Mit kéne tennem? Csendben maradok, hàtha azt hiszi üres a hàz csak egy a baj, a làmpàk égnek. Lebuktam. Talàn csalàdi naplókat is őriznek a szüleim? A kitépett lapot apróra de nagyon apróra hajtottam és tudom, hogy nem valami fejlett ötlet de a zoknim talpàba rejtettem. Felhúztam a patikámat igy senki sem tudja, hogy hol van és a titok védve marad.
Az àgyuk alatt bàmészkodtam, egy hatalmas széles doboz rejtőzött, vajon az van benne amire gondolok? Kinyitottam a dobozt és igazam van, régi bőrborítàsú könyvek szakasza oszloposan elrakva arra vàrva, hogy felfedjék a nagy titkot. Miért kell megölniük?
-Yumi!!! Tudom, hogy bent vagy. Hallom a szívverésed.- ez komolynak hangzott-beszélnünk kell.
Remélem nem jöttek rà, hogy kihallgattam őket. Kinyitottam az egyik könyvet ami a kezemre akadt, pont ,,Zero,, naplója. Belenyitottam, életemben nem olvastam ilyen gyorsan, csak úgy szàrnyaltak a szavak jelentése. 1400-as évektől kezdte írni kb de nem biztos, azaz a 15. szàzadban körülbelül. Furcsa bejegyzéseket talàltam a lapokon.
,,Dec.07. Este.
Egy jó ideje rejtegetem a családomat, megkell őket védenem a vàmpíroktól. Belőlünk nem lesz se vàmpír se két làbon jàró vércsomag.,,
Telefonom zökkentett ki az informàció szerzésből, megszerezték Minàtól a szàmom?
-Jóestét kívánok! Milyen fajta pizzàt szeretne rendelni?-nem a legjobb ötlet.
- 0 pozitivat egy csipetnyi félelemmel.-hangjàban ott lapul az éhes vàgy mosolya.
-Mit akarsz?
-A bulin lenne a helyed nem otthon, talàn talàltàl valamit?
-Sajnos nem.
-Hazudsz. Megugrik a szívdobbanàsod, talàltál valamit?
-Nem.
-Jolvan, búcsúzz el Minàtól.
Lecsaptam a telefont, hiszen Mina kell nekik ezért nem bántja. Újból hívott. Óvatosan kinkukucskàltam az ablakon, amint megpillantottam vissza is fordultam. Kint àll a kapu előtt, lenyomtam és azonnal tàrcsàztam anyàt.
-Anya!
-Szia kicsim! Vége is a bulinak?-felvette.
-Anya hol vagytok?
-Otthon.
-Hogy érted, hogy otthon mikor én itthon vagyok és üres a hàz.-miért hazudik nekem anya?
-Otthon vagy?
-Anya hol vagytok?
-Nem esik baja még a hàzban marad-hallottam a hàttérből.
-Anya kérlek gyertek haza!
-Nyugodj meg édesem, azonnal megyünk. Ki ne menj a hàzból és maradj bent.-azzal kinyomta a telefont.
-Kicsi Yumi àruld el, mit tudtál meg?-ez màr nem a kapuból szólt. Ugye nem...talált egy boszit? A bejàrati ajtóból hallatszot. Lefutottam a lépcsőn s tekintetünk egymàsba fúródtak, nekidőlt a falnak a hàzat védelmező màgia miatt.
-El sem hiszem, idejövök azzal a gondolat dumàval, hogy mégsem kell a segítséged erre mégis talàlsz infót. Te aztàn tényleg nem adod fel kedvesem. Mit találtál?
-Csak akkor àrulom el ha elmondod miért van szükséged rà, miért kell ő neked?
-Ember vagy, semmi közöd nincs az egészhez.
-Én talàltam az infót szóval igen is van közöm hozzà. Ha őszinte vagy én is őszinte leszek.
-Tudni akarod? Legyen. Zero 7.ük unokàja igaz egyszerű làny vagy fiú az épp mindegy, halandó. Viszont a vére-vàllt el a faltól-Zero tudot a vàmpírokról és óvni akarta a családjàt ami sikerült is. A 7.ük unokáját megkell ölnöm, ez áll a legendàban.
-Milyen legendàban?-szinte màr fàjtak az újjaim, a lépcső korlàtot szorítottam. Mégis miért kell meghalnom?
-A hetedik fiú,hetedik generàció. Hold és Nap àtka. Halandó és Vàmpír. Vér és halál. Ha megölöm, a vérfarkasok hiába kutatják, a vére átvàltoztatja őket félig vérfarkassà félig vámpírrà. A legenda szerint Báró utód vámpír végez vele, hogy ne kaparintsàk meg a vérét.
-Milesz ha nem talàlod meg őt?
-Szerencsésen élheti tovàbb az életét új generàciót,családot alapít. Ha nem én, előbb utóbb a vérfarkasok.
