Stačilo nám pár týdnů na to, aby jsme si srovnali na čem s Viktorem jsme a teď máme náš obyčejný, úžasný vztah, který jsme oba tak moc chtěli. Za pár dní se koná ples, na který půjdeme v doprovodu toho druhého.
Moc se těším! Na společný večer s přáteli a na Viktora. Bude to bezvadné!
,,Alex!" strkla do mě Jennifer, když jsme měli hodinu tělocviku.
,,Co? Nojo pořád!" protočila jsem oči šla pro míč, který mou chybou odletěl někam pryč.Zase se nemůžu na nic soustředit. Stejně, jako jsem nemohla, když jsme spolu s Viktorem začali poprvé chodit. Byla jsem do něj úplný blázen a myslím, že to se ani trošku nezměnilo.
A co je ještě horší v téhle chvíli? Kluci mají tělocvik venku a naše tělocvična má okna namířená přímo na venkovní hřiště, tudíž jsem neustále nucená sledovat každý jeho pohyb těla.
Počkat.. Clarková! Tohle je stalkerování!..,,Házej!" znovu zakřičela Jenn, a tak jsem jí ten míč radši hodila, aby neměla další připomínky.
Možná, že na mě taky myslí tak často.. nebo možná ne. Zamyslím se.
,,A teď chytej!" zvolala zase Jennifer a míč už letěl na mě. Rychle jsem ho odrazila další holce, která ho bez problémů zpracovala, a tak se nám povedlo srovnat skóre s protejším volejbalovým týmem.
,,No hurá!" přiběhla ke mně s obrovským úsměvem a tleskla si se mnou. ,,Že by se nám uráčila Alex probrat?" přimhouřila hoči a zkoumavě si prohlížela můj obličej.
,,Ježiši, jsem v pohodě celou dobu..." nestačila jsem to ani pořádně doříct a už mi zase skočila do řeči.
,,Tenhle týden jsi úplně mimo. A to už je čtvrtek!" negativně pokývala hlavou. ,,Děje se něco?"
,,Neděje, co by se mělo dít?" pozvednu obočí na náznak, že nechápu.
,,Já nevím, to mi musíš říct ty!" zamračila se.,,Nic se nestalo, nic se neděje, všechno je ok." rukama jsem naznačila gesto křížku, aby mi dala pokoj a dokonce to i pomohlo. S hlasitým odfrknutím šla na své původní místo a učitelka pískla pro pokračování hry.
Po hodině jsme se převlékly do oblečení, které naštěstí nebylo spocené a vrátily se do třídy na další vyučovací hodinu.
,,Nepíšeme test?" otevřela jsem sešit, ale žádnou poznámku jsem vněm neměla, takže jsem si oddechla.
,,Asi ne." mykla rameny Jennifer a koukala do mobilu.
,,Na co tam furt čučíš?"
,,Vybírám Liamovi dárek k narozeninám, ale jestě přesně nevím, co mu dám."
,,Já bych věděla o věci, která by mu mohla stačit.." kmytla jsem obočím, na což jsme se začali hlasitě smát.
,,To snad každému klukovi..",,Co každému klukovi?" zeptal se klučičí hlas za našimi zády.
,,Ále, radši nic." koukli jsme se na sebe se zadržovaným smíchem, ale pak jsme se otočily na kluky. Viktor vypadal uříceně, byl spocený ale pořád úžasný.
,,Co tak koukáš?" nahnul hlavu na stranu a ušklíbl se.
,,Ale nic." stoupla jsem si na špičky a políbila ho. Po odtáhnutí jsem mu rozcuchala vlasy a on mě za to štípl do paže.,,Nepodnikneme tenhle víkend něco?" otočil se na nás Liam, když jsme seděli v lavicích.
,,Jasně, proč ne?" souhlasila Jennifer.
,,No vlastně.." Viktor se na mě podíval se zklamáním v obličeji. O víkendu naši jeli pryč a náš dům byl volný, tak jsme si mysleli, že si uděláme romantický večer, ale vypadá to, že ne..
