Помните ли моето съчинение? За онези другите светове? Сигурно много от вас са забравили онова, което нашепвах с думите си. Аз обаче още го помня. Разказа за Роланд от Гилеад, които се подготвя за среща със Създателя си в неговия свят. Това ме подтикна да измисля и това. Може да е глупаво, може да е лудост, но пък и Айнщайн е бил такъв. Чакай, а не беше ли всъщност гений, въпрос на гледна точка.
І глава
ВИКТОРИЯ
1
В един малък, съвсем мъничък свят живееше едно още толкова младо момиче. Тя бе гледала много филми, бе изчела купища с книги и какви ли не още модерни заместители. Бе се потопила в толкова много истории и приключения. Но все още помнеше един разказ, които майка й бе разказвала вечер. Майка й беше от жените, които не обичат да повтарят приказките отново и отново. Снежанка бе прекалено банална, а Спящата красавица твърде изтъркана. Да разказваш на дъщеря си за принцеси, когато света се бе променил толкова много. Затова си бе измислила собствен герой. Всяка вечер го преправяше, усъвършенстват, докато не създаде перфектното момче.
Подобно на Малкия принц, това момче живеело само, в един огромен и пуст свят. Защо ли? Ето една огромна тайна, която разказвачката не каза никога. Вероятно никога не би признала всъщност. Много от големите тайни в живота са точно такива, като на госпожа Дийн. За теб може би е капка в огромния океан от спомени, но за някого така започва цял етап в живота.
Една вечер, госпожа Дийн беше ядосана и уморена. Беше се прибрала след тежък и враждебен ден в офиса. Първото работно място, което тя щеше да напусне с удоволствие. Началника й беше гадняр, а отношението му към всички околни, не беше никакво отношение. Ако си мъж, значи ще му служиш като роб. Жена ли си обаче, без значение от статуса ти, ти ставаш негово момиче.
Малката тогава Вики търпеливо изчака своето продължение, но този път, то бе мрачно и страшно. Майка й, за една вечер погуби цялото семейство на момчето и го остави само. Неусетно вля цялата си злоба и гняв в света, които създаде за малкото си момиче. Онази вечер детето плака, заедно с измисления герой и също като него, заспа свита на кълбо в леглото си.
Но малката Виктория порасна и се превърна в прекрасна млада госпожица. Все по-рядко посещаваше света на малкия принц. Все по-рядко слушаше за подвизите му. Гимназистка не се нуждае вече от приказките на мама и те бяха забравени. До тази нощ......
YOU ARE READING
Очи в мрака
FantasyМомичето бързо се огледа, но това, което виждаше пред себе си бяха очите. Запечатали се от вътрешната страна на клепачите й и се появяваха всеки път, когато тя събере мигли. Очи със кърваво червен или огнен оттенък. Сякаш кръвта беше бензин, които с...