31. Elvàlasztàs

1.5K 99 11
                                    

Életem legszebb 9 hónapja végetért, hamarosan megérkezik Ifj Jung Hoseok vagy Jung Ha Neul. Hosszú valjódàs utàn megérkezett Jung Ha Neul, gyönyörű kis hercegnő. A mosolyàt Hobitól örökölte de a szeme mindkettőnké, nem lehet neki nemet mondani. Juni 19.-én érkezett.
*pàr héttel később*
-Itt az én kis hercegnőm-vette karjába Hobi-rosszat àlmodtál?
-Tele a pelus-állapítottam meg-kicserélem.
-Had én!!-simogatta HaNeul hàtàt.
-Biztos?-bólintott, eddig csak pàrszor cserélt pelust de az a pàr is szószerint élvezet volt nézni, ahogy megnevetteti.
-A tanàcs ma beszélni akar velünk, azt mondtàk ez a dolog nem mehet mostmàr így tovàbb.-Hobi szavain megrémültem, lefektette és kezte levenni a ruhàjàt majd a pelust.-remélem semmi rossz hírt nem hoznak. Kb mi vagyunk az elsők között, vagyis Halandó és érzelmekkel teli Vámpír gyermeknek a szülei, eddig tudomàsom szerint egy Vámpírnak sem született gyereke.
-Amíg ő velünk van-simiztem pici,puha bőrét-addig senki nem állhat az utunkba.
-Megvárjuk még kb 14-15 évét betöltse és elmondjuk neki ezt az egész természet feletti lényekkel kapcsolatos infókat.
-A tanács a nappaliban vár titeket-állt az ajtóban Shasha.
-Egy perc és megyünk-befejezte a pelusozást, megcsókolt majd karjaiba vette HaNeult és a nappaliba vettük az irányt. A tanács az egyik kanapén ültek, mi pedig a másik kanapén tudom kicsit túlzás a két kanapé.
-Nehéz döntésre jutottunk-kezte NamJoon anyja.
-Tudjuk,hogy nem fog tetszeni amit mondunk de a gyermeketek félvér-világositott fel TaeHyung.
-Hiszen vámpírvér is folyik az ereiben-mondta Hobi.
-Ez igaz viszont örökölt adotságot, szó sincs félig vámpír,félig halandóról csakis félvér.-meglepődtünk Jimin anyja szavain.
-És a félvéreket kincsként keresik szerte a világon.-ugye nem arra akar kilyukadni JungKook anyja amire gondolunk.
-Átkell adjátok más szülőkhöz,hogy Halandóként élhessen-hallatszott Yoongi anyja hangján a szomorúság.
-Frászt!-ölelte magához Hobi HaNeult-nem engedjük el, a legnagyobb boldogságunkat nem adjuk más kezébe.
-Igaza van, amint átváltozom vámpírrá én is,megtudom védeni ahogy Hobi is.-simogattam karját.
-Óvni akarjátok? Adjátok át másik szülőkhöz,így senki nem talál rá mivel a félvéreket nem lehet kiszagolni.-ajánlotta Jin anyja.
-Természetesen kiválasztottuk a megfelelő családot,senki sem tudja még a család sem tudja ki is ő valójában-ült mellénk Esmeralda.

*15 évvel később
HaNeul szemsz.

-HaNeul, elfogsz késni az első középiskolai napodon ha nem sietsz.-szólt anya.
-Megyek-bementem a konyhába az uzsimért majd puszit adtam a nevelő szüleimnek és már el is indultam.
Jung Ha Neul vagyok, ma kezdem a középsulit de sajnos csak egy barátnőm van vagyis a barátkozás valahogy nem jön össze. Az igazi szüleim autó balesetben meghaltak báris nekem ezt mondták hiszen nem is emlékszem rájuk, pár hetes voltam mikor megtörtént a tragédia. Őszintén szólva hiányoznak, remélem büszkén néznek le rám odafentről.

*Suliban a teremben*
-HaNeul, komolyan mondom mikor jössz el bulizni?-nyaggatott TaeYeon.
-Hogy rámcsődüljönek aztán megerőszakoljonak? Nem, köszi ebből kimaradok.
-Légysziiii!!!!!!!
-Nem!!!! Amúgy is tanulnunk kell.
-Csak egy buliba, csak egybe pliiiiiz!!
-Legyen-beadtam a derekamat-de ha anyáék nem engednem az már nem az én bajom.
-Szupiiiii, elmegyek érted, elkészülünk és belecsapunk a buliba.
-Klubba megyünk?-vigyorogva mosolygot-de oda csak 18évtől lehet menni.
-Ezért találták fel a hamis személyit szivi.
Ebből jó nem sül ki az tuti, meg ha beüt a bomba láz TaeYeonnál akkor nincs visszaút.
-Hallottátok mi történt?-csatlakozott Soo Jin.
-Nincs itt a matek tanár?-viccelődtünk.
-Találtak hullát a tanári mosdóban,mintha kiharaptak volna egy bazi nagyot a nyakából.
Hírtelen megkapott valami forró büntudatos érzés.
-Dehát ki ölne meg egy tanárt?-percre pontosan mondtuk TaeYeonnal.
-Nem tudom, a rendőrség is megérkezett + a halottas kocsi.-ült a padomra Soo Jin.
Kezdek betojni de most komolyan, gyilkos ólálkodik a suli területén és ki tudja ki lehet a következő áldozat. Nem tervezek meghalni de nagyon remélem, hogy diákokra nem hajtanak.
-HaNeul, jövőhéten szerdán lesz a buli-rázott ki a gondolatomból TaeYeon.
-SULI IDŐBEN????? Szívtál valamit?
-Nem, esti buli. Lazulj! Folyton tanulsz.
-Gyilkos ólàlkodik a suliban és akkor is a bulira gondolsz? Te nem vagy semmi hallod.-kuncogtam.
Elütöttük az időt mire a tanârok csak 3 óràt megtartottak majd hazaengedtek minket. Otthon megcsinàltam azt az egyoldalas hâzit töriből, megkérdeztem a szüleimet a bulival kapcsolatban ahova szivesen elengedtek. Szerintem inkâbb annak örültek, hogy végre kimozdulok a hàzból és màshova is megyek suli helyett.

Vérbe folyt szerelem [Befejezett]Where stories live. Discover now