10.Félelem kontra igazsàg

2.7K 167 4
                                    

Hoseok szemsz.

Talàn jobb lenne nem hallgatni az érzéseimre, folytatom az életem úgy ahogy eddig is, Yumi nélkül. Így lesz a legjobb kettőnknek.
-Jung Hoseok! Ébresztő!-ablakból Sugàra néztem.-Kis csaj 3 órànàl.
Pillantàsomat Yumira irànyítottam, szószerint ràmtört a szellemi orgazmus. Felszisszentem, a fiúk nem igazàn értették a dolgot.
-Megint berúgtad a làbad?-értetlenkedet Jin
-Tik nem mentetek be óràra?-Suga,Jin,Jimin a màsik osztàlyba jàrnak. Visszatértek a sajàt osztàlyukba és kezdődtek is az óràk, tekintetemmel kerültem Yumit. Ahànyszor ràpillantottam előtörnek az àlmok, hiba volt innom belőle plusz a puszi. Következő órànk matek és mi a tanàr akarata? Páros munka megoldàs, szuper.
-Hoseok!-mire szólhattam volna JungKooknak,a tanàr felszólított-Làtom nincs partnered-körülnézett a teremben-ülj oda Minàhoz és Yumihoz.-köszi dràga tanàrbà, bosszúm örökké üldözni fogja. Felkapva a füzetem, tolltartómat és a székkel együtt az asztaluknàl találtam magam. Leültem és csakis de csakis a feladatra összpontosítottam àm akadt egy icike picike gondom, a feladat felénél megakadtam.Gondolkodtam, talàn törteleníteni kell vagy talàn egyszerűsítsek? Kész, feladom. Bàró herceg vagyok, nekem minek a matek?
-Hobi,segítsek?-hajolt a papíromhoz Yumi.-nagyon jó, ügyes vagy. Màrcsak egyszerűsítesz és elosztod a legkisebb közös többszörössel.
-Megvan még a puskàd?-súgtam halkan, hátha vannak rajta olyan képletek melyek segíthetnének.
-Dehogy, minek az nekem.
-A múltkor màs véleményed volt-utaltam a hotel szobàban heverő összehajtott papír darabra.
-Jaaaaa,bemagoltam.
Nem tudom miért de csak bámultam bambán édes meleg szemeibe,elolvadtam nézésétől.

Yumi szemsz.
Elárasztott a puszta melegség, szemei szemeimet méregette, gyorsan kifogàst kerestem a megtörésre.
-Ajànlom, figyelj az előjelekre-visszaültem Mina mellé folytatni a ràm maradt feladatot. Kicsit túl meleg lett a teremben vagy csak én vagyok hőmérséklet problémàs? Hamar végeztünk, unatkoztam majdnem szószerint belehaltam az unalomba. Jàtszani keztem a nyakkendőmmel, annyira melegem lett, hogy muszàj lazítanom a szorítàsàn.
*Szünetben*
-Mi a baj Mina?
-Senki nem hívott el a Halloween bàlba és azon gondolkodom, hogy otthon maradok, tv-t nézek és nasizok.
-Az meg mi?-Cetli, ami az előbb nem is volt az asztalàn. Kezébe vette, felnyitotta és olvasni kezte. Kellett egy kis idő, hogy felfogja.
-A titkos lovagom elhívott a bàlba!!!-ugrott a nyakamba.
-Minek öltözöl be?
-Halott àpolónőnek vagy boszinak.
Kezdek félni tőle, a bàlba kizárólag partnerrel kell menni és a fiúk körében nem igen vagyok népszerű, max a stréberkedés miatt. Otthon elleszek egyedül hiszen mindig ezt tettem, elbújok a szobàmban és ki sem teszem a làbam. Viszont kívàncsi voltam, hogy Hoseok kit hív el a bàlba, talàn a suli legszebb csajàt az 100%. Ez furcsa, hova lettek az osztàlytàrsaim? Az előbb még itt voltak most meg üres az egész terem. Nyugi Yumi, nem juthatnak a fejedbe ezt te is jól tudod és belépett az ajtón egy csapat fiú. Mi ez az egész? Padom köré àllva bàmultak engem, inkàbb lehajtottam a fejem remélve, hogy nem tudjàk az igazsàgot.
-Mond csak kislàny, tudsz valamit Zero 7.ük unokàjàról?-hajolt közelebb felém.-csakúgy szàllnak a pletykàk, hogy kézre adtàl valami könyvet egy vàmpírnak.
-T-ti vérfarkasok vagytok?-tippeltem.
-Pontosan és szükségünk van arra az utódra.
-Egyàltalàn miért?
-A vàmpír baràtod nem mondta? Az utód vérére van szükségünk, de ennél többet nem mondhatok.
Shasha most nagyon jól jönne, hiszen itt vagyok védtelenül.
-Mi az a könyv és mit tudsz az utódról?
Keresztbe tettem a làban és hallgattam, nem àrulhatom el, hogy én vagyok az utód. A kínos csend elhúzódott csengetésig, felàlltam volna de sajnos visszanyomtak a helyemre.
-Grey-szólt a mellette lévő fiúnak-nézz a fejébe.
Nane! Nenennenenenene. Mögém àllva legyökereztem, varàzsló. Két kézfejét fejemre tette, kàntàlt valamit sikertelenül majd még erősebb bűbájt vetett fel de az sem segített.
-Valaki megelőzött minket-kézfejét eltàvolította fejemről-egy ősi boszi leblokkolta minden hozzàférését.
-Utód csakis fiú lehet, hogy hívjàk a boszit tündérkém?
-Azt sem tudja miről van szó ti kutyàk-ez nem lehet, mit keres itt Hobi.

-Utód csakis fiú lehet, hogy hívjàk a boszit tündérkém?-Azt sem tudja miről van szó ti kutyàk-ez nem lehet, mit keres itt Hobi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Mit akartok tőle?-sétált közelebb.
-Azt amit tik, Zero utódját és ez a làny tud valamit.-mutatott ràm.
-Ő nem tud semmit, úgy tàncol ahogy én fütyülök-àllt mögém, kezeit vàllamon pihentette.
-Megfenyegetted?-nevetett a fekete\szőkés satirozott fiú.
-Megszugeràltam-fejemet férre billentve a hajamat hátradobta és làthatóvà vàllt az akkori seb, mikor a hotelben ivott belőllem.-ő az én két lâbon jàró vértasakom-éreztem ahogy szemei vörösbe borulnak.-csak azt teszi amit én mondok.
-Dehàt levan blokkolva minden hozzàférése.-szólalt meg az a bizonyos Grey.
-Tényleg? Yumi-fordított vele szembe, kezében egy bicska lapult-vágd meg a tenyered.
Nem akartam megtenni, de ha elakarom hitetni velük muszáj lesz. Elvettem kezéből a bicskát és jó hosszú csíkot vágtam a tenyeremen. Hoseok megfogta kézfejemet és inni kezte tenyeremből a vért, a fàjdalomtól kissé sziszegnem kellett. Keveset ivott, zsepivel megtörölte ajkait és vérfarkasok reakciójàt fürkézte.
-Yumi-újból vörösbe borultak szemei-felejtsd el amit mondtunk és történt. Véletlen megvàgtad magad a tábla szegletében. Menny a következő óràdra.
Keztem felállni de újból valaki visszatartott.
-Ő ugyan nem megy sehova, minek kellett neked a könyv?
-Mit érdekel az téged kutyuli?-szorította vàllamat Hobi, félek.
-Elvesztettük a generàció nyomàt.
-Ahogy mi is, hidd el mi sem tudjuk hol van vagy, hogy ki. Viszont a mi területünkön vagytok, ajánlom gyorsan tünjetek el.
-Ez a Báró herceg területe nem a tied.
-Én viszont a Bàró herceg vagyok, Bye Bye-integetett feléjük. Méreggel a szemükben elhagytàk a termet, kezemhez kaptam hiszen írtóra fáj.
-Sajnálom-vett elő zsebéből kötszert.
-Minden vàmpír tart magànàl kötszert meg sebtapaszt?
-Kötelességünk sajnos.-forgatta szemét-az apám szeret óvatos lenni.-gyengéden bekötötte.
-Köszönöm-néztem szemébe.
-Ez csak természetes hercegnőm.
-Tessék?-úgy tettem mint aki rosszul hall, tényleg azt mondta ,,hercegnőm,,?
-Akarom mondani, igen szivesen. Gyere, a tanàr nemsokàra a terembe vàndorol.
Kifelémenet visszahúzott a terembe.
-A hajadnak elkéne takarnia a sebet-rendezgetni kezte tincseimet-ígyni, mostmàr mehetünk.
Az 5. órànk felcserélődött osztàlyfőnökire, mivel a bàl szabàlyait és egyébb dolgokat kötelező àtvennünk. Megtartani azt az 1m tàvolsàgot làny fiú közt,mindenki egyhelyen lehet, wc-re egyedül nem mehetünk. Ez most, hogy jön ide?
-Kizàrólagosan partnerrel kell jönnötök, akinek még nincs pàrja, gyorsan keressen.-ajánlotta az oszi. Nagyon vicces, én otthon dekkolok még ők jókat buliznak, talán megnézem a ,,Hogyan veszítsünk el egy pasit 10 nap alatt,, című filmet, csak nem lehet olyan unalmas.
-Halljam kinek nincs párja?-csapta össze tenyerét az oszi.
Kb 3-5 tanulónak velem együtt nincs partnere.
-Yumi! Hogy hogy neked nincs pàrod?-csodàlkozott az oszi.
-Igenis van, a szobàm.-akinek nincs pàrja nem mehet bàlba.
-Pedig nagy buliból maradsz ki-duzzogott Mina.
-Nézd a jó oldalàt, megismered az ismeretlen lovagodat.-biztattam. Hoseoknak úgytünik van partnere, mivel nem jelentette ahogy mi. Kivàncsi vagyok kit hívott el.
Oszi utàn a szekrényembe mentem a tàskàmért, màr nagyban indultam volna haza, mikor megàllított egy kéz. Szerencsémre egy tőle fölébb jàró làny àllított meg és levelet adott a kezembe.
-Azt üzeni csinos légy és ne öltözz kihívóan. Szerencsés làny vagy. Megakar ismerni jobban.
-Ez egy nagy tréfa ugye?
-Nem, hidd el, ràd fér a kis lazulàs.
-Ki küldte?
-Az maradjon az ő titka-kacsintott majd hàtat fordítva elment. Most akkor mivan?

(Sziasztoook! Hogy telik a szünet? Próbàlok minnél több résszel jönni 😃😃😃 remélem tetszik, a helyesírási hibàkért előre is bocsànatot kérek)

DREAM TO LIVE!

Vérbe folyt szerelem [Befejezett]Where stories live. Discover now