55

97 6 0
                                    

Seděl jsem v lavici, s hlavou položenou na rukou a pomalu usínal. Bohužel mě každou chvíli probudila hlasitá slova učitelky, a tak jsem se probral a radši už vnímal výklad. "Vnímal."

Rozhlédl jsem se po třídě a zbystřil spolužačku se kterou jsem kdysi chodil. Jmenuje se Lily, ale bohužel nám to nevyšlo, protože jsme se později neshodli ve spouště věcech.
Hodně se změnila..
Dřív měla černé vlasy a teď si je nechala ostříhat a přebarvit na modro. I styl oblékání změnila, ale teď je vážně moc pěkná.
I přes to, že je tu tolik hezkých holek musím pořád myslet na Alex. Je to vážně mozkorvoucí! Nevím, jestli se probudí nebo ne. Co když ne? Co když jí odpojí od přístrojů?!
Co by jsem dělal, kdyby ano?
Ne! Na to nesmím ani myslet!

Najednou od někud přilétl bílý papírek, viditelně zmuchlaný a stejně tak počmáraný. Rozhlédl jsem se po třídě a zaostřil Nathana, jak na mě zírá. Mírně jsem zvedl papírek nad lavicí a on souhlasně pokýval hlavou.
Co potřebuje?
Opatrně jsem rozevřel pomačkaný papírek a přečetl si písmo napsané propiskou.
,,Tvůj táta vážně prodává drogy?"

Roztrhal jsem papírek a otočil se na Nathana.
Dělá si ze mě prdel?
V jeho obličeji byl velký otazník, ale můj prostředníček ho odbyl.
Ten šprt si ze mě blázny dělat nebude!

• • •

Po další nudné hodině jsem se zvedl a společně s Liamem a Jasonem kráčel ke skříňkám. Tentokrát na mě všichni zírali, a to vážně divně.
,,Co mají za problém?" přecedil jsem přes zuby a práskl dvířkama od skříňky.
,,Asi tohle.." ukázal Liam na plagát, který visel na bílé zdi. Otočil jsem se a to, co jsem viděl mi vzalo dech.
Co to kurva je?!
Rychlým krokem jsem se dostal ke zdi a papír z ní strhl. Všichni kolem mě se zastavili a zírali na mě.
,,Co na mě doprdele tak čumíte? Nemáte co na práci?!" zařval jsem na ně, ale nic se nestalo. Pořád na mě hleděli se strachem, nenávistí a smutkem v očích. Až když zazvonilo, všichni se rozutekli do svých tříd.

,,Co je to za plagát?" divil se Liam.
,,Někdo mi ten stejný kus papíru strčil do batohu. Nevíme kdo, ale máme tušení, že to mohl být někdo z té Darrenovo party." řekl Jason, sebral fotku ze země a podal jí Liamovi.
,,Ty krávo." vydechl udiveně.
,,To je síla, kdo by to-"
,,Nevim!" zvýšil jsem hlas. ,,Někdo jde po mojí rodině, moje holka je v kómatu a malém jsem jí podvedl s největší kurvou na škole. A dokonce jsem byl na rande s jebnutou účou, tak co kurva?!" řval jsem.
,,Buď v klidu brácho."
,,Už mě to nebaví! Už prostě nemůžu takhle dál žít! Já prostě..." naposledy jsem zařval, než se mi před očima zatemnilo a ucítil jsem tvrdý náraz od chladné země.
Pak už si nepamatuju vůbec nic.

• • •

Přemýšel jsem někdy nad smrtí? Ano.
Jestli by jsem se dokázal zabít vlastníma rukama? Možná.
Ale věc, kterou nedokážu snést je trpění.

Být utlačován tolika věcmi či problémy mě zažene do kouta a pak už jen cítím, jak mi prudce buší srdce a celý svět se točí.

Trpět fyzicky je těžké na tělo, ale trpět duševně.. Mít v sobě něco, co vás požírá zevniř a žádný přístroj dnešní doby to nedokáže zachytit.

Bolí to.

Bolí mě myšlenka, že se Alex už nikdy neprobudí. Že táta nikdy nezažije klidný zbytek života, protože ho má zničený drogami, policisty a nejistotou.

Chci být s ní, milovat ji a hýčkat ji. Protože se s ní cítím úplný.
Jako voda a oheň.
Jako sůl a pepř.
Jako černá a bílá.
Přesně tak zapadáme my dva do sebe.
Od začátku jsem nevěděl, jestli to bude dobré, ale věděl jsem jednu věc.
Že mě dělá šťastným ta ulítlá holka, do které jsem zamilovaný.
Ať už jsou to její oči, rty nebo její tělo.
Její smích, pláč nebo jemný spánek.
Její jiskry v modrých očích, její zlaté vlasy nebo její plné, rudé rty.
Její hebký dotek, nebo červené tváře, když jí říkám, jak moc jí mám rád.
Chybí mi, ale vím, že pokud se ona nedostane za mnou, dostanu se já za ní. Jakkoli.

Ale ne! Co se to stalo?! Maky, co jsi nám to zase provedla?
Ale, ale, alee lidičkyy.. Nebojte se😁
Vůbec netuším, jak mě tohle napadlo, ale snad se vám to líbí.😄
Na konci má Viktor romantickou chvíli, tak mu to můžete ohodnotit.
Btw. trošku kratší než jindy, srry😅
Komm|Vote
Díky!:)
I lve ya💜

Od začátku spolu✓ | OPRAVAKde žijí příběhy. Začni objevovat