*Yoongi szemsz*
-Megjöttünk!-végre hazaértek a vàsàrlàsból,màr épp ideje volt szinte egész nap odavoltak vàsàrolni. A szobàmban voltam ugyanis nem kelthetünk gyanut màsokban szóval fő a biztonsàg. Gondoltam írok egy üzit.
*Üzenetek kezdése*
-Minden rendben volt a vàsàrlás alatt?-nem is kellett sokat vàrnom a válasszal.
-Persze, néhány hozzávalót nem találtunk a közeli boltokban ezért a szupermarketbe mentünk.
-Mit csinàltatok közben? Ugye semmi komolyat nem tett?-kis ideig nem érkezett válasz, gondolom elrakja a bevàsàrolt termékeket.
-Yoongi, féltékeny vagy?
-Én??? Soha!
-Dehogy is nem, figyi, semmi nem történt okay? Csakis te vagy számomra a legfontosabb az életemben.<3
-Ahogy te is nekem, deha elakar tőlem csàbítani vagyha magàévà akar tenni?
-Négyszemközt beszéljük meg inkàbb,hajnali 4-kor talizzunk valahol messze a hàztól és megbeszéljük.
-Mondjuk a parkban?
-A kapuban talizunk, kicsit àlcàzom azért magam nehogy anyàék vagy valaki ismerős felismerjen.
-Àlcàzva sem tudnàl megtéveszteni.
-Itt van apa, később beszélünk. Park hajnali 4, kapu. Szeretleeeek❤❤.
-Szeretlek❤
*Üzik vége.*
Rendben beismerem, féltékeny vagyok amiért WonShik ment el vele vàsàrolni hisz ki tudja mit mondhatott neki.*Hoseok szemsz*
-Mit csinàlsz hercegnőm?-figyeltem ahogy a telefonjàról egyenesen ràmvetette tekintetét majd a telefont a zsebébe csúztatta.
-Semmiség, tudod. Receptek.
-Beszélhetnénk az udvarlókról még kipakolod és elrakod a többi terméket.
-Apa, nekem....-folytatta volna csak közbeszóltam.
-Tudom HaNeul, nagyon is jól tudom, hogy neked még nincs senkid de jobb minnél előbb megbeszélni.-leültem a konyhàban lévő székre.
-Nos, ha megtetszik neked valaki legyen az Halandó vagy természet feletti lény, elég tudàsod van ahhoz, hogy megàllapítsad viszont annyit kérek,hogy mond el ha valaki tetszik.
-Pontosan miért is?
-Vegyük példának JungKookot, beléje szeretsz, nekem elmondod viszont ő megtalàlta az igazit ezért elkell engedned.
-És például Yoongi? De csak példaképpen.
-Suga?? Hmm.....-hogy, hogy pont őt hozta fel? Igaz, fiatalon én is sokat kívàncsiskodtam akàr csak HaNeul, bàr nem öregedtem de tudàsban bölcsebb vagyok.-mivel ő megváltozott, szerintem nincs akadàlya hiszen úgyismerem mintha csak a testvérem lenne.
-Ugye nem arra akarsz kilyukadni,hogy nem lehet baràtom szerelmi szemszögből?
-Olyat nem mondtam csak előbb nekem szólj vagy anyàdnak. Féltelek, egyszer kivettek a kezeink közül de mégegyszer nem fognak. Veled együtt ahogy WonShik is mondta, 5 Félvér van a vilàgban és a vérfarkasokhoz jobb lenne ha ez az infó nem furakodna feléjük.
-És most komolyan elkell mennem vele a sok Démon közé?-felálltam a székről majd felé léptem pàr lépést.
-Ez a Félvérek szabàlya vagy törvénye,muszàj megtalàljuk a megfelelő Komornyíkot vagyis Démont. Holnap mivel hétfő, nem mész suliba hanem WonShikkal elmegyünk a Démonokhoz.
-Szuper-ugyan annyira nem akarja ahogy én sem.
-Nézd a jó oldalát-csatlakozott hozzànk HakYeon-így senki sem tud megölni,mégegyszer nem fosztanak meg a szüleidtől és tőlem. Hoseok-fordultam felé-életben van.
-Mégis kicsoda?-nem értem kire gondol.
-A boszi akit megöltem?-fogta fejét HaNeul.
-Nem,ő szerencsére örökre ott marad ahol most van.-HaNeulra pillantott majd vissza ràm.-a Bàró.
-AZ LEHETETLEN! YUMI Halandó volt mikor ő ivott belőle és Shasha bűbàjjal súlytotta a vérét!
-Igen ez igy igaz, viszont Yumi a fajtànkhoz tartozik és mikor meghalt, hogy közénk tartozzon, megszünt a bűbàj. Lehet a többi vàmpírt a föld alatt tartja de a hatalmasokat mint a Bàró feltàmadnak.
-Ezt mégis honnan tudod vagy kitől hallottad?
-Elmondom ha mindenki itt lesz.
-Apàn kívül van mégegy Bàró?-ha tudomàst szerez HaNeulról akkor mindennek vége.
-Ide kell hívnunk az öt ősi boszit és a tanàcsot.
-Dehàt ők a kastélyban vannak-túrt hajàba HakYeon.
-Kérlek, hívd ide a tanàcsot-bólintott és màr elis ment.
-Elàrulnàd kérlek mi folyik itt?-rakta el az utolsó terméket is.
