49.Bomba.

915 68 1
                                    

*JeongHan szemsz*

-MI TÖRTÉNT HANEULLEL, MI TÖRTÉNT A HERCEGNŐVEL?-percek múlva felébredt viszont még mindig nem mond semmit csak egy sírkövön ül tiszta sokkban.-SUGA!!!!
-E....elvitte. Épp csak odaértem majd azonnal megcsókoltam amint magamhoz öleltem és csak öt percig tartottam a kezeim közt, elbeszéltük az időt. A mellkasàba döfte a kezét de nem tépte ki HaNeul szívét viszont előtte engem hátbaszúrt. Semmit nem tehettem,semmit. Hogy fogok Hobi elé àllni?
-A Bàró volt?
-Nem,ő.
-Ki ő?
-Az.......ap...apám.
-Az apàd? De mégis hogy és ő tudja?
-Nem igazán tudom, mivel a hajtincsét befestette az eredeti hajszinére ezért megàllapíthatatlan,hogy Félvér. Nem tudom mit akar,egy vérfarkas felkapta a karjaiba és elvitték a szemem làttàra.-hirtelen felállt a sírkőről.-tudom hova vitették, ha csak egy ujjal is hozzàérnek én megölöm.
-Ne is veszítsünk több időt, vezess kérlek. Ha nem akarunk Hobi elé állni nélküle, annál jobban sietnünk kell.

Pàr perc elteltével egy régies kunyhócskàba viszont teljesen üres.
-Tiszta,üres az egész kóceràj-az egész hàzat àtkutattuk viszont Suga felnyitott valamit a padlón-pince?
-Pince, a làtszat néha csal. Apàm folyton ezt mondta.
Lementünk a lépcsőn viszon valami megvetette a figyelmünket, ami szörnyen ledermesztett minket.

A padló csupa vér ahogy a fal is,Suga a legrosszabbra gondolt ahogy én is dehàt nem éreztem fàjdalmat szóval életben van

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A padló csupa vér ahogy a fal is,Suga a legrosszabbra gondolt ahogy én is dehàt nem éreztem fàjdalmat szóval életben van.
-Fújj, bljek.
-Neked meg mi bajod van Suga?-mint aki mindjàrt elhànnya magàt.
-Vérfarkasok,folyton bűzlenek. Ti Démonok,hogyhogy nem érzitek az illatukat?
-Nem,nem érezzük. Ne aggódj,ez nem az ő vére.
-Ha nem lennél itt azt hinném tényleg az ő vére.
Tovàbb mentünk majd mégtöbb vér tàmadta meg a szemünket,epp csak a szoba bejàratàhoz fordultunk és akkor a padlón szorosan a falnak húzódva a vérben ott volt HaNeul.
-HANEUL!!!-Suga hozzàszaladt majd kétlàbra àllítva szorosan magához húzta.-Minden rendbeb? Nem bàntott?
-Hercegnő,jol vagy?-igaz megkönnyebbültem, hogy megtalàltuk élve viszont folyton egyirànyba néz mintha sokkot kapott volna. Követtem tekintetét és akkor màr tudtam mért is van sokkban.-Azonnal elkell őt innen vinnünk.
-Az nem kérdés-ő is tekintetemet követve làtta amit én is láttam, különböző végtagok a padlón és a hatalmas vér, mintha szétrobbantottak volna valakit vagy valakiket mivel dupla volt mindenből.-Tűnyjünk el innen.

HaNeult az ablakon àt vittük be hiszen a ruhàja csupa vér, szerencsére magàtól letusolt és àtöltözött majd egyből Suga karjaiba bújt. Nem is kellett sok,egyik karjàt a derekàra még a másikat hajába túrva simogattva ölelte. Szinte bekönnyeztem,annyira megható és érzéki hiszen a szerelmük mindennél erősebb. Viszont a csoda nem tartott sokàig, a mi kedves pàrocskànk jókor tud ajtót nyitni. Ha HaNeulon múlt volna,azonnal elvàlna de Suga nem engedte, derék legény, ha mellette akar minden percben lenni, de nincs itt az ideje.
-Itt meg mi folyik?-Hobi hangja inkàbb meglepő mint düh teli. Suga és HaNeul elvàltak egymàstól.
-Nem fogjuk tovább titkolni előletek-gyorsan félbeszakítottam,ha most elmondja a történteket és azt, hogy együtt vannak abból jó nem sülhet ki.
-Valaki akart valamit HaNeultól, engem hàtbadöftek de ha nincs Suga akkor nem talàljuk meg a hercegnőt. Had csatlakozzon ő is hozzàm mint ,,testőr,,-mutattam az idézőjeleket-mivel jó a baràti viszonyuk és úgymond a legjobb baràtaidhoz tartozik ő is.
-Ki volt az?-Yumi nagy aggodalommal ölelte magához HaNeult.
-Az apám-eleiben furán nézett rám de gondolom hamar leesett neki.-egy lepukkadt hàz pincéjében találtunk rà.-lassacskán elmeséltük hogyan is történt de pár részletet kihagytunk.

