentem,hogy ez a rész a végleges utolsó előtti rész. Fáj ezt leírnom higyjétek el viszont nagyon örülök,hogy ennyire sok embernek felkeltettem a figyelmét és örömet okoztam. Remélem az utolsó előtti rész is tetszeni fog és az utolsó rész is. Egy kérésnek elegettéve igen gyönyörű befejezést készítek,annak ellenére,hogy vége a történetnek és természetesen Happy End-el végződik de ez inkább Beautiful End-el végződik. De nem is húzom az időtöket, gondolom kíváncsiak vagytok az utolsó előtti részre,nos jó olvasást és nyugodtan írhattok kommentbe szivesen várom a kritikákat 😀😀

-Yoongi!!!!-nyávogtam,az esküvőnk óta nem akarja elmondani hova megyünk nászútra pedig megbeszéltük,hogy együtt döntjük el de úgytünik mégsem.
-95-dik és nem.-igen,pontosan 95x megkérdeztem eddig, hogy hova megyünk nászútra-Fürdőrucit pakoltál?
-Mindent pakoltam,másnak elmondtad hova megyünk?-hát ez az ötletem is elsülyed a többi mellett.
-Igen.
-KINEK???!!?!?!?!-kifaggatom kerüljön bármibe.
-Ha baba túl kíváncsi vagy, majd megtudod ha odaértünk.
-De Yoongi.

-Egy olyan személynek mondtam el aki tuti nem mondja el senkinek

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Egy olyan személynek mondtam el aki tuti nem mondja el senkinek.-büszkén kimondva a szavakat folytatta a pakolást ami nekem kb több ideig tartott hiszen ő csak nemrég kezte el.
-Azt azért elmondhatod mennyi ideig lesztek távol.-soha nem felejtem el apa arcát mikor az oltárhoz vezetett és picit könnyes szemekkel Yoongi kezébe adott. Most,hogy Yoongi felesége is vagyok neki mindig is a kislánya leszek hiszen az apák szemében mi nők a kislányuk maradunk.
-Neked is szia Hobi apus-Yoongi sosem fog leszokni a humorról.
-Kérlek ne szólíts így,nos?
-Egy hónapra.-egy hónapra????
-Az egy kicsit sok idő nem?-tanakozik apa.
-Vicceltem,két hét.
-Apának mondtad el?
-Hercegnőm ha tudnám elmondanám de nem nekem mondta el.-ha nem apának mondta el akkor kinek?
-JeongHan is velünk jön?-őt majdnem elfelejtettem.
-Nem,itthon maradok!-az ajtókeretnek dőlve figyelt minket.
-Kàr,hogy nem jöhetsz velünk-két hét nélkülük az maga lesz az örökkévalósàg.
-Ugyan, bàrmikor elmehetnék Rioba még akàr most is.-milyen Rio?
-JEONGHAN!
-Mi van Suga?-ekkor valami erősön gondolkodott-Àjjj,bocsànat. Erről nem tehetek még hozzà kell szoknom.
-Nem értem miről van szó de gondolom azért vagy őszinte mert biztos rég jàrtàl ott és jól érezted magad. Szerintem nyaralj egyett Rioba.
-Ez most komoly HaNeul?-Miért ennyire meglepettek.
-Vagy úgy-apànak valami leért de nem tudom mi.-hidd el JeongHan,Rio csodàlatos hely.

-hidd el JeongHan,Rio csodàlatos hely

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Vérbe folyt szerelem [Befejezett]Where stories live. Discover now