49

101 6 2
                                    

Z pohledu Jasona:

Zeptal jsem se, jestli nechce někdo něco k pití, a když došla řada na Sandru, zvedla se a řekla, že si pro pití dojde sama. Následoval jsem jí tedy k baru, kde jsme si sedli na barové stoličky.

,,Jeden obyčejnej tonic s ledem a dvě velký piva bych poprosil. A tady pro slečnu.." pohlédl jsem na Sandru a ta se trošku zarazila.
,,Rybízový džus a dvoje slaný brambůrky prosím." usmála se na barmana.
,,Dobře, hned to bude." mrkl a dal se do přípravy drinků.
,,Mohl jsem ti pro něj dojít."
,,Pro co?" zvedla zaraženě obočí.
,,No pro ten džus.." zasmál jsem se.
,,J-jo, no já jsem tě ne-nechtěla otravovat víš.." nervózně si prohrábla vlasy. Z čeho je tak nervní?
,,Tady je ten džus a dvoje brambůrky pro dámu, piva budou hned." oznámil nám barman a zase se věnoval pití.
Sandra se natáhla pro brčko, ale bylo někde za mnou, a tak se na mě musela trošku přilepit, aby na něj dosáhla. Cítil jsem, jak je nervózní a všiml jsem si jejího skousnutého rtu, když se snažila popadnout brčko.
,,P-Promiň já jen.." víc se natáhla, až se její barová stolička převrhla a ona slítla na mě. Chytil jsem jí kolem pasu, aby si neublížila. ,,Jseš v pořádku?" vykulil jsem oči ale musel jsem se tomu smát. ,,O-omlouvám se, jenom jsem chtěla to pitomý brčko a-"
,,V pořádku, Sandro." usmál jsem se a pustil její boky, když už v klidu stála.

,,Omlouvám se, ale chvilku bude trvat, než se ochladí pípa, nějak nám to tady padá posledních pár dní. Vydržíte mladý pane?" oznámil mi barman a já jenom přikývl na souhlas, a tak se vrátil zpátky ke své práci.

,,Uh, díky za to, že jsi mě chytil jinak by jsem asi letěla dolu." zasmála se z ničeho nic Sandra.
,,To nestojí za řeč. Už jsi v pohodě?" nejistě jsem se jí zeptal.
,,V pohodě? Myslíš z toho nečekaného pádu? Ale jo." znova se zasmála.
,,Ne ne, měl jsem na mysli to, jak jsi před tím koktala a červenala se. Máš nějaké potíže se seznámit nebo.." zvedl jsem tázavě obočí.
,,Né to ne. S tím problém vůbec nemám, v tom to není." vyhrkla najednou.
,,Co se s tebou teda děje?" znova jsem znejistel.
,,Jsem z tebe nervózní." řekla po chvíli.
Ze mě a nervózní? Co si pod tím mám představit? To se jí jako líbím, nebo..
přemýšlel jsem nad tím, než mě napadlo ji trošku poznat.
,,A kolik ti vlastně je?" zajímalo mě to, a zároveň jsem trošku změnil téma.
,,Šestnáct, tobě bude tuším stejně jako Viktorovi, ne?"
,,No, jsem o pár měsíců mladší, ale chodím do třeťáku."
,,A jaký máš koníčky? Nebo zájmy?"
,,Hraju fotbal, hraju na klavír a miluju seriály." řekl jsem jí a zeptal se, co má ráda ona.
,,Kreslím, zpívám a taky miluju seriály." zasmála se a usrkla si svého džusu.
Prohlédl jsem si jí od hlavy až k patě. Její zrzavé vlasy jí spadaly na záda a překrývaly celkem tenkou látku šedého trička.
,,Chceš ho ochutnat?" pohlédla na mě, když jsem jí sledoval, jak pije z brčka fialový nápoj.
,,Já? Né, jenom jsem se nějak zakoukal." rozpačitě jsem se usmál.
Znova jí zčervenala líčka, což mi přišlo roztomilé. Sedla si ke mně blíž, až se její kolena dotýkala těch mých a obličej měla jenom pár centimetrů od mého. Cítil jsem její dech a zároveň to, jaká nervozita kolem ní lítala. Otočila hlavu a přišoupla ke mně skleničku sladkého džusu. Nechápavě jsem na ní koukal. ,,Řekl jsem přece, že nechci."
,,Já vím, že neodoláš." zašeptala a očima těkla z mých očí na mé rty a pak na džus.
Flirtuje se mnou, nebo mě škádlí?
Ušklíbl jsem se a vzal do ruky její skleničku. Pravou rukou jsem se natáhl za ní a opřel se o opěrátko barové stoličky, přičemž jsme se k sobě ještě více přiblížili a když se její oči roztáhly a dech zrychlil, vložil jsem si do pusy brčko a napil se džusu. Byl ledový, jako její zelené oči ale tak sladký, jako když se právě začala červenat.
Myslím, že po tý holce fakt toužím.
Hlasitě jsem polknul studený doušek džusu, přičemž jsem nespustil oči z její krásy. Oči měla roztáhlé, krásně zelené a červená byla snad až za ušima. Pustil jsem brčko a celou skleničku otočil k její puse. Lišácky se usmála, když brčko olízla.
Teď mám jasno ve dvou věcech. Za prvé spolu flirtujeme a za druhé po ní toužím jako blázen.
,,Mladý pane, omlouvám se, že to tak dlouho trvalo, ale snad vám to můžu vynahradit nějakým drinkem. Tady jsou ty dvě piva."

Odtáhli jsme se od sebe a ona si se zadržovaným smíchem vzala skleničku, kterou jsem držel v ruce.
Odkašlal jsem si a obrátil se na barmana. ,,Všechno je v pořádku, ale pokud se nabízí drink zdarma, tak mi dejte ten rybízový džus s trochou rumu." poprosil jsem ho a mrkl na Sandru, která teď vypustila zadržovaný smích. Když jsem jí slyšel, musel jsem se smát taky.
,,Takže ti chutná?" zeptala se, když už se vážně potřebovala nadechnout.
,,S kapkou rumu to bude ještě lepší." zakmytal jsem obočím.
,,A budeš k tomu tvrdýmu pití chtít brčko?" ušklíbla se a znova se natáhla kamsi za mě, tentokrát na mě svůj hrudník nalepila až moc.
To už by snad žádnej chlap nevydržel pomyslel jsem si a zasmál se. Stejně, jako před tím jsem jí chytil okolo pasu a zatlačil směrem k její barové stoličce. ,,Nepotřebuju k tvrdému pití měkké brčko." ušklíbl jsem se na ní pro změnu já a ona se pouze usmívala.
,,Tak tady to máte mládeži a napíšu vám to na lístek, pokud nechcete platit rovnou." položil přede mě sklenku s džusem.
,,Dobře, napište nám to dohromady na lístek, sedíme támhle u toho stolu."
,,Jasně Jasone, užívejte." pokývá hlavou.

Už jsem si myslel, že to všechno nepobereme, když tu najednou se za námi objevil Liam.
,,Kde se loudáte?" zamračil se.
,,Měli něco s pípou.." řekla Sandra a když bral Liam svá dvě piva, jemně mi dýchla za krk. Vyplázla na mě jazyk, popadla svůj džus s brambůrkama a šla směrem ke stolu.
,,Tak co? Jaká je, taťko?" drkl do mě Liam, když jsem vypadal nepřítomně a tupě jsem zíral na odcházející Sandru. ,,Je to... dračice." zasmál jsem se a vzal připravený tonic a džus.

Od začátku spolu✓ | OPRAVAKde žijí příběhy. Začni objevovat