32

124 7 0
                                    

Párty už je v plném proudu. Je tu nějaká menší výzdoba, dost pití pro všechny a občerstvení. Hudba a taneční parket taky nechybí.
Přišlo spoustu lidí ze školy, převážně jsou to studenti ze stejných ročníků ale najde se tu i spoustu mladších.
Hudbu držíme jen tak tak hlasitou, aby si sousedi nestěžovali.

Sedím u našeho provizorního "baru" a popíjím něco, čemu se říká džus s vodkou. Owen se věnuje svojí holce, na kterou si do dnešního odpoledne ani nevzpomněl, Jason se věnuje svojí zamilovaný, Liam tančí s Jennifer a Tyler je náš DJ. Docela povedená párty a to není promyšlená dopředu ušklíbnu se nad svou pravdivou myšlenkou a napiju se ze sklenice.

Kolem mě projde povědomá postava a usedne na židli vedle.
"Ahoj, tebe jsem hledala" promluví přeslazeným tónem Grace.
"No nazdar" odseknu jí.
"Ale copák, snad se ještě nezlobíš kvůli tý narážce" nechutně se ušklíbne.
Bože, s ní fakt musí spát jenom chudáci.
"Proč mi nikdy nedáš pokoj?" prokroutím očima.
"Ale zlatíčko, přece by jsi pak neměl nezávaznej románek" vyplázne na mě jazyk.
Už jí na to nic neodpovídám, pouze si doliju do prázdné sklenice nějaký alkohol a zvednu se ze židle.
"Ještě se uvidíme" křikne na mě přes hlasitou hudbu ale já už jí ani nevnímám. Jdu směrem k Tylerovi, který zrovna řadí nějaký písničky na notebooku.
"Nazdar, tak jak to jde?" poplácám ho po zádech.
"Jó zatím bomba, co ty? Jak se bavíš?" zeptá se.
"Dost slušná párty, musím nás pochválit" zakývá hlavou na souhlas.
Přijde k nám nějaká partička holek a samozřejmě všechny slintají nad Tylerem.
"Radši půjdu" zasměju se a když mi dá pěsťovku, otočím se směrem k hlavnímu vchodu.
Není tu zas tolik narváno takže se ven dostanu přes lidi snadno.

Na verandě nikdo není takže si můžu v klidu sednout. Z kapsy vytáhnu mobil a mámě napíšu zprávu, aby neměla strach.
"Nazdar chlape" vytrhne mě neznámý hlas od telefonu.
Než se stačím otočit, sedne si vedle mě na schod.
Když zaostřím obličej dotyčné osoby zjistím, že je to Darren.

"Čau, co chceš?" řeknu, né zrovna příjemným tónem.

"Nebuď hned tak nevrlej, chci si jen pokecat" odplivne do trávy a z kapsy při tom vytáhne krabičku cigaret.

"S tebou si nemám co říct" odseknu a když se zvednu ze sedu, otočím se ke dveřím, ze kterých se line záře různorodých, blikajících světel. Než k nim ale vůbec stačím dojít, zarazí mě jeho slova.
"Myslím, že si třeba můžeme popovídat o tvém tátovi" odsekne mi na zpět.
Co má s mým tátou? Znají se snad?
Svraštím obočí, otočím se čelem k němu a nechápavě mu pohlednu do očí. Pokřiveňe se usměje až mu vykoukne zpod rtu pár zažloutlých zubů. To má asi od těch cigaret.
Beze slov si sednu zpátky na schod, který pod samou váhou zapraská.

"Co máš s mým tátou společnýho?" zeptám se opatrně.
"Vlastně nic jinýho, kromě drog" vloží si cigaretu do úst a malou jiskrou zažehne druhý konec. Po chvíli vtahování kouře vydechne velký šedobílý kroužek.
"Aby jsem byl přesnej, on mi dodává drogy."

Od začátku spolu✓ | OPRAVAKde žijí příběhy. Začni objevovat