37.Fogadàs

1K 74 0
                                    

-Hűha, neked kik a szüleid?-nagy szemekkel bàmult Esmeralda.
-Nemtudom, picike baba voltam mikor autó balesetben meghaltak.
-Autó balesetben? Dehàt az egyikük természet feletti lény, neki élnie kéne vagypedig valaki megölte volna?-erősen gondolkodott Esmeralda.
-Rossz adotsàgom van?-keztem félni magamtól.
-Rossz?! Inkàbb túl erős, ezt csakis segítséggel tanulhatod meg uralni.
-Tudsz segíteni kérlek?
-Sajnos nem,csakis az apàd vagy valaki hozzâ hasonló tudd segíteni.
-Àlljunk csak meg, honnan tudod, hogy az apja a természet feletti lény?-NamJoon kérdése eléggé meglepő erre én is kívàncsi vagyok.
-Csak úgy àrad belőled az apai erő , lehetséges,hogy itattak a vérével? Nem lehetséges hanem igen is itattak a vérével mikor még anyud méhében növekedtél.
-Szuper, az apàm halott nekem meg fingom nincs mit tegyek az adotságommal, mivan ha kinyirok egy tanàrt vagy osztàlytàrsamat?
-A fiam segíthet-hogy micsoda?-neki is erős adotsàga van, így elsajàtíthatod az adotsàgod felett az uralmat.

*tusolàs,nyugodtság,hajszàritàs utàn HaNeul szobàjàban*
Egyszàll törölközőben kijöttem a fürdőből egyenesen a szobàmba vagyis a monogram druszàm szobàjàba majd becsukva magam mögött az ajtót a gardrób felé vettem az irànyt. A nyitott gardrób előtt àlva gondolkodom, hogy mit is vegyek fel hiszen kicsit hűvös is van. Talàn szoknyàt? Nem. Nacit? Pólót? Hiszen még a fehérneműmet sem vettem fel. Nagy nehezen de sikerült eldöntenem mit vegyek fel:

Kikészitettem a fehérnemümet is és màr keztem is volna öltözni àm ekkor valami vagyis helyesbítek, valaki az àgyra döntött

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kikészitettem a fehérnemümet is és màr keztem is volna öltözni àm ekkor valami vagyis helyesbítek, valaki az àgyra döntött.
-Yoongi??
-Mondjad HaNeul baba.
-Kimennél kérlek?-totálisan elpirultam hiszen az egyetlen dolog ami takar az a törölköző.
-Miért mennék ki ha bent is lehetek veled?-direkt kihangsúlyozta a ,,veled,,szót.
-Felkéne öltöznöm, azért és ha lehet ne szólítsd HaNeul babànak.
-Miért HaNeul baba?

