30

147 5 0
                                    



Ležím rozvalený na gauči a přemýšlím, jakou sázku jsem to vlastně s Owenem uzavřel.
Mám pozvat učitelku na rande?
Najednou mi to začne docházet.
,,Jak mám asi učitelku pozvat na rande?" vyjeknu až vyskočím z gauče do sedu.
,,Říkal jsi něco, Viktore?" vyjde máma z kuchyně a svým úsměvem mě sleduje.
,,Vůbec nic." zazmatkuju, zvednu se z gauče a rychlým krokem jdu do svého pokoje. Zavřu za sebou dveře a plácnu sebou na postel.

Přece mi dala ona sama to číslo. Čeká, až jí někam pozvu takže vlastně já nejsem tak troufalej. Nebo je to nějaký test? Co když se nechám nachytat a budu mít problém u řiditele? To je přece blbost.
Promnu si oční víčka, několikrát zamrkám a pak z kapsy vytáhnu její telefoní číslo.

Je pěkná, o tom žádná ale pořád přece chodím s Alex. Dala mi friendzone ale ani nevěděla že spolu chodíme.
Navíc se jí zase líbí Darren, ten určitě neví, že měla nějakou nehodu. Až bude Alex ve škole, musím jí od něho držet dál. Je nebezpečnej, hlavně pro ní.
Tolik se starám o osobu, která na mě zapomněla. Nejspíš spolu už ani nebudeme chodit. Třeba mi neodpustí, že jsem byl s jinou na rande v době, kdy měla amnézii.

Tak dlouho nad tím přemýšlím až nakonec papírek s telefoním číslem strčím do peněženky.
,,Budeš si muset počkat." prohodím a na mobilu vyhledám Liamovo číslo.
Dvakrát to vyzvání a hned to Liam zvedne.
,,Nazdar brácho, zrovna jsem ti chtěl volat!" řekne rozesmátý do telefonu.
,,Čau, co tam máš tak vtipnýho?"
,,Tyler je u mě, přijdeš? Máme namířeno na velký."
,,Jasně, potřebuju se nějak odreagovat. Vemu auto, za pár minut jsem tam."
,,OK, čus." típne hovor.

Seberu mikinu a do vaku hodím kopačky s pitím, klíčema a peněženkou.
Seběhnu schody a těsně než otevřu vchodový dveře, zastaví mě máma.
,,Ty nebudeš jíst?" řekne trošku naštvaně.
,,Promiň, dneska nejspíš přijdu až po večeři. Jdu na fotbalový hřiště." usměju se na ní a když jí uražený obličej z tváře nemizí, obejmu jí.
,,Dávej na sebe pozor!" křikne na mě z okna, když už nastupuju do auta.

Pořád se cejtím jako patnáctiletej. Díky mami. Pustím si radio a odjedu směrem Liamův barák.

Jak jsem čekal, oba leželi vyvalení na gauči a hráli fifu.
,,Říkal jsem, za pár minut jsem u tebe. Už jste přichystaní?" zvýším hlas aby se vůbec odtrhli od televize.
,,Hmmm" zabručí Tyler.
,,Tak dělejte, mám nastartovaný auto." otočím se a prásknu za sebou dveřma.

To bude zase trvat, zakroutím očima a z kapsy vytáhnu mobil.
,,Nazdar Jasone, volal ti Liam?" hned se zeptám Jasona, když mi zvedne hovor.
,,Čus. Ne, o co jde?"
,,Máme namířeno na velký, přidáš se?"
,,Okk, máš auto? A mám vzít nějaký pití pak na večír?"
,,Vyzvedneme tě a myslím, že můžeš."
,,Tak fajn, čus." zavěsí.

Obvolám takhle stejně i Owena a pak už se ze dveří vyřítí Tyler s Liamem v zádech.
,,Vyzvedneme Jasona a Owena." oznámím jim.
,,Dík, že jsi jim zavolal." řekne Liam.
,,A doufám,že večer u tebe bude volno." mrknu na něj.
"Neříkej, že budem zase popíjet." Tylerovi zajiskří oči.
,,Kluci berou nějaký láhve?"
,,Volal jsem Owenovi, co myslíš?" zvedl jsem tázavě obočí.
,,A co nějaký holky?" zeptá se Tyler.
,,Jako který? Liam má holku, Jason je zamilovanej.."
,,A ty jsi dostal friendzone." vyprskne smíchy Liam.
,,Cožeee??" rozchechtá se Tyler. ,,Od koho?"
,,Od Alex. Nevědomky mě zazdila jako dobrého kamaráda." řeknu sarkasticky.
,,Počkat.. Vždyť spolu chodíte né?" nechápe Tyler.
,,Po tý autonehodě má krátkodobou amnézii." řeknu a v tom všichni stichneme.
Tyler zmlkne a když se kouknu do zpětného zrcátka, na tváři má kamenný obličej.
,,Takže si tě jako nepamatuje?" zeptá se nejistě.
,,Ne. Na mě a na Darrena si nepamatuje. Moc to nechápu, když s Darrenem se znala už víc jak před dvěma lety." řeknu popravdě.
,,A ty jsi jí neřekl, že spolu chodíte?"
,,Ne. Není to tak lehký jak se může zdát. Jsme teď jenom kámoši. Proto mi nejspíš nevadí rande s učitelkou." zasměju se.

Dojeli jsme pro Jasona a zároveň i pro Owena.
Zaparkoval jsem u hřiště a po převlíknutí jsme si dali malou rozcvičku. Hned potom už začali hrát.

Od začátku spolu✓ | OPRAVAKde žijí příběhy. Začni objevovat