11

204 7 0
                                    

Na záchodech

Má pěst se odrazila od její dolní čelisti.
,,Pane bože!" vykřikne jedna z holek.
,,Co jsi to udělala?" vykřikne druhá a skrčí se k té ležící na zemi.
,,Jseš vypatlaná?" zařve na mě blondýna hned po tom, co se vzpamatuje.
Co jsem to právě udělala? Já jí uhodila??

,,Tohle si s tebou ještě vyřídím!" štěkne po mě pisklavým hlasem a s ostatními odchází.
Já jí vážně dala pěstí? musím se tomu smát.
Tohle až řeknu Jenn, ani tomu nebude věřit. Stejně tak jako se mi nechce věřit, že s Viktorem spala... říkám si a do očí se mi nahrne slaná voda.
Proto chce jít na tu její párty? Protože je to jeho kamarádka na sex?! slzy rychle setřu a jdu zpátky do třídy.

Jenn jsem všechno napsala při hodině na papír. Její udivený výraz mě vůbec nepřekvapil.
To aby jsem se tě začala bát napíše. Musíme se tomu smát. Grace mi taky řekla, že s Viktorem spala... napíšu a smích mě hodně rychle přejde.

Jakmile si to Jenn přečte, pevně mě chytne za ruku.
,,Nic to neznamená, Alex." řekne potichu a snaží se o úsměv.
Možná má Jenn pravdu. Třeba mezi nimi už nic není. Třeba si to jenom Grace vymyslela... přemýšlím.
Zazvoní na přestávku.
,,Nudná ájina!" pronese Jenn a vyhodí nohy na stůl.
,,Né, proč musíme mít angličtinu?!" zanaříkám.
,,Třeba ti to teď přijde vysvětlit." řekne s nadějí Jenn.
,,A třeba ho já nebudu chtít poslouchat." odseknu a radši si vytáhnu mobil.
,,Nebuď tak zlá." šťouchne do mě.
,,Nebudu se přece usmívat na člověka, kterýho nechci vidět." pronesu a společně jdeme do skříňky pro učebnice.

Znova zazvoní a my už sedíme v lavici. Vytáhnu sešit na kreslení a začnu něco čmárat. Viktora si vůbec nevšímám. Popravdě, cítím na sobě jeho pohled a nutí mě to otočit se, ale neudělám to. Vím, že kdyby jsme se nepohádali, možná by teď seděl semnou a Jenn s Liamem. Najednou někdo zaklepe na dveře a následně je otevře. Vejde Darren.
Super, další člověk kterýho nechci vidět.!

Všechny zraky padnou na něj.
,,Dobrej, omlouvám se za pozdní příchod, jsem tu novej a ještě jsem se nezorientoval." řekne profesorovi, který z jeho vyrušení není zrovna dvakrát nadšený.
,,V pořádku, tak se posaďte někam, kde je volno." odpoví učitel a dál vykládá látku.

Darren prochází třídu a pokud vím, volné je tu pouze jedno místo a to v poslední lavici u okna. Když jde kolem mě, nenápadně poklepe na naší lavici.
Co to mělo jako bejt? uchechtnu se a dál si kreslím do sešitu. Viktorovo pohled mě neustále pálí do zad a to nemluvím o tom, že Darren mě sleduje určitě taky. Nakonec se neudržím a otočím se. Nejdřív si všimnu lidí co vypadají, jako by měli každou vteřinou usnout. Potom můj pohled zůstane v jeho hnědých očích. Smutek, ublíženost a soucit. To všechno by jste dokázali vyčíst z jeho obličeje. Více zpozorní když si uvědomí, že na něj koukám. Dvakrát zamrká a pootevře pusu. Asi jsem ho překvapila. Nad tím se musím usmát. Hned mi úsměv oplatí. Otočím se zpátky k tabuli.

Budeme si muset promluvit. Ale někde kde budeme sami... pomyslím si.

Nudný kecy toho staříka mě vážně unavujou. Stojí před tabulí a máchá rukama, jako by ho napadl roj včel. Jediný pilný lidi, co znám z naší třídy jsou dvojčata, Nathan a Katie. Jsou odlišní pouze v pohlaví. Blonďaté vlasy, modré oči a skvělý smysl pro humor.

Musím ho poprosit aby mě pustil na záchod nebo tady usnu"
Přihlásím se a s nadějí vyčkávám, až mě ten stařík vyvolá.
,,Prosím slečno Clarková?"
,,Mohla by jsem si prosím odskočit?"
,,Dobrá." odvětí a zase se věnuje třídě.
Zvednu se a jdu přímo ke dveřím. Všichni na mě zírají jak na zjevení. Vyjdu ze třídy a zavřu za sebou dveře.
Konečně čistej vzduch. Pomalým krokem jdu po chodbě.
Snad mě nezastihne školník nebo nějaká uklízečka... pomyslím si.

Venku je dneska tak hezky a my musíme být zavření v téhle mučírně. Za sebou uslyším něčí kroky. Rychle se otočím a uvidím Viktora.

,,Co tu děláš?" vypadne ze mě.
,,Mohl by jsem se ptát na to samé," odpoví a usměje se.
,,Učitel tě pustil na záchod?" ušklíbnu se a pomalým krokem pokračuju dál chodbou.
,,Chtěl jsem jít za tebou," řekne a přidá se ke mě.
,,A co potřebuješ?" zeptám se ale moc zájmu tomu nevěnuju.
,,Aby jsi mě vyslechla," řekne naléhavým hlasem a chytne mě za ruku. Otočí mě směrem k němu.
,,Chceš mi říct, že je to tvoje rozhodnutí? Že to není moje věc? Máš pravdu, ale moc dobře víš, že Grace tě balí a děláš, jako by se nechumelilo. Chceš jít na její párty aby jste se spolu mohli znova vyspat?!" křiknu po něm a škubnu rukou na náznak, že mě má pustit. On ale svůj stisk ani nezmírní.
,,Co ti Grace řekla?"
,,Že jste spolu spali. Měla mi říct ještě něco?" štěknu a oči se mi lesknou.
,,Alex-"
,,Nechci nic slyšet. Mezi námi je konec..." řeknu a naplno se rozbrečím. Jeho ruka povolí a nakonec mě úplně pustí. Rozběhnu se po chodbě přímo na záchody.

Od začátku spolu✓ | OPRAVAKde žijí příběhy. Začni objevovat