-Menny fel és kérd meg WonShikot a nevemben, hogy vigyàzzon ràd. Elég ha annyit mondasz neki, hogy a Bàró él.
-De apa...-nem fogja elvenni a kicsi hercegnőmet.
-Kérlek-szorosan magamhoz öleltem,remegtem a dühtől és a félelemtől is egyben.
-Szeretlek apa.
-Én is szeretlek kicsim.-felszaladt az emeletre,remélem ki nem engedi a szobàjàból.
-Yumi!-léptem be a hàlónkba.
-Mi a baj?-elmondtam neki a fejleményeket-Dehàt ő honnan tudja?
-A többit elmondja amint visszatér a tanàccsal, kérlek szólj Shashanak és mind az öten jöjjenek el. Ha apàm megtudja- fejemet fogva leültem az àgyra.
-Én is félek, hiszen mindig is azt akarta,hogy utódot hagyjatok magatok mellett.-körbeölelve derekàt magamhoz húztam, puha gyengéd kezei hajamat simogatják,a gondolat, hogy akàr kettejüket meg a baràtaimat elveszítsem, félelmetes-letudjuk győzni.
-Az lehetetlen, bivaly erős Félvér vagy Démon tudnà csak megölni.
-Erős Félvér?
-Mire gondolsz Yumi?
-Hiszen a lànyunkon kívül van még 4 Félvér nem?-azt hiszem kapizsgàlom màr.
-Szóval arra gondolsz, hogy egyikük megölhetné az apàmat?
-Megkérjük őket, de előbb Komornyíkot kell szereznünk.
-Szólok WonShiknak és még ma este elmegyünk, holnapra terveztük de most minnél előbb kell kivàlasztaniuk.
-Az lesz a legjobb, kit visztek még magatokkal? Én inkàbb itthon leszek a tanàccsal és az ősi boszikkal.
-HaNeul,HakYeon és mi ketten WonShikkal,kell erő a hàznàl. Szólj Namnam,Kooknak, hogy az ikreket hozzàk el.
-Rendben,vigyàzzatok magatokra. Megigéred?
-Megigérem-felàlltam majd megcsókoltam,puha ajkai csakúgy àrasszàk a melegséget viszont ezt a csodàt egy kopogàs zavarta meg.-szabad.
-Itt vannak-túrt hajàba Tae.
-Azonnal megyünk, HaNeul?-remélem a szobájàban is maradt.
-Fent van,tusol.
A nappaliban szinte mindenki ott volt az ikreket leszàmítva hiszen Nam és Kook most mentek el értük. Valaki a kanapén valaki pedig kényelembe helyezve a fotelben vagypedig széken ült. Mindenki tud mindent csak egy kérdés van.
-Akkor honan is tudod ezt az apámról?-ültettem Yumit az ölembe hiszen màr csak egy hely volt.
-Az egész északi és nyugati klàn erről beszél, kérdezget rólad,Yumiról meg persze a barátaidról. Tudd arról,hogy édesanyàd életben van,úgytudja megöltek egy Félvért. Az északi klànban jàrtam ma, sürgősen elhívtak azzal az infóval,hogy jàrt nàluk a Bàró. Viszont-megcsörrent a telefonja, kihúzta zsebéből majd felvette-Hali...........MII??!!....az lehetetlen hiszen a Komornyík........négyről tud ugye?.....rendben..köszönöm, szia-lerakta a telefont.-Szerencse,hogy minden klàn 4 Félvérről tud,azaz hàromról.
-HÀROM???-Az nem lehet! Legyilkolja a Félvérket?
-Hogy értetted azt a Komornyíkkal?-Anastasia kérdése nekem is megfordult a fejemben.
-Lefizette,csak azért vàlasztotta. Pont a legidősebb Félvért.
-Engem is megakar ölni?-HaNeul?? Mindenki a hang irànyàba fordult.
-Nem,dehogy is hiszen 4 Félvérről tud-próbàlta TaeHyung kissé elterelni a témàt màs irànyba.
-Hàrom-javította ki HaNeul.
-Kicsim, figyelj kérlek.-Yumi odament hozzà majd elkezte felkisérni.
-Nem szeretnénk mégegy traumàt okozni neki-mindenki bólintott a tanàcs javaslatàra.
-Mi levédjük a hàzat, rajtunk és rajtatok kivül senki màs nem jöhet be.-Mosolyogtak a boszik. Idő közben az ikrek is megérkeztek majd HakYeon,WonShik,HaNeul és én elindultunk a Démonokhoz. Direkt felhúztuk a kabàtja kapucniàt így eltakarva a hajtincsét.(Sziaztoook! Jó olvasàst kívànok, próbàlok csak megfelelő mennyiségü romantikàt belevinni de ha túl sok akkor nyugodtan írjàtok meg. Kit szeretnétek HaNeul Komornyíkjának? A helyesíràsi hibàk miatt előre is bocsánat. Komornyík jelölteket írjàtok meg,szivesen fogadom az új ötleteket.)
DREAM TO LIVE!
YOU ARE READING
Vérbe folyt szerelem [Befejezett]
VampireBemutató: A vámpirok évtizedek óta kihalltak tudósok szerint,tévedtek. Yumi ártatlan 9. évét kezdi a Seouli gimnáziumot.Nagyszerű tanuló de sajnos baráti köre egészen szük,legjobb barátnője Mina.Kiskoruktól ismerik egymást, minden titkukat megoszti...