Amióta Yoongi elment ràmtört az unalom,halàlian hiànyzik de még üzenetet sem írhatok. A hàzim pipa,tanulàs pipa,házimunka pipa,zene hallgatás pipa, mit kéne csinàlnom? Megfogok őrülni!!!! A földszintről hangokat hallottam méghozzà nem is olyan halkat inkàbb hangosan ricsajosat. Elkeztem áttrendezni a gardróbomat, ahogy rendezgettem a ruháimat kaptam egy üzit. Jujj, remélem ő írt. Elővettem, a telóm kijelzőjére meredtem ,,Yoongi maci,,-t írt a kijelző,mindjárt elolvadok. Megnyitottam és olvasni keztem.
,,Ha baba! Az esküvő\lagzi nagyon hagyományos egyben romantikus és fantasztikus. Kár,hogy nem vagy itt viszont ha lehet este hagyjad nyitva résnyire az ablakodat 😉 Mivel foglalod el magad jelengel? Hiányzom? Mert te nekem nagyon, az első csókunkat még mindig nem tudom elfelejteni, ugye megismételjük? Hiànyzik a hangod de ha nem gond,elvittem az egyik kedvenc könyvedet remélem nem gond. Történelem? Van àm ízlésed. Ölellek és SZERETLEK 😘😘😘,,Màr tudom is mellik könyvemet vitte magával, abban a regényben több a romantika,smaci és +18 karikàs érdekességek,nem csak történelem hiszen még a nevelőimmel éltem szerelmi hiànyomban folyton ezt a könyvet olvastam. De ha most nem írok vissza megsértődhet a végén. ,,ugye megismételjük?,, ez a mondat kissé elràngatott a fantàzia vilàgàba ahol mi ketten, elsötétített szobàban az ágyon szenvedélyesen csókolózva és lassan ruhàk nélkül.
-HANEUL!!!-a fantàziàm kezdetét anya hangja zavarta meg majd TaeHyung benyitott.
-Ideértek.
-Kik is?
-A keresztapád,a barátja és apud. Hoppà, a kis hercegnőnek udvarlója van?
-Tessék? Dehât miből gondolod?-teljesen meglepődtem.
-Úgy szorítod magadhoz a telódat mintha szerelmes levelett kaptál volna.
-Bocsánat ha megtalàltam életem könyvét.-mindenki jól tudja, hogy iagzi könyvmoly vagyok.
-Pedig màr keztem azt hinni, hogy fiú van a dologban. Hobi kilenne akadva.-súgta az utolsó szavakat.
-Mi abban a jó?
-Majd megtudod-vigyorogva lefele mutatott-lejössz?
-Csak befejezem-mutattam az àgyamon lévő ruhàimra.
Bólintott és végre becsukta az ajtót az utja pedig lefele vezette. Hirtelen megrezzent kezemben a telefon ami a régi haverommal talizott a talajjal. Szerencsére nem esett baja, felvettem és Yoongi írt.
,,Délutàn lustulunk?,,
Gyorsan körmölni keztem nehogy azt higyje valami màst csinàlok.
,,Sziaaa! Làtom egész jól érzed magad,hogy van az ifjú pàr? Jelenleg unalmamban àtrendezem a gardróbomat. Nos, az igazat megvallva túlsàgosan is hiànyzol. Igazsàg szerint én is folyton arra a pillanatra gondolok,ha szeretnéd megismételhetjük. Hiànyzik az érintésed szinte nem is tudom mit tegyek nélküled. A könyvemet? És ha a szobàdból elhoznàm a takaród? Remélem nem probléma. Szeretlek Yoongi ❤❤❤,,
Teljesen kipirultam elküldtem az üzenetett, vigyorral az arcomon elolvadva lesüppedtem a padlóra. Úgyis mindenki lent van, àtsurrantam a szobàjàba majd a takarójât àthoztam a szobàmba. Összehajtva a pàrnámra helyeztem és befejeztem a gardróbom àtrendezését. Égett az arcom, TaeYeonnak igaza volt. A szerelem valóban elvaràzsolt hiszen màsra sem tudok gondolni csakis rà. Ekkor jutott eszembe, hogy lent mindenki engem vàr én pedig megvàratok mindenkit főleg a keresztapàmat. Leszaladtam a konyhàba egy pohàr vízért majd nagy levegőt vettem és beléptem a nappaliba. A kanapén két idegen férfi ült akiket nem igazàn ismertem vagyis totálisan nem ismerem hiszen életemben nem làttam őket hiszen kettejük közül valaki a keresztapàm. Megköszörültem a torkom ezzel magamra vonva a két férfi figyelmét.
-Gyere közelebb kincsem-biztatott anya, mellé sétàltam.
-Hercegnőm, bemutatom HakYeont és WonShik-ot-mutatotta be apa őket, illedelmesen mosolyogva meghajoltam.
YOU ARE READING
Vérbe folyt szerelem [Befejezett]
VampireBemutató: A vámpirok évtizedek óta kihalltak tudósok szerint,tévedtek. Yumi ártatlan 9. évét kezdi a Seouli gimnáziumot.Nagyszerű tanuló de sajnos baráti köre egészen szük,legjobb barátnője Mina.Kiskoruktól ismerik egymást, minden titkukat megoszti...