52

93 6 0
                                    

,,Chápeš to?" otočil se na mě Liam, když dostal oznámkovaný test. Zrovna dvakrát nadšený nebyl.
,,Cos dostal?"
Hodil po mě jeho test a založil si ruce na hrudi.
,,C-?" vykřikl jsem posměšně.
Spoustu lidí se na nás otočilo a já jako rozený komik ukazoval na Liama, že ta známka je jeho práce. Nebo spíš.. Nepráce?
,,Kamaráde, jsi se zapomněl připravit?" otočil se na nás Tyler a při tom mával ve vzduchu se svým testem, na kterém bylo červeně vyznačeno A-.
,,Neměl jsem čas." zavrčel.
,,To je výmluva tak od prváka." prohodil Jason.
,,Byl jsi s Jenn?" zeptal jsem se, ale odpověď všichni moc dobře znali.
,,Hm." mykl rameny.
,,Takže i přes den, fakt?" nevěřícně na něj hleděl Jason.
,,Aspoň nějakou holku mám." protočil očima.

,,Ouuh, klid tady hoši. Dneska máme tréning a nechci slyšet žádný výmluvy!" vtrhl do třídy náš trenér. Naneštěstí pár sekund před tím zazvonilo na přestávku.
,,Trenére? Mohl by jste na chviličku?" poprosil jsem ho, když už to vypadalo, že ze třídy odejde.
,,Co potřebujete Falconere?" vzal si mě stranou.
,,Moc mě to mrzí, trenére, ale dneska na tréning nemůžu." nasadil jsem omluvný pohled.
,,Důvod?" zamračil se.
,,Potřebuju do nemocnice." nervózně jsem se podrbal na zátýlku.
Ustaraně na mě hleděl.
,,Viktore.."
,,Prosím, já tam fakt musím."
,,Chápu tě, ale je to už třetí tréning v řadě.."
,,Ne, nechápete!" rozčílil jsem se.
,,Prosím tě, uklidni se." chytil mě za rameno a snažil se mě uklidnit. Naléhal, aby jsem se posadil, ale já ho neposlouchal.
,,Já se mám uklidnit? Tak proč jste všichni tak v pohodě, když je krucinál moje holka v kómatu?!" zařval jsem mu do obličeje.
Hleděl na mě se soucitem v očích a ještě horší bylo, že se otáčeli všichni kolem mě s tím stejným pohledem. Najednou měli všichni stejnou tvář. Stejný výraz.
Nechtěl jsem, aby mě litovali. Jenom aby si uvědomili, co se děje.

Ale oni jsou slepý. Nic a nikdo jim nedokáže vysvětlit, co se děje. Radši by jsem utekl než...
Utekl?

,,Viktore!" zatřásl se mnou Liam.
Ve třídě najednou nikdo nebyl. Jenom já, Tyler, Jason a Liam.
,,Hej brácho, jseš v pohodě?"
Vypadám na to?
Útěk..
,,Slyšel jsi trenéra?" trošku se mnou zatřese.
,,Co? C-cože?" vykoktám ze sebe. Vyplašeně hledím na pohledy kluků, kteří nejspíš vůbec netuší o co tady vůbec jde.
,,Trenér chce, aby jsi se dostavil na zápas, takže normálně dneska na hřišti, jasně?" zvážní.
To si dělá srandu, on mě fakt neomluví?
Hlasitě jsem si oddechnul a došel si pro tašku.
,,Na co tak čumíte?" zařval jsem na lidi, co byli před třídou a koukali na mě jako na zjevení.
,,Vodprejskněte!" znovu jsem zvýšil hlas, až se zatřásly chemické nádoby v prosklené vytrýně.
,,Radši jdeme." chytil mě Jason za paži a s Tylerem, Liamem a Jenn, která se k nám přidala jsme odcházeli na další vyučovací hodinu.

Nijak zvlášť jsem to celé neřešil. Lidi, co se na mě dívali jako na blázna jsem při nejlepším odignoroval nebo okřikl. Když se někdo zeptal, neodpověděl jsem. Celý zbytek dne jsem nikoho a nic nevnímal.
Taky, jak by jsem mohl, když mě nějaký člověk úplně zazdí a absolutně ho nezajímá, jak se cítím.
I přes mé nevyhnutelně drsné urážky, co mi létaly z pusy jsem odseděl zbytek vyučovacích hodin v učebně a po obědě se přesunul do knihovny.