*Hoseok szemsz*

Két nap telt el az eset óta de a hercegnőm még mindig retteg,fél,alig érsz hozzá és összekuporodik vagy totál depresszióba esik de eddig el se mondta mi volt vele odabent a kunyhó pincéjében. Bezàrja magàt a szobàba ami folyton azt jàrtatja a fejemben, hogy képes lehet akàr öngyilkos is lenni pedig nem akarjuk elveszíteni. Suga JeongHannal óvjàk viszont ilyen szituàcióba nem igazàn tudnak vigyàzni rà ha bezàrkódzik. A reggel úgy kezdődött mint a többi is, 6-kor màr nagyban a konyhàban készítettem a teàt, ma én vagyok a soros.
-A francba, bent hagytam a telefonomat-mondtam magamnak, amint visszatértem màr nem üres a konyha. HaNeul szendvicset készít,sosem ébred koràn csak 9 vagy 7 órakkor. Mellé àlltam majd egyik kezemmel kissé közelebb húztam a fejecskéjét és megpusziltam a fejecskéjét amitől megrezzent.
-Jóreggelt! Jól aludtàl?
-I.....igen-fàj, fàj,hogy akkora trauma érte.
-Elmegyünk a temetőbe, csak te meg én?
Nem vàlaszolt csak megràzta a fejét, ki sem mozdul a hàzból csak epp a suliba meg haza. Kikell ráncigàlnom valahogy a hàzból.
-Akkor elhívjuk Suga baràtnőjét és amig ők kettesben vannak, mindannyian elmegyünk csalàdi vacsira.-tisztàra ledermedt, talàn tud valamit Suga baràtnőjéről?-Minden okay?
-A szobàmban szeretnék maradni.-a kezei remegnek, nem igazán tudom mit tegyek,hogy újra visszanyerje az önbizalmàt.
-Értem kicsim,akkor segítesz apának teát készíteni?-félénken bólintott,megkértem,hogy amig én a vizet rendezem addig leveszi nekem a Szurokfű tea filtereket viszont miközben figyeltem ahogy leveszi a dobozkàt ami elég magasan van észrevettem valamit a nyakàn. Karcolàs? Seb? Heg? Közelebb lépve hajât férre simítottam, hogy jobban megfigyelhessem. Alig hittem a szememnek hiszen ezek vàmpír fognyomok,tehàt azt hitték egyszerű Halandó és megakartàk ölni?

 Alig hittem a szememnek hiszen ezek vàmpír fognyomok,tehàt azt hitték egyszerű Halandó és megakartàk ölni?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vàrjunk csak.....ó nem.....ilyen nincs......dehàt mindenki tudja,hogy Zero 7.ükunokàja halott a Halandók szempontjàból mivel a mi fajtànkhoz tartozik mostmàr. Vagy talàn az utód utódjàt keresik?
-Ki tette ezt? Megakart ölni?
A tea dobozt lerakta és tisztàra ledermedt,mintha újra és újra àtfuttna az emlék,a fájdalom. Bal kezemmel a karjàt simogattam jelezve,hogy itt vagyok és bàrmitől megfogom védeni.
-Hercegnő, itt vagyok,nekem bàrmikor elmondhatod hiszen könnyebb lesz azután ha elmondod. Vagy majd én kérdezek te pedig bólintasz vagy megràzod a fejed okay?-bólintott-Férfi?-bólintàs-Csak vámpírok?-fejràzàs-Vérfarkasok?-bólintàs.-Megkínoztak?-ezt a kérdést halasztottam kicsit későbbre, még semmi majd nagy nehezen bólintott és hallottam ahogy sírni kezd. Megfordítottam,hogy szorosan magamhoz tudjam ölelni.-Megtaláljuk azt aki ezt tette veled, igérem. Nem ússza meg halàl nélkül.Megölt valakit?
-Én öltem.-mormolta a mellkasomban.
-Rendben,semmi baj. Csak ne sírj, el fog múlni a büntudat. Hol van JeongHan és Suga?
-Itt vagyunk-tekintetemet a hang irànyàba irànyítottam.-egész éjjel nem aludt-ezt mégis honnan tudja JeongHan? Hiszen bezârkódzik a szobájàba.
-Mégis honnan veszed,hogy nem aludt?
-Démon vagyok, vannak titkaink.
-Értem, öömmm........mennyj be anyàhoz,azonnal megyek énis és együtt reggelizünk.-bólintott majd a fiúknak köszönve a szobánkba ment.-azt mondta ő ölt,akkor biztos volt àldozat.
-Nem is akàr milyen àldozatOK.
-Ezt,hogy érted Suga?
-Mondjuk úgy,hogy csupa vér volt mindenhol mert lehet,hogy HaNeul sokk\félelem hatàsa alatt felrobbantott két természet feleti lényt és a falon,padlón,plafonon is vér volt.-Suga leíràsa alapján szörnyű lehetett HaNeulnek.
-Megkínozták, az apàd vagy valaki màs.
-Ez folyton rà vall, megkínozza az áldozatàt majd màssal végezteti el a piszkos munkàt. Lehetséges,hogy Vérfarkasok voltak, bűzlött tőlük a pince minden szeglete.
-Vérfarkasok?-bólintottak-az apád kutyusokkal üzletel?
-Csakis egyszer üzletelt velük, mikor elhitette,hogy a falkavezér fia nála van fogsàgban. De amint tisztàzódtak a dolgok màr nem kekeckedik velük.

(Sziasztoook! Íme a kövi rész,remélem tetszeni fog, a helyesíràsi hibàk miatt bocsànat előre. olvasàst!)

DREAM TO LIVE!

Vérbe folyt szerelem [Befejezett]Where stories live. Discover now