-21-

380 22 0
                                    

Jie kalbėjosi sėdėdami prie stalo, o aš jų nei trupučio nesiklausydama, sėdėjau nuošaliau nuo jų, ant sofos.

Man prireikė parašyti Analijai... Prisijungusi prie facebook'o, kurį susikūriau dar prieš susipažindama su Analija jame pasikviečiau truputį nepažįstamų ir pažįstamų draugų... Šią paskyrą susikūriau dar tada, kai sumaniau tapti Lola Hendricks...
Lola: Labas Ana! Šiandien aš negalėsiu su tavimi šokti, nes turiu būti visur su Dereku. Žodžiu, čia dėl kažkokio Deano. Jis užsipuolė, kad aš esu susijusi su Deano gauja. Sorry, kad mes nesusitiksim šiandien.

Baigusi rašyti vėl pradėjau nuobodžiauti, o po dešimties minučių gavau žinutę.
Analia: Sveikute Lola! Kaip suprasti, kad tu susijusi su Deano gauja?! Jis pavojingiausias Niujorke!
Aš labai tingėjau Analijai rašyti visą istoriją, bet ji pati kažką tikrai žino apie Deaną...
Lola: Palauk Ana... tu kažką žinai apie jį? Please... bent kažką papasakok man apie jį.
Analia: Aš visiškai jo nepažįstu, bet šiek tiek žinau apie jį. Jis yra įtakingos gaujos vadas kaip ir Derekas. Be to, jie jau pasidarė taiką tarpusavyje, o kažkada Deanas kėsinosi nušauti patį Dereką... Tuomet buvo siaubingi metai... kentėjom ir mes visi. Tai tik tiek žinau apie Deaną...
Lola: Palauk Ana... tu nelogiškai rašai... Tai Deanas ir Derekas yra priešai, dabar jie laikosi taikos ir Deanas kažkada norėjo nušauti Dereką...
Analia: Taip, bet Deanas kėsinosi į Dereką tada kai jie buvo žiaurūs priešai. Gerai, atia Lola. Aš turiu bėgti! Čiau!
Lola: Bye Ana. Kai susitiksim, pakalbėsim. :)
Aš jau kažką sužinojau apie Deaną, bet ko labiausiai norėjau, tai susitikti su juo.

-Lola, einam. - paliepė Derekas.
Aš atsistojau ir išėjau kartu su Dereku iš kambario. Aš sekiau paskui jį. Mes nuėjome į repeticijų salę.
Jis atsisėdo ant patogios sofos.
-Sėsk prie manęs. - paliepė jis.
Aš atsisėdau.
-Ką mes čia darysime? - paklausiau.
-Lauksime kitų merginų. Šiandien išrinksime merginą erotinei fotosesijai, reklamos tikslais. - atsakė Derekas.
Aš giliai atsidusau. Puikiai žinojau, kad Derekas išrinks mane.

Po kelių minučių jau visos buvo susirinkusios, o dar po minutės atėjo Džo, Deividas ir Taileris.
-Lola turėtų stotis į eilę. - pasakė Taileris Derekui.
-Kodėl? Tegu ji būna čia. - nesutiko Derekas.
-Nebijok, Deanas jos nepavogs. - ironiškai nusišaipė Džo.
Derekas nutilo.
Džo nusišypsojo.
Aš nuėjau ir atsistojau į merginų eilę, prie Analijos.
-Dereko kekšė... - sušnypštė Dženifer, mergina su kuria nelabai sutariau jau nuo pat pradžios...
-Visų kekšė. - šyptelėjau.
Dženifer piktu žvilgsniu pažiūrėjo į mane.

