15

198 6 0
                                    

Brzo ráno

Z pohledu Alex:

Převaluju se v postely a přemýšlím, jak to dneska bude vypadat ve škole.
,,Ještě, že mám dopsané poznámky!" oddechnu si.
,,Alex! Vstávej!" zařve máma z kuchyně. Udělám znechucený výraz, který ona naštěstí nevidí A vylézám z postele.

V koupelně udělám klasickou hygienu a pak mířím ke svému šatníku.
,,Modré skinny džíny a béžový svetr.. jo!" rozhodně vytáhnu věci ze skříně a v rychlosti se obléknu. Vlasy si před zrcadlem zapletu do dvou copů a s batohem na zádech, klíči, sluchátkama a mobilem v kapse vyrážím z pokoje.

,,Vážně ti je lépe?" vyhrkne na mě táta, když si sedám ke stolu.
V tuhle hodinu už bývá většinou v práci.
,,Naprosto." usměju se na něj a zakousnu se do své snídaně. Po vypití kafe popadnu boty a odcházím hlavním vchodem.

Se sluchátkama v uších jdu směrem k autobusové zastávce. Nečekám dlouho a objeví se Viktor s jeho neodolatelným úsměvem. Přisedne si ke mě a beze slova mi věnuje pusu na tvář. Trošku zaskočeně, avšak šťastná ho pozdravím.
,,Takže se cítíš dobře?" zvedne tázavě obočí.
,,Ano a jestli se mě na to ještě dneska někdo zeptá tak fakt přísahám, že ho zabiju." protočím oči vzhůru i když se tomu musím zasmát.

Nastoupíme do autobusu a po cestě plné smíchu, konečně dorazíme do školy.

Ruku v ruce jdeme k našim skříňkám. Vím, že Viktor patří k těm nejhezčím klukům na škole ale že mě bude tolik holek propalovat pohledem(?) To jsem si vážně nemyslela. Z myšlenek mě vytrhla Jennifer a to doslova, jelikož jsme málem spadli na zem když mi skočila kolem krku. Viktor se pozdravil s Liamem, který stál hned vedle Jenn a s jemným úsměvem odcházel ke své skříňce.
,,Tolik jsi mi tady chyběla!" špitne Jenn v pevném obětí.
,,Ty mě přece taky!" usměju se.

Všichni čtyři jdeme společně do třídy.
,,Vy máte teď češtinu?" zeptá se posměšně Jenn.
,,Hele moc se nám nesměj ty rozená angličtinářko," vrátí jí to se smíchem Liam. Oba dva se začnou dohadovat, samozřejmě ze srandy.
Viktor mě chytne za zápěstí a jemně mě otočí směrem k němu. Chvilku si s úsměvem koukáme do očí ale pak už to nemůžu vydržet a dlouze ho políbím.

Vyruší nás něčí ruka, která mě vší silou táhne pryč. Po hlase poznám, že je to Jennifer.

,,Pojď, nebo přijdeme pozdě!" uvolní mojí ruku. Zakroutím očima. Viktor s Liamem se nám jak jinak, než smějí. Vypláznu na Viktora jazyk. On pouze laškovně zvedne obočí a s úsměvem odchází. Samozřejmě nechybí ani jeho gang.

Od začátku spolu✓ | OPRAVAKde žijí příběhy. Začni objevovat