Netrvalo to dlouho a navštívila mě Grace i s její partičkou kamarádek.
,,Ahojky." přisedla si ke stolu. Ani jsem nezvedl oči od knížky, aby mě náhodou nedostala do rakve s její mini sukní. Házela vlasy, mrkala a neustále si odkašlávala jen, aby jsem se jí věnoval, ale mě nic takového ani nenapadlo. V klidu jsem seděl a četl povinnou literaturu.
,,Tak fajn, slaďouši." povzdechla a skřížila si ruce na prsou.
,,Nepokecáme o Alex? Ach ta chudinka." vyplivla její jméno z úst jako žvýkačku.
Kráva pitomá! pomysles jsem si a zvedl svůj zrak od řádků knihy.
,,Nebudu si s tebou povídat." řekl jsem jí bez výrazu a jakékoli známky emoce.
,,Tak budu mluvit já." škodolibě se usmála.
Pouze jsem si povzdechl a vrátil se ke své knize.
,,Víš, vždy jsem si myslela, že uvnitř jseš takový.. Bad Boy, což jsi mi také potvrdil, když jsme se spolu vyspali ale.." na to, to v její partičce slepic začalo šumět. Znovu jsem jí zaměřil pohledem a zbystřil škodolibý úsměv.
,,Ale to, že budeš randit s účou mezi tím, co máš holku s amnézií.." podrbala se na spánku.
To si ze mě dělá prdel!
Jak to ta blbka zjistila?!
Zavřel jsem knihu, zvedl se ze židle a mířil na recepci. Neslyšel jsem za mnou ani krok, a tak jsem v klidu došel k postarší paní, půjčil si knihu a mířil z knihovny pryč.
,,Kampak?" vkročila mi do cesty Grace a vypadala trochu naštvaně.
,,Domu." obešel jsem jí, ale tentokrát mě její metrové podpatky pronásledovaly.
,,Co chceš?" zavrčel jsem směrem k ní.
,,Noc." zastavila se u mé skříňky.
,,Ne." protočil jsem oči.
,,Pak se všichni dozví o vašem randíčku se slečnou Thom-"
,,Ticho!" zvýšil jsem hlas a přimáčkl svou dlaň na její lepivé rty.
Svou ruku položila na mou hruď a v očích se jí zalesklo.
Když jsem svou dlaň rychle vzdálil, chtivě se na mě vrhla. Nemohla jsem jí ani zastavit, jak se na mě lepila a mačkala mě ke skříni. Už jsem myslel, že mi dá pokoj, když tu najednou se objevila vysoká blondýna v uličce.
Ty jsi mi taky chyběla tyvole.
Oba jsme se na ní otočili, když tu najednou mi Grace skočila kolem krku a přitiskla své rty na mé.
Líbala mě dlouho a mě nešlo dostat se pryč. Když jsem slyšel kroky, které se vzdalovaly, usmyslel jsem si, že se Thompsonová otočila a odešla.
Grace mě najednou políbila ještě chtivěji a rukou mi hrnula tričko.
Reflexivně jsem jí odstrčil od svého těla a hlavně mých rtů.
Udýchaně jsme na sebe hleděli a v tu chvíli jsem to cítil.
Chci jí.
Mozek křičel to, co tehdy, když jsme byli spolu na párty a srdce moc nereagovalo.
Chceš jí! Teď! Řvalo podvědomí.
,,Chci?" zeptal jsem se sám sebe.
,,Chceš." zašeptala svůdně a už mě táhla na záchody.
Chceš a stane se to! Jseš ten kluk, co porušuje pravidla. Ona tě zná, ty to víš! Řvalo mé podvědomí pořád dokola a najednou jsme se ocitli na záchodech v kabince. Přimáčknutí tělo na tělo jsme se dravě líbali.

Omlouvám se za menší neaktivitu, ale měla jsem nabitý program. Snad to bude zase v pohodě.😊
Doufám, že se kapitola líbila. Je to trošku ostré, tak snad jste se nespálili.😛
Taky tolik milujete ship Liam×Jenn? Já je zbožňuji!😄
Vote|Komm
Díky, lve ya💗

Od začátku spolu✓ | OPRAVAKde žijí příběhy. Začni objevovat