-Na, sveikos panelės. - pasisveikino Džo.
Aš pažiūrėjau į Deividą. Jis atsigėrė šampano ir pastebėjęs mane, rankomis rodė kažkokius simbolius. Aš suraukiau antakius ir įdėmiai įsižiūrėjau ką jis ten rodo... Galiausiai supratau, kad jis man rodo, jog kai išeis visos merginos, man reikės išeiti kartu su jomis.
Aš nusišypsojau.
-Lola? - išgirdau savo vardą.
Aš pažiūrėjau į Džo.
-Kas? - paklausiau.
-Erotinė fotosesija. Ar nori dalyvauti? - paklausė Džo.
-Am... ne, tikrai ne... - nesutikau.
-O aš tave mažute, siūlau. Ir tu neturi kitokio pasirinkimo... - šyptelėjo Džo.
-Ji nedalyvaus toje fotosesijoje. - pasakė Derekas.
-Tavęs niekas neklausė, ši mergina turi kažką daryti, o ne sėdėti kartu su mumis ir nesutikti būti privačia šokėja ar nedalyvauti fotosesijoje. - paprieštaravo Džo.
Kitos merginos pritarė Džo nuomonei.
-Man jau įkyrėjo tokios nesąmonės! Visur ji! Visur ta šlykštynė Lola! Ar jūs man pritariate merginos?! Kodėl ji gauna kažkokių specialių leidimų? Kodėl ji gyvena pas Dereką?! Aišku, matyt ji Derekui gerai pačiulpia... - pratrūko Dženifer.
Kitos merginos taip pat pritarė Dženifer nuomonei.
Derekas pradėjo juoktis, o man visiškai nebuvo juokinga.
-Gerą šovei Dženifer, bet už tokius žodžius gali būti skaudžiai nubausta. - pasakė Džo.
-Rimtai? Rimtai? Mane jis baus dėl tos kekšės? Tikrai Derekai? Nejaugi, ji tau tokia be papų, be šiknos reikalinga? - šaipėsi Dženifer.
Derekas atsistojo nuo sofos ir priėjo prie Dženifer. Jis lėtai iš savo kišenės išsitraukė pistoletą.
-Neatsiimi savo žodžių? - paklausė jis.
-Tu ją dar ir gini? Aš nepažinojau tokio Dereko Heilo. Aš pažinojau jį kaip geidžiamiausią jaunikį, o ne kaip kekšių lygio jaunikį...
-Tu drasi Dženifer. - šyptelėjo Derekas.
Dženifer prikando savo lūpą.
-Tu išrinkta į fotosesiją, o kitos lauk! Dženifer ir Lola pasilieka! - suriko jis.
Aš išėjau. Deividas priėjo prie manęs ir Analijos.
-Einam į klubo vidurį, kad Derekas nerastų mūsų. - paliepė mums Deividas.
Mes nuėjome į klubo vidurį.
-Deividai, turi man kažkokiu būdu suorganizuoti tą susitikimą su Deanu. - pasakiau.
-Tu gal išprotėjai? Jis tave pagrobs. - pasakė Deividas.
-Lola, patikėk manimi geriau nesivelk į tą gaują, tu ir taip kaip ir priklausai Dereko gaujai. - pritarė Deividui Analija.
-Aš turiu jį pažinti, aš turiu su juo susitikti ir paklausti ką jis apie mane žino. Aš žinau, kad jis man nieko nedarys. - pasakiau.
-Lola, jeigu Derekas su tavimi pakankamai švelniai elgiasi, tai įsidėmėk, kad Deanas dvigubai žiauresnis už Dereką. - pasakė Deividas.
-Man reikia žinoti kas jis yra. - sumurmėjau.
-Aš irgi noriu žinoti kas jis toks. - pridūrė Analija.
-Gerai, aš jums papasakosiu, Deanas Martinas, įtakingos gaujos narys. Kadaise jis buvo Dereko gaujoje. Tuo metu nebuvo manęs ir Tailerio, todėl jie visi buvo pasivadinę gaują "Trigibas D". Dėl ko išėjo Deanas iš Dereko gaujos iki šiol nežinau, nes Derekas nenori to niekam pasakoti... Ko gero, Deanas nenorėjo, kad gaujos vadu būtų Derekas, bet čia tik mano nuomonė. Taigi, Deanas Martinas įkūrė savo gaują ir tapo toks pat įtakingas kaip ir Derekas. - pasakojo Deividas.
-Tai iš kur Deanas pažįsta Lolą? - paklausė Analija.
-Nežinau. Deanas išsiaiškina viską. Galbūt taip atsitiko ir dabar. - atsalė Deividas.
-Aš noriu su juo susitikti. Turiu išsiaiškinti... - atsidusau.
-Ar aš neminėjau, kad Deanas yra įgudęs aferistas ir labai pavojingas? Jeigu ne, tai dabar paminėjau.
-Man nesvarbu Deividai, man reikia sužinoti apie jį daugiau.
-Lola... jis pavojingas. Jis mėgsta apgaudinėti ir lengvai apsuka kiekvienam galvą. Jis tavęs nepažinodamas siūlo prisijungti prie gaujos. Ar tu supranti, kad jis kažką planuoja? Galbūt jis nori pasinaudodamas tavimi keršyti Derekui.
-Už ką ir kodėl manimi? - paklausiau.
-Tu nežinosi už ką... Tiek Derekas, tiek Deanas vienas kito nekenčia. Deanas visada žino Dereko silpnąją vieta. O Dereko silpnoji vieta esi tu. - atsakė Deividas.
-Iš kur jis tą žino? Per šį laikotarpį aš nei karto nesu mačiusi Deano, o pats Deanas jau žino apie Dereko silpnąją vieta. Ir išvis... kaip aš galiu būti jo silpnoji vieta? Man nesvarbu Deividai, aš su juo vis tiek susitiksiu. Man nesvarbu ar tu man padėsi ar ne. Aš pati susiorganizuosiu susitikimą, aš pati susitiksiu su Deanu. - supykau ir nuėjau.
-Lola! Lola! - rėkavo Deividas.

*Nuotraukoje Dženifer Benett (Kylie Jenner).

Jos Vendeta [BAIGTA]Where stories live. Discover now