,,Už něco máte?" zeptala se Jennifer a pohlédla na mě. Z mého výrazu přečetla všechno potřebné a pak šlo vidět, že se snaží zadržet smích.
,,Tak jindy. Podnikneme něco spolu." otočila se zpátky na Liama a usmála se od ucha k uchu, aby ho donutila na to zapomenout. Povedlo se jí to.
Koukla jsem se zpátky na Viktora, který měl na tváři zvláštní úšklebek. Nevím, co tím myslel, ale rozhodně mě to donutilo usmát se na něj podobným úšklebkem. Než však stačil zareagovat, do třídy už vtrhla profesorka s kupou knih a my jsme věděli, že se dál bavit už nemůžeme.• • •
,,Já už jsem úplně viděl, jak nám ty testy rozdá na posledních 5 minut hodiny." ozval se Tyler ze třetí lavice v prostřední řadě.
,,Vůbec to neříkej protože ta úča má uši všude." protočila jsem oči.
,,Hele lidi, co máte v plánu na víkend?" zeptal se Owen.
Znovu jsem pohlédla na Viktora, který měl zaražený výraz.
,,Tihle dva nemají čas a..." začala Jennifer, ale přerušila jsem jí.
,,Můžeme to odložit." vyhrkla jsem, protože už mi bylo to odmítání trapné. ,,Takže, co by jste chtěli podniknout?"
,,No, mohli by jsme zapařit, nebo někam zajít či snad v klidu být doma jako jedna velká parta a pokecat..." ujmul se slova Jason, ale co říkal mě moc nezajímalo, protože jsem si v tuhle chvíli prohlížela Viktora. Koukal na mě s divným výrazem, ale nebyl naštvaný ani šťastný. Usmála jsem se i když mi do toho moc nešlo, protože jsem se na náš společný víkend těšila jako nikdy, ale na tohle je času dost.
,,Takže jak se dohodneme?" zeptal se Jason.
,,Proč nezajít na nějakou párty?" navrhl Liam.
,,V sobotu je otevřenej Neon. Velká kalba jako vždycky. Co říkáte?" ozval se Owen, vyskočil ze židle a tančil okolo nás jako nějaká tanečnice u tyče.
,,Jo jasně, hlavně už s tímhle přestaň prosím!" naříkal Tyler, když se mu Owen začal otírat o nohu.
Padli jsme smíchy, když ze sebe Owen začal dělat teplouše, ale na Tylerovi v tu chvíli bylo něco divného.,,Zítra se ještě domluvíme. Mějte se." rozloučila jsem se s klukama a Jennifer a ruku v ruce s Viktorem jsme kráčeli k autobusové zastávce. Ani jeden nic neříkal, ale nebylo to úplně trapné ticho. Necítila jsem ani napětí, spíš zklamání..
,,Děje se něco?" zastavila jsem se u zastávky a otočila se na něj.
,,Ten víkend.. měla to být naše první oficiální noc od doby, co jsme překonaly všechny ty věci."
Usmála jsem se.
,,Takových nocí ještě bude.." mrkla jsem na něj, aby se aspoň trochu usmál.
,,A nemyslím si, že by jsme to v sobotu nestihli.." zašklebila jsem se a omotala své ruce okolo jeho krku.
,,Moc tě miluju." zašeptala jsem, nacož se jeho oči roztáhly a obličej se přibližoval, až dokud mě nepolíbyl. A pak znova a znova.Zdravím!😊
Neměla by vyjít spíš Different?
Ano, měla. Bohužel Od Začátku Spolu mám předepsané, tak jsem radši vydala tohle, aby jsem měla na Fantasy více času.
Vote|Komm
Díky, Ilve ya💜☺
ČTEŠ
Od začátku spolu✓ | OPRAVA
Teen FictionTato kniha je autorčina vůbec první. Smyšlený příběh je opravdu amatérsky sepsaný a splácaný. Tento příběh není jen o průměrné holce, která podlehne ohranému šarmu Bad Boye. Je o dvou hodných lidech, kteří své překážky ve vztahu musí nějakým způsobe...