20. 7 pecsétes titok

2.1K 119 2
                                    

-Yumiiiiiiii!!!
-Tessék?-ez csak egy rohadt nagy vicc volt vagy komolyan a csókunkról àbràndoztam. Meg se történt, a pudingos tàl még mindig az ölemben van, a kanàl pedig a ujjaim közt.-ez meg mi volt?
-Mi? Azt mondtad, hogy a figyelmedet valami màs lekötötte mikor a tejet öntötted. Mi volt az?
-Öhm, nem érdekes. Higyj nekem, mond szépen àà-a kanàl szàja felé vàndorolt, àm megförmedt.-Mi a baj? Nem ízlik?
-Valami zavar és nem mondod el, segíthetek?
-Dehogy is, semmi sem zavar-adtam az àrtatlant-nem véletlen fordítva van?
-Nyem, inkàbb kérek még pudingot!!-nyitotta szàjàt.
Eléggé gyorsan üres lett a tàl,nem csodálom. Levittem és elmostam a tàlat majd vissza indultam a szobàmba de nem birtam bemenni, mivel Hobi betöltötte az egész ajtó bejàratott. Sehogy sem tudtam vagy birtam beférkőzni, karba tett kézzel vàrtam, hogy beengedjen. Max 10 perce ez a szituàció zajlik köztünk, nekem pedig tusolnom is kéne. Anyàm, két fürdőnk van, egy itt az emeleten a màsik pedig lent a földszinten amit anyàmék hasznàlnak. Mégpedig szorosan a szobàm mellé lett építetve a fürdő, a szobàmba van az ajtó ami pont rà nyílík.
-Bemehetnék? Dolgom van bent.-mutattam a szobàm felé.
-Tusolni?-vonta fel szemöldökét.
-Talàn, ugye nem zavar? Csak 5 perc. Egyàltalàn miért is àllunk mi itt?-nem értem a helyzetet.
-Nem gond, jah, csak hosszasan megcsodàltalak.-mosolyogva betessékelt a szobàmba majd becsukta az ajtót. 5 perc alatt letusoltam és hajat szàrítottam, felkaptam a pizsimet.

Amint végéztem a teendőmmel màr vissza is tértem a szobàba, Hobi pedig az ablaknàl szemlélte a Holdat

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Amint végéztem a teendőmmel màr vissza is tértem a szobàba, Hobi pedig az ablaknàl szemlélte a Holdat. Halkan mögé osontam és hàtulról szorosan àtöleltem, nmeleg érzés àrasztotta el testemet. Hallottam milyen ütemben veszi a levegőt, milyen ritmusban dobog a szive és az illata,leírhatatlan de biztonsàgot sugàroz. Jó darabig ebben a pózban àlltunk, lassacskàn felém fordult.
-Hobi.
-Hmmm?-jókedvűen mosolygot.
Karjaiba bújtam,gyengéden àtkarolt.
-Szeretlek-felnéztem rà.
-Én is Szeretlek. Ma, holnap, örökké-jobb kézfejét elhelyezte arcomon és lassan elfogyott ajkaink közt a tàvolsàg. Behunytam szememet vàrva a varàzslatra. Éreztem ahogy összeérnek ajkaink, lassan ízlelgette pàrnàimat, mivel nemigen ügyeskedtem ezért hamar belejöttem, követtem gyengéd ritmusàt. Jobb keze tarkómra vàndorolt, hogy közelebb vonzhasson magàhoz, ajkai puhàk akàr a pihe. Nyelvével szeretett volna àtjutni de még nem vagyok felkészülve a következő lépésre. Szerencsére nem zavartatta, lassan elvàltak ajkaink és egymàs szemébe nézve azt hittem ott alszok el karjai közt.
-Hamarosan indulnom kell-dehàt miért?-amint birok eljövök,megigérem. Csak hagyjd nyitva az ablakodat.
-Suliba ugye jöttök?
-Ki nem hagynànk, hiszen matekból korrepetàlsz. Köszönöm.
-Szivesen, bàr nem értem mit.
-Te, hogy ràd talàltam és az elsőbséget.-kacsintott.
Nem tudtam mit mondani de éreztem ahogy elpirulok, arcomat a padlóra hajtottam nehogy észrevegye.
-Mi az? Talàn valaki elpirult?-államnàl fogva felemelte arcomat-Piroska-puszit nyomot homlokomra.-Fontos kérdésem lenne mielőtt elmegyek-nagy levegőt vett-egynap természetesen hogyha te is szeretnéd mivel Halandó vagy, àtvàltoznàl vàmpírrà önszàntadból, hogy örökké együtt maradjunk?
-Szeretlek és érted bàrmit megtennék.

Vérbe folyt szerelem [Befejezett]Where stories live. Discover now