29

153 6 0
                                    


,,No, takže mi vlastně nevědomky dala friendzone." zamyšleně skřížím ruce na hrudi. Sedíme s Liamem v lavici a bavíme se o včerejší návštěvě Alex.
,,Tak to je na nic." zadržuje smích.
,,No strašně vtipný!" prokroutím očima ale pak se tomu taky musím zasmát.
,,To je snad poprví, co holka odolala mýmu hezkýmu obličejíčku." uculím se.
,,Egoisto." ušklíbne se Grace.
,,Tak zrovna tobě by jsem ne-"
,,Už jsi dal." mrkne na mě a odchází i se svou partou.
Nevěřícně na ní koukám.
,,Tak ta tě setřela." tlemí se Liam.
Než stačím něco říct, do třídy vejde Thompsonová přesně se zvoněním.
Posadí se za učitelský stůl a chvíli něco zapisuje do třídníce.
Projede si celou třídu, zda jsou všichni přítomni a když uvidí, že sedím sám, s úsměvem na mě pohlédne.
,,Viktore? Kdo sedí s tebou?"
,,Alex Clarková." odpovím.
,,A nevíš, co s ní je?"
Liam s Jennifer se na mě otočí z přední lavice.
,,No, měla autonehodu." odpovím nejistě.
Všechny zraky lidí ve třídě padnou na mě. Nepřekvapí mě ani to, že Tyler s Jasonem na mě zůstanou překvapeně koukat.

Aspoň už to vědí. Teda až na Owena.. Ten zase chybí.
Tyler se na mě omluvně usměje.
Pohoda, naznačím mu ústy.
Učitelka už se mi dál nevěnuje, tedy aspoň do doby, než zazvoní. Všichni se vyhrnou ze třídy a já jako poslední tu zůstal s tou úchylnou učitelkou.
,,Viktore?" chytne mě za rukáv když jdu kolem jejího stolu.
,,Potřebujete něco, slečno Thompsonová?" usměju se na ní.
V jejích očích se zabliští.

Tak teď po mě vážně jede.
,,Vlastně nic." usměje se a nenápadně mi do kapsy strčí papírek.

Tak to je hotovo.
Když jsem dostal ten friendzone, možná by jsem mohl navázat jednorázovku. S učitelkou.. Zašklebím se.
Svou rukou uvolní můj rukáv a já se automaticky otočím a vyjdu že třídy.

Dorazím na oběd a přisednu si k našemu obvyklému stolu.
,,Kde jsi se loudal?"zeptá se Liam, když zvedne svůj zrak od neidentifikovatelného jídla.
,,Neuvěříte, co se mi právě stalo." zašklebím se na všechny u stolu.
,,Pochcal jsi se? Vlastně tomu by jsem i uvěřil." vyprske smíchy Owen.
,,Hah, moc vtipný Owene."
,,Budeš ho muset přebalit, taťko!" otočí se vzápětí na Jasona a ten mu dá pěsťovku do ramene se slovy
,,Jáj, kryple." a tlemí se.
,,Tak co se ti stalo?" zeptá se nedočkavá Jenn.
,,Slečna Thompsonová, milí kamarádi," napnu je.
,,mi dala své telefonní číslo." vytáhnu papírek z kapsy.
Všichni na mě zůstanou zírat s otevřenou pusou.
,,To si děláš prdel!" probudí se Owen a natáhne se pro papírek ale já reflexivně škubnu rukou dozadu.
,,Heej, poděl se o kořist!" žadoní.
,,To tak." ukážu na něj prostředníček a pak se mu začnu tlemit.
,,Ale že si to vůbec dovolí, když je to učitelka." řekne zamyšlený Tyler.
,,Přece musí vědět, že z tohohle by měla extra průser." přidá se Jennifer s Liamem.
,,Třeba to jenom hraje, kdo ví." řekne Jason a upije svého jablečného džusu.
,,Jediná poživatelná věc v týhle jídelně." zašklebí se.
,,Ale že jí nepozveš na rande?" zeptá se vyzívavým hlasem Owen a očima mě zřetelně sleduje.
,,Rande? S učitelkou? Hmm." zapřemýšlím.
,,Ještě budete rozmnožovat knihy." plácne se do čela Tyler.
,,Ty vole!" otočí se na něj Jason. ,,Knihy se přece nedaj rozmnožovat." prokroutí očima.
,,Ty jseš zase chytrej tati." zašklebí se Tyler a dál se věnuje naší debatě o rande s učitelkou.
,,Tak šel bys?"zeptá se znova Owen.
,,To přece nemůže, sám by z toho měl problémy." zakroutí negativně hlavou Jenn.
,,Taky si myslím, to nepřipadá v úvahu." přidá se k ní Liam.
,,Ale prosím vás, vy jste srábotky. Jdeš do toho Viktore?" otočí se na mě Owen, přičemž zvedne jedno obočí.
,,Sázka?" podám mu ruku.
,,To beru!" podá mi svou.
,,Co za to, když vyhraju?"
,,Pokud s ní půjdeš na rande, koupím ti lístky na fotbalovej turnaj. Pokud vyhraju já.." zamyslí se.
,,Pokud s ní na rande nepůjdu, seženu ti místo v tom nejznámějším klubu tady na okrsku." řeknu první věc, která mě napadne.
,,To zní dobře. Tak doufám, že tam půjdeš semnou." potřásáme si rukou na dohodu.
,,A kdo řekl, že prohraju? Lístky jsou dost drahý kámo." mrknu na něj.
,,O to mít strach nemusíš.. Kdyby se něco zesralo můj táta to zařídí."
,,Co zase já?" řekne otráveně Jason a zvedne oči od svého telefonu.
Všichni dostaneme záchvat smíchu.
,,Na tebe tady nikdo nemluví, tati!" řekne rozchechtaný Owen.

Dostat jí na rande nebude až takovej voříšek. Spíš musím zajistit aby nás neviděl někdo ze školy. Domyslím to, až přijdu domů.

Od začátku spolu✓ | OPRAVAKde žijí příběhy. Začni objevovat