51.Újabb áldozat?

994 65 0
                                    

*JungKook szemsz*

Nagyban készülődtem ugyanis ma van Ainaval a 16.évfordulónk,szerencse,hogy a természet feletti lények nem öregednek.

Gomboltam az ingem és arról álmodoztam,hogy milyen ruhát fog viselni, kéket,feketét, sárgát, vagy inkább pirosat? Mind1 hiszen ő mindenben gyönyörű még egyszál ingben is hiszen tapasztalatból tudom

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Gomboltam az ingem és arról álmodoztam,hogy milyen ruhát fog viselni, kéket,feketét, sárgát, vagy inkább pirosat? Mind1 hiszen ő mindenben gyönyörű még egyszál ingben is hiszen tapasztalatból tudom. Gondolatmenetemből a telefonom csörgése biccentett ki, biztos már most hiányzom neki hiszen reggel óta nem taliztunk,meg sem néztem ki hív hiszen tudom.
-Szia drágám,te is hiányzol nekem ugye tudod mennyire hiányzik az érintésed,az illatod de legjobban te magad.-huncutkodtam.
-KOOK!! TE ITTÁL VAGY MI?-hát ez nem Aina hangja-BRUTÁLIS! VALAKI MAJDNEM MEGÖLTE HAKYEONT DE NEM ŐT TALÁLTÁK EL-WonShik kiről beszélsz?
-Ki sebesítette meg és kit?
-VÉRFARKAS ÉS.......-miért hallgat el?-AINAT.
-NEEEEEEEEE. AZ NEM LEHET-KI VOLT AZ A MOCSKOS ÁLLAT AKI MEGAKARJA ŐT ÖLNI?-HOL VAN? MENNYIRE SÚLYOS?
-Eppen felétek tartunk HakYeonnal még olyan 10 perc. Mond, hogy van kutyuli ellenszeretek.
-Csak volt, hozd ide amilyen gyorsan csak tudod.-leraktam majd normális ruhákba öltözve elmondtam a többieknek és összeülve gondolkodtunk.
-Kérlek segítsetek, szeretem őt mindennél jobban és nem akarom elveszíteni!

*HaNeul szemsz*

Nem is tudok mit csinálni,a szüleim tudják vagyis mindenki tudja már a házban még a keresztapám is meg WonShik. Nagyban keresgéltem a gardróbomban ahol a naplómat szoktam tartani és tényleg valaki elvette, decsak Yoonginak meg nekem van kulcs a szobámhoz. A ház lezárva, ahogy apa mondta az íróasztalomon van a naplóm,hova a fenébe rejtsem?
-Ööömmm.....szia-a rekedt/ijedt hang felé fordultam az ajtót maga mögött becsukta.
-Szia.-mi ez a nagy csend könyörgöm,mindjárt szétrobbanok.-leülsz?-mutattam az ágy felé. Bólintott majd leült az ágy szélére és furcsán figyelte mit is csinálok.
-Dühös vagy rám?-Yoongi kérdése totál meglepett,mégis mi okból lennék rá dühös?
-Miért is? Ha a ,,kis akció,,-dért, azt megértem, nem vagyok rád dühös.
-Nekem nem kell hazudnod, miattam tudták meg.
-Yoongi kérlek ne fogd magadra mikor semmit nem tettél. Kérdés inkább, hogy kinek volt még bejárata kettőnk közül még a szobámhoz?
-Akkor.....-kezte de szavába vágtam.
-Nem,nem vagyok dühös csak még mindig titokban lenne a kapcsolatunk ha az a valaki nem találja meg a naplómat.
-HaNeul...
-A Ha baba hiányzik-olyan rég nem szólított így.
-És a Yoongi maci?-leültem vele szembe törökülésbe majd megfogtam a kezét.
-Yoongi maci...-keztem.
-Hhhmmm?-kezeinket összekulcsolta.
Amikor a szüleim rájöttek,alaposan átgondoltam a tervemet csak remélem ő is szeretné.
-Sokat gondolkodtam kettőnkről-szemei nagyra nyíltak.
-Kérlek ne, én szeretlek és nem akarom,hogy bármi is közénk álljon-dehát nem is akarok...
-Nem szakítani akarok, hanem megszökni veled.
-Megszökni?-látom eléggé meglepődött. Bólintok,mivan ha ő nem akar?
-Tudom hülye ötlet de ha közénk akarnak állni akkor ez a leghatásosabb ötlet. Kérlek szólalj meg,megijesztesz a hallgatásoddal.
-Alaposan á..átgondoltad? A szüleid?
-Épp ők azok akik még itt tartanak és te.
-Ezt még jobb lenne átgondolni, ez így túl gyors neked.-lassan kezdett felém hajolni ám mint mindig....
-SUGA!-Jin hangjára szinte ledermedtünk-navégre, hogy előkerültél. Gyere le gyorsan, Ainanak most minden segitségre szüksége van.
-Mi történt?-valaki avasson be kérlek. Szerencsére elmagyarázták mi is történt vele.
-Gyertek akkor, fura,hogy mindig kettesben talállak titeket de ez mostmár nyílvánvaló. Egy perc és lent-mosolyogva ránk csukja az ajtót.
-Legalább vannak akik elfogadják-dőltem a vállának.
-Akkor gyerünk le,segítenünk kell rajta.
A kanapén feküdt,az oldalába haraptak, JungKook mellette van és semmiképp nem engedi el a kezét.

Vérbe folyt szerelem [Befejezett]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang