-ANYA!!!!-amint megláttam a nyakában landoltam,végre újra láthatom őt es soha nem engedem el a szüleimet. A barlang belseje szinte olyan mintha beleépitettek volna egy házat.
-Üljetek le kérlek-kérésére leültünk a kanapéra.
-Anya hogy-hogy itt vagy és nem apával?-a kérdés még mindig nem hagyott nyugodni.
-HakYeonnak van egy terve,a nagyapád úgytudja elhagytam apádat de neaggódj ezt csak látszat,hogy segithessünk neked és a keresztapádnak.
-Mi a terve?-érdeklődött Yoongi
-Hidd el nekem is nehéz-emlegetett keresztapuci.-De egyáltalán miről van szó?-nem értem.
-A nagyapád érzékeny egy lélek mivel nem tudja,hogy az unokája vagy ezért az az ötletem támadt miszerint ő megöl téged és abban a pontban elmondjuk az igazat. Hogy te vagy az unokája-HakYeon ötletétől kiráz a hideg,a nagyapámnak kell megölnie engem?
-Komolyan megkell halnom?
-Nem,adunk mi hárman vámpírvért igaz lehet nem Félvérként térsz vissza de nem halsz meg.-magyarázta anya.
-Hey hey hey hey!!! És erről én mért nem vagyok értesítve?-Yoongi feldúltnak tünik.-Csak mi segithetünk azon,hogy az apáitok leálljonak véglegesen. Újra érezni fognak és onnan már nincs kiút-bármennyire is félelmetes az ötlet muszáj megtennem annak érdekében,hogy a nagyapám meglelje a nyugalom békéjét.
-Rendben,csináljuk.-ha vámpírként térek vissza akkor vámpírként térek vissza legfeljebb nem halok meg örökre.
Mindhárman egy pohárba csurgatták vérüket majd hurkapálcikával megkavarták és kezembe adva várták még az utolsó cseppig el nem fogyasztom. Életemben nem ittam három vámpír vérét,olyan kevesű de muszáj ha nem akarok meghalni örökre.
-Ha-a pohárról Yoongira pillantottam-beszélhetnénk?-a barlang közelében lassan sétálgatunk, félek ettől az egésztől és nem akarom egyedül megtenni.
-Minden okay?-simogattam karját.
-Hogyan fogok lenni ha te nem leszel? Nem akarlak elveszíteni.-tekintetét nem emelte fel a talajról.
-Nem fogsz elveszíteni hiszen visszatérek csak nem Félvérként.-könyökömmel megböktem.
-És ha nem? Ha nem ébredsz fel?
-Ne aggódj nem halok meg örökre csak pár percre vagy órára,bízz bennem okay?-vártamam válaszát-Yoongi????
-Hmm?
-Okay?
-Az ,,Okay,, szó Hazel és Gus végtelen örök szerelmük szava nem pedig a miénk-mondta kis viccelődést mutatva a hangjában. Nem hagyhattam kuncogás nélkül-Már bocsánat Miss, ki mertél nevetni engem? Gróf herceg vagyok engem nem lehet kinevetni-kihúzta magát,amin nos mégjobban kellett nevetnem-Báró hercegnő létedre nagyon makacs vagy.
-Én dehogy is-a sok nevetéstől muszáj volt leülnöm a talajra, hasamat fogtam a röhögéstől.
-Nehogy megfulladj.-milyen kedves,köszönöm.
-Jujj de kedves.-őszintén szólva olyan kényelmesen elhelyezkedtem a talajon,hogy semmi kedvem sincs felkelni.
-Felállsz mielőtt felfázol?-de most mért?-Ha???
-Mond Yoongi maci.
-Na add a kezed-nyújtotta felém a jobb kezét, másik keze dzsekije zsebébe rejtette.
-Leülsz mellém?-megpaskoltam mellettem a talajt.-kérlek.
-Most nem,gyere szépen.
-Szeretlek-esett ki a számon,olyan régen mondtam neki,hiányzott. Picitt meglepődött, hamar fülig érő mosoly villant meg arcán. Felsegített viszont karjait szorosan derekam köré kulcsolta.
-Szeretlek. Ma. Holnap. Holnap után. És azután.-vicces humorán elvigyorodram-És azután. Meg azután.
-Yoongii!!!
-Most mivan? Romantikus típus vagyok hiszen tudod mennyire imádom amikor zavarba hozlak.-éreztem arcomon,hogy ég és elpirulok szerencsére elég sötét van így nem lehet észrevenni.
-Irigyellek.
-Engem?-lepődött meg-Nem mondom megtiszteltetés egyszer az életemben ezt hallani.
-Mondták már mennyire Swag vagy?
-Édesem én minden másodpercben Swag vagyok.
-Egyben romantikus és Swag?
-Megmutassam?-perverz mosolyàval közeledett viszont nem hàtràltam,nem félek tőle.
-Okay na,hiszek neked.-gondolkodóan megàllt-kérdezhetek valamit?
-Neked mindig.
-Egynap tény....-hirtelen fàjdalom hasitott hàtulról, mintha valaki a kezét egyenesen belém hasítottam volna. Semmi màst nem éreztem csakegy erős ràntàst\szakítàst.
-MIT KÉPZELSZ MAGADRÓL???!! AZONNAL ENGEDD EL!-Yoongi hangja csengett fülemben, semmi másra nem tudtam nézni csak a talajra. Mi,mi történik velem?
-Eltitkoltad,hogy a mennyasszonyod egy Félvér-lépteket hallottam méghozzà nem egyett. Itt vannak az ősök!-megakartad védeni?-nagytata?
-Hagyjátok őt-hallottam amint közeledik felém de valami vagyis valaki megállitotta.
-Te is vele akarsz halni?-az apja?
-Hàt igy szeretsz engem apa?-szívem egyre lassabban vert,szemhéjam elnehezült majd minden elsötétedett. Az utolsó szó amit hallottam Yoongi hangja volt-HANEUUUUUL!!!!!!
YOU ARE READING
Vérbe folyt szerelem [Befejezett]
VampireBemutató: A vámpirok évtizedek óta kihalltak tudósok szerint,tévedtek. Yumi ártatlan 9. évét kezdi a Seouli gimnáziumot.Nagyszerű tanuló de sajnos baráti köre egészen szük,legjobb barátnője Mina.Kiskoruktól ismerik egymást, minden titkukat megoszti...