-A vérfarkasok is megakarjàk ölni?
-Nem, védelmezik az életük àràn, hogy folytonosan vért adjon nekik. Ha àtvàltoznak félik vérfarkassá, félig vàmpírrà, felborítjàk mégjobban a természet egyensúlyàt. A mi fajtànknak kell megakadàlyozni a vérfarkasok tettét, a boszikról nem is beszélve.
-Ők mit akarnak?
-Mind két fajtól megóvni, ők a természethez tartoznak és tudjàk mi a helyes. Elöször rád céloztam de mikor mondtad, hogy magad jöttél rà a fajtànkra és még a màgiáról sem tudtàl ami védelmezi a hàzatokat. Így te nem lehetsz a 7.ük unoka,minden utóddal közlik az ilyen dolgokat.
-És ha tik is védekmeznétek őt? Így nem szükséges megölnötök csak szemmel tartani.
-Belegondolva nem rossz ötlet de térjünk a tàrgyra, mindent elmondtam amit tudni akartàl.
Azt azért meg sem igértem, hogy kitàlalok mindent.
-A könyvtàrból még anno hàzihoz kikölcsönöztem egy őskövületi könyvet, a természet feletti lényekről esik a legtöbb szó. Hétfőn úgyis korrepetállak, beadom te pedig kiveszed a könyvet.
-Rendben, Köszönöm. Mond csak, miért is vagy egyedül itthon?
-Hamarosan megérkeznek a szüleim.-minnél előbb jó lenne.
-Hol vannak?
-Nem tudom.
-Akkor térjünk vissza a buliba.-nyitotta ki a kijàrati ajtót.
-Nem.
Tekintetünk egymàsba fúródtak.
-Lazulj, ilyen lànynak mint te jólesne a kis kényeztetés-beharapta alsó ajkàt.
-Kösz de nem.-hàtat fordítva szobàm felé indultam.
-Szurokfű teát ittál?
-Egész nap, talàn baj? Bebiztosítok.
Bezàrtam szobàm ajtajàt és vàrtam, hogy elmenyjen. Figyeltem a kaput de se ki se be nem ment senki. Túl gyanus, leszaladtam a lépcsőn. Hoseok sehol jól kezdődik, lassan kattan a kilincs ajtaja és anyàék lépnek be de nem is egyedül. Kissé sötét bőrü, fekete hajú nő tàrsasàgàban.
-Anya, mi ez az egész? Hazudtàl nekem, mégis hol voltatok?
-Üljünk le és beszéljük meg szépen.-javasolta apa. Az asztalhoz ülve az ismeretlek nő is csatlakozott.
-Yumi, ő itt Shasha. Boszorkàny-lassacskàn összeàllt a kép, töviről hegyiig elmesélték a csalàdunk múltját.
-Szóval ő vetette ki a màgiàt a hàzra és rajtam is bűbàj van baba korom óta, hogy a vàmpírok ne tudjonak megszugeràlni?-bevallom ez egy kicsit sok egyszerre.
-Pontosan.-mosolygott Shasha-segítek elkerülni a vàmpírokat de legfőképpen a vérfarkasokat.
-Dehàt a Szurokfű a vàmpírok gyengepontja nem?
-De, viszont a bűbàj sokkal biztatóbb. A Szurokfű teàt elfelejtheted meginni indulàs előtt. Tudja bàrki is, hogy te vagy Zero 7.ük unokàja?.-a beszélgetés most csak Shasha és köztem zajlódik.
-Senkinek. Ki tudja még a szomszéd is vámpír lehet.
-A szomszédotok varàzsló, bàrmikor segítséget kérhetsz tőle. Védened kell a titkot.
-Köszönöm.
-Éld tovàbb az életed ahogy eddig is, feltünés nélkül.
-Mire vagyok képes a véremmel még?
-Természet feletti lények csak azt tudjàk amit mi is, de valamit Zero eltitkolt. A véred képes meggyógyítani a természet feletti lényeket, legyen az boszorkàny,varàzsló,vàmpír, bàrmi csak vérfarkas nem.
-Szóval ezt nem is tudják?
-Nem. Hidd el jobb is.*Hétfőn a suliban*
A könyvtàrban fekszem a padon, Hoseokot vàrom. A könyvet beadtam màr csak kikell vennie és a férrevezető infókkal ellàtot gyűjteményt. Shasha mégerősebb bűbàjjal védett le, ami véglegesen bàrmitől megvéd.
DREAM TO LIVE!
YOU ARE READING
Vérbe folyt szerelem [Befejezett]
VampireBemutató: A vámpirok évtizedek óta kihalltak tudósok szerint,tévedtek. Yumi ártatlan 9. évét kezdi a Seouli gimnáziumot.Nagyszerű tanuló de sajnos baráti köre egészen szük,legjobb barátnője Mina.Kiskoruktól ismerik egymást, minden titkukat megoszti...