31

142 8 0
                                    


,,Nepodkopl jsem ti ty nohy naschvál." omluvně pohlédnu na Owena.
Ten na mě vstyčí prostředníček a odkráčí si zapálit cigaretu.
Já se jdu převléknout a za pár minut stojím opřený o auto.
,.Už jsi volal tý učitelce?" přijde ke mně Tyler.
,,Ne, nevolal. Ani nevím, jestli jí vůbec někam pozvu."
,,Hele kámo, aspoň by jsi srazil hřebínek Owenovi, už to potřebuje." uchehtne se.
,,To máš pravdu."dám mu pěsťovku.
,,To s Alex mě mrzí." pronese se soucitem v hlase.
,,V pohodě. Už jsem to nějak překousl a nakonec mi nějaký to rande s jinou holkou pomůže." mrknu na něj a jelikož kluci už se hrnou k autu, naskočím dovnitř a nastartuju.

,,Tak já skočím koupit něco na zakousnutí tady s Tylerem." navrhne Liam, když zaparkujeme v centru.
,,No fajn. Já se zbytkem nějakých divných lidí jdu mrknout na flašky." ušklíbnu se.
Otočím se a s Jasonem a Owenem za zády jdeme do obchodu.

,,Tak jaký?" zeptám se znuděně, když už asi deset minut stojíme u piva a nejsme schopní si vybrat.
,,Tohle jsem hledal!" vykřikne nadšeně Owen a popadne jednu velkou basu piva.
,,Tak a teď ještě něco hodně tvrdýho." prohlásí pevně a společně se vydáme do regálu tvrdýho alkoholu.

,,Bacha! Neoslepni!" vykřikne Jason, když si Owen prohlíží nějakou Vodku.
Owen se na nás nevěřícně podívá.
Oba vyprskneme smíchy, div se neválíme po podlaze.
,,Ty vole.. Jelita." prohlásí Owen a do košíku hodí další dvě flašky.
,,Tak fajn, můžeme na pokladnu?" na odpověď nečekám a už se řítím k pokladně.

Owen se za mnou a Jasonem přišoupe k pokladně.
,.Mrkej na tu kost." šeptnu mu do ucha a on se ihned otáčí na slečnu za kasou. Štíhlá, krátké vlasy nad ramena, hezkej obličej.
,,Dobrý den." pozdraví jí s jeho úsměvem -pro každou ženskou.
,,Ahoj.. Owene..." zarazí se ta slečna a kouká na Owena jako na boží zjevení.
,,Jak mě znáš?" vykulí na ní oči.
,,Párty, loni v létě." uraženě se otočí na nás a začne počítat flašky.
Owen na ní nevěřícně hledí.
Pak se k ní nakloní a na něco se zeptá.
Ta slečna jenom pokejvá hlavou a dál se věnuje našemu nákupu.
,,Co takhle tvoje telefoní číslo? Mohli by jsme někam zajít." zeptá se troufale Owen.
,,Nejsem holka na jednu noc a moje telefoní číslo máš." zamračí se na něj.
,,Ale byla jsi." zamyslí se Owen.
,,Čekala jsem, kdy zavoláš blbečku!" zrudne ale když jí Owen chytí ruku, jakoby jí k zemi přikovali.

Zajímavý, tohle funguje na každou holku. Teda když to udělá Owen tak stoprocentně.
,,Tvé jméno, krásko?" zeptá se jí.
,,Katty a teď už běž." z ničeho nic mu vlepí pusu na tvář a s úsměvem odvrátí pohled.
S Jasonem na ně čumíme jako dvě vyvoraný myši.
Owen se výťezně otočí a popadne nákupní košík.

,,Jak to děláš s těma holkama, to teda fakt netuším!" vypadne z Jasona, když už se trošku probere.
,,Je hezká co?" řekne omámený Owen a zamíří k autu.
,,Ty vole.." šťouchnu do Jasona.
,,Tak teď mi řekni, že je zamilovanej." uchechtnu se. Jason na mě jen kývne hlavou s úsměvem a spolu následujeme Owena.

,,A co takhle pozvat pár lidí ze školy?" navrhne Tyler.
,,Víš ty vůbec, jak to končí?!" vyšťekne poněm Liam.
,,Pozveš pár lidí a přijde ti půlka školy. Při nejlepším jenom půlka..." plácne sebou do křesla.
,,Tak ale někoho pozvat můžeme." souhlasím s Tylerem.
,,Jason si pozve svojí holku, ty zavoláš Jenn a Tyler obvolá zbytek nějakejch holek." řeknu.
,,Necháme na Tylerovi aby obvolal lidi a my to tu trochu uklidíme. Jako myslím to tak, aby tu ožralci nic nezničili." navrhne Jason.
Tyler souhlasně kývne a s mobilem v ruce odchází do koupelny.
Já s Owenem jsme došli pro jídlo a nějaký flašky, zatím co Liam s Jasonem schovali křehký věci.

,,Ten gauč by jsem trochu víc posunul." diriguje Jason, když se snažíme udělat víc místa na tančení.
,,Sezení, záchod, taneční parket odškrtávám ze seznamu." řekne Liam a do papíru cosi zapisuje. ,,Co hudba?"
,,Já mám ty velký bedny." nabídne Tyler.
,,Svezu tě, kluci vy se můžete zatím postarat o občerstvení." popadnu klíčky od auta.

,,Opatrně po těch schodech!" řekne vystrašený Tyler.
Hlavně, aby se nic nestalo tvým bednám ale já klidně spadnout můžu, viď? pomyslím si.
,,Tak fajn a teď do auta." kývne směrem ke dveřím.
,,Tylere? Kam vezeš ty repráky?" objeví se ve dveřích malá hubená postavička.
,,A-ahoj, Viktore..." kuňkne.
,,Nazdárek, Daisy," pozdravím jí s úsměvem na tváři.
Daisy je Tylerova mladší sestra. Tuším, že jí je tak devět let.
,,Víš, potřebujeme je na jednu malou párty. Až přijde máma řekni jí, že přijdu pozdě aby se o mně nebála, jo?" položí repráky na zem a doběhne obejmout malou Daisy.
,,Jo jasně, ahoj." usměje se a spolu se svým malým tělíčkem odcupitá vedle do pokoje.
Tyler si oddychne a popadne repráky.
,,Tak teda do auta." couvnu k hlavním dveřím.

Od začátku spolu✓ | OPRAVAKde žijí příběhy. Začni objevovat