*Yoongi szemsz*
Nem, sajnos nem ő az, csak max névrokonok. De akkor miért hasonlít ennyire rà, itt valami nagyon nem stimmel. Okay egyszer voltam babysister és soha többet az a kis pillanat is örökké valóságnak tünt. Beszélnem kell vele. Felmentem a szobája ajtajáig, bekopogtam várva az engedélyére de semmi, nagyon remélem semmi baj nem történt vele tusolás előtt/után. Kopogtattam még de mivel nem jött hang ezért benyitottam és a gardróbja előtt áll egyszál törölközőban majd hirtelen rám kapta a tekintetét.
-M-mit keresel itt?!!!!
-Kopogtam de nem jeleztél.-hoppá, kezd kicsit kínos lenni a helyzet.
-Azt hiszem inkább kint várakozom-már markoltam is a kilincset.
-Nem kell kimenned csak maradj elfordulva tőlem, kérlek. Maradj háttal.
-Okay,rendben.-zsebre dugott kézzel vártam, hallottam ahogy felhúz valamit.-Minden rendben azóta?
-Szellemileg még mindig sokkos állapotban vagyok.-kemény dió lehetett a számára.
-Kész vagyok.-picit félve de megfordultam, hogy szembe nézhessek vele nos, az arca kicsit kipirult.-Kérlek ide adnád a fésűmet.-csukta be a gardrób ajtaját.
-Persze-az asztalról felvéve a kezébe adtam a fésűt. A kezeink pillanatra érintkeztek és furcsa forró meleg érzés átjárja a testem minden szegletét. Azt hiszem mégsem térek ki erre a témára, nem igazán vagyok biztos az érzéseimben.Az első találkozásunk óta nem tudom kiverni a fejemből,csak rá gondolok. Francba mit tegyek?
-Bocsi, miért is jöttél?-tette fel azt a kérdést amit inkább elakartam kerülni 72736362627288494939382km-re.
-Nem tudom, elfelejtettem. De nem azért mert egyszál törölköző volt rajtad.-tiltakoztam.
-Öööm......okay.-leült az ágyra, követtem példáját és mellé ültem.
-Tudnál segíteni szerelmi dolgokban?-igy talán nem lesz túl feltünő.
-Hát.....megpróbálhatok de még soha nem volt barátom de voltam már szerelmes.
Ki volt az a fiú aki igaz nem járt vele de kis időre elrabolta a szivét?!
-Nos, kedvelem őt-bólintott megértően-viszont lehetséges, hogy az egyik haverom rokona és hát még nem igazán biztosak az érzéseim iránta. Szerinted mit tehetnék?
-Szerintem?-kissé kihúzta magát-Nos, szerintem elkéne mondanod neki az érzéseidet. De ne úgy, hogy elé állsz és azt mondod Szeretlek és jön a Happy End. Utaló jeleket kell adnod, pl elhívod moziba,sétára,beültök valami előadásra, de a legfőbb, hogy folyton beszélj hozzá. Mit szeret, mit nem szeret, hobbi stb stb stb. Egy kapcsolatban a kommunikáció is szükséges.
-És ki mondja, hogy nem tudja milyen is a szerelem?-mondta, hogy még nem volt barátja akkor honnan tud ennyi mindent? Komolyan mondom tiszta Yumi. Mi? Yumi?
-A barátnőm sokat beszélt,hogy ő mit szokott a barátjával csinálni.
Dehát kicsit úgy viselkedik mint Yumi,a mosolya totálisan a kettők keveréke, félvér,a szeme akár Hobié, a neve is eggyezik.
-Voltak halucinációid?-ez totálisan nem tartozik az előző témához de muszáj tudnom.
Hosszú csend után nagy levegőt vett magán és kimondta.
-Igen, volt pár halucinációm. Mikor megmentettél és miközben halucinációm volt megöltem a boszit. De mért kérdezed?
Kezdenek összeállni a kirakós darabjai, szükség van Shashara de minnél hamarabb.
-Csak úgy, ritkán nekem is szokott lenni-picit túloztam.-Köszönöm,megfogadom a tanácsodat de most ,mennem kell. Találkozom egy régi ismerősömmel.

*HaNeul szemsz*
Yoongi hirtelenjében kiment az ajtón, vajon mi lett vele? Annyira furcsa de árad belőle az akarat, szóval tetszik neki egy lány aki nem is én vagyok, király. Viszont legalább boldog lehet vele, indultam volna kifelé a szobából ám Jimin megragadva a csuklómat visszavezetett a szobába majd becsukta az ajtót.
-Ezt, hogy csináltad Yoongival?-majd szétpattan az örömtől.
-Mivan?
-Láttam ám, ebből a szobából ment ki hatalmas vigyorral az arcán, mivolt?-kíváncsiskodott. Nagyjából levázlatoltam neki a dolgokat majd gondolkodva leült az ágyra.
-Szóval másik lány van a dologban te pedig semmit nem teszel?
-Miért is tennék? Hiszen alig ismerem.
-Mi a legkedvencebb időtöltése?
-Az alvás-kaptam szám elé a kezemet.
-Hoppá kislány.
-Ő sem ismer engem.
-Szerintem ez nem így van.
-Ó igen, akkor fogadjunk.
-Állok elébbe.
-Hogyha három tulajdonságtól többet nem tud akkor én nyerek és egész nap balerina tütüt kell viselned.-ez kicsit kemény tőlem.
-Rendben, de ha háromnál többet tud, arcon puszilod.
Gondolkodtam rajta majd kinyújtottam a kezemet.
-Kezet rá.-kezet ráztunk és nagyon remélem, hogy nem jut el a háromig.

(Sziasztoooook! Íme egy újabb rész, remélem tetszeni fog. A kövit sokkal érdekesebben fogom megírni és remélem tetszeni fog. Akkor holnap. A helyes írási hibák miatt bocsánat előre.)

DREAM TO LIVE!

Vérbe folyt szerelem [Befejezett]Where stories live. Discover now