*HaNeul szemsz*Reggeli utàn azonnal a szobàmba vettem az irànyt, màr keztem volna bezârni de ekkor Yoongi teljesen kitàrta az ajtót. Becsukta és maga zârta be, pont mint a pincében az a Vérfarkas. Egyre közelebb lépett én meg csak ösztönösen hàtràlok de az àgy pont rossz helyen helyezkedik így nem bírtam tovàbb hàtràlni. A làbfejeink összeértek, nemigazàn mertem a szemébe nézni àm a bal vállamról hàtravetette a hajamat.
-Megölöm csak kerüljön a kezem közé.
-Apa nem làthat minket együtt,kérlek mennyj el.
-Az ajtó zàrva és nem zàrhatod be örökké magad ide, apropó készítettem pótkulcsot szóval amikor csak kedvem tàmad àtjövök.
Hangja túl aggódó,rekedt,gondolom nemaludt éjszaka miattam, ez is az én hibàm.
-S..sajnàlom.-lehajtott fejjel leültem az àgyra.
-Ugyan,mért kérsz bocsànatott ha nem is tettél semmit?-szorosan mellém ült, valahogy közelsége újra vonzott szinte àrasztotta a biztonsàgot. Nem szeretném ha egyedül hagyna, hiànyzik.-Sajnàlom,hogy akkor nem mentettelek meg mikor megtàmadtak minket,nekem kellett volna megvédenem kettőnket.
-Nincs miért bocsànatot kérned hiszen lekaróztak,tehetetlenné tettek és ez nem a te hibád. Köszönöm, hogy megmentettetek.-fejemet vàllàra hajtottam. Derekamat àtkarolta így közelebb húzva.
-Soha többet nem hagylak magadra, szóval kifelé!
-Hova ki? A szobàm adja a legnagyobb biztonsàgot.
-Meg én, hàt jó.-mire bàrmit is mondhattam volna màr karjaiban tartott,kizârta az ajtót és egyenesen a saját szobàjàba vitt,lerakott az ágyra majd bezàrta. Mégis mire.......ne.....ó nem nem nem nem, az nem lehet!
-Ugye nem.....-nem talàltam megfelelő jelzőt.
-Nem mit?-köszönöm Istenem, szerencsére nem azt akarja báris remélem.-Ugye nem azt gondolod,hogy az akaratod ellenére megtenném?
Jujjj de kínos helyzet, bezzeg mikor nem ismertem és felhoztam a sex témát akkor nem volt kínos. Mindjárt nyakon vágom magam annyira KÍNOS!!! Nagyot sóhajtott majd LEVETTE A PULCSIJÁT??????? Anyám borogass, mentem meghallni ha bírnék.
-Jól érzed magad?-kinyitta a szekrényét és kivett belőle egy kék felsőt majd felvette.-Ööööö..........-sosem féltem tőle viszont ebben a helyztetben rettegtem.
-Jól tudod,hogy velem őszinte lehetsz.-vajon mit kereshet ennyire a fiókban?
-Mit keresel?
-Hmm? Kezdünk kíváncsiak lenni?-félénken bólintottam és ki tudja honnan elővett egy patikát AMIRE TAEYEON RÁRAGASZTOTTA AZ ÓVSZERT!
-TE JÁRTÁL A SZOBÁMBAN???!
-Nem is egyszer, hiszen a szobádban volt az első csókunk.-kedvesen mosolygot.
-De pontosan mért is tartottad meg a patikámat?
-Az maradjon az én titkom-az a vigyor nekem nagyon nem tetszik.
-Perverz vadállat.
-Na na na na-mutató ujját az ajkaimra helyezte-ne kürtöld szét az egész világnak,hogy milyen vagyok az ágyban.-totálisan ledermedtem,most akkor ő akarja vagy mivan?
YOU ARE READING
Vérbe folyt szerelem [Befejezett]
VampireBemutató: A vámpirok évtizedek óta kihalltak tudósok szerint,tévedtek. Yumi ártatlan 9. évét kezdi a Seouli gimnáziumot.Nagyszerű tanuló de sajnos baráti köre egészen szük,legjobb barátnője Mina.Kiskoruktól ismerik egymást, minden titkukat megoszti...