ilk

21.2K 879 812
                                    

-12 Ocak 2017-


-

Ay gökyüzünden silinmemek için dirense de, Güneşin önünde sonunda gökyüzünde belireceğinin farkındaydı.

Aynı şekilde Jimin, dersinin iki saat sonra başlayacağının farkında olduğu halde, en sevdiği masada oturmuş, her zamanki gibi sarışın afeti izliyordu. Ve bunu yapmaktan bir salise bile pişmanlık duymuyordu.

Bar tezgahının arkasındaki adamı burada oturup günler hatta yıllarca izleyebilirdi. Öyle ki Yoongi, sıradan bir barmen gibi görünse de sıradanlığa bir adım bile yakın değildi.

Sarı saçları vardı, pekala normal görünebilirdi ama o sarı perçemlerini müzikle beraber sallayarak ve arada bir sevdiği parçalarda yüksek sesle şarkıyı söyleyerek dans ettirdiği sırada, Jimin oturduğu sandalyede eriyeceğini düşünüyordu.

Yoongi ara sıra gülümserdi, bir arkadaşını gördüğünde ki Jimin'in gözlemlerine göre, ona yakın olan üç arkadaşı vardı, onlar bara geldiğinde kendilerine özel selamlaşmalarını yaptıktan sonra Yoongi, diş etleri görünecek kadar büyük bir şekilde gülümsüyordu, Jimin o zamanlarda Yoongi'nin sadece ona böyle gülümsemesini istiyordu.

Derin bir nefes çekti ciğerlerine Jimin, Yoongi'yi düşündükçe ağırlaşan nefesi, sanki ciğerlerine ulaştıktan sonra, kalbine oksijen yerine aşk diye ulaşıyordu ve kalbi tüm bu aşkı bütün bedenine pompalıyordu bilerek.

Jimin kendi halinde şarkı söyleyen Yoongi'yi izlemeye devam etti. Onunla flörtleşmeye çalışan kızları nasıl kibarca geri çevirdiğini, bardakları silerken belli olan kolundaki damarlarını izledi bir süre, ta ki bedeni bugünlük yeteri kadar duygu patlaması geçirdiğinin farkına varıp onu uyarana kadar. Jimin sızlanarak kolunda ki saatine baktı,dersinin başlamasına bir saati kalmıştı. Önce ders saatini sabahın körüne alan yönetime ardından Yoongi'nin güzelliğine lanet etti.

"Kırk beş dakika daha burada dursam. Ardından okula koşarak gitsem, yetişiyorum sanırım. Evet, evet! Yoklama sırası bana gelene kadar yetişir, Yaşlı Cadı'ya da yolda kaza olduğunu söylerim."

Kendi kendine güldü.

"Hoş yalan da sayılmaz, Yoongi bedenimde enkaz etkisi yaratıyor." Derin bir nefes aldı ardından hülyalı bakışlarını Yoongi'ye yöneltip , biraz da yüksek müziğin verdiği cesaretle bağırdı.

"Ah be adam! Bitiriyorsun beni!"

Yoongi o sırada gözlerini Jimin'e doğru çevirdi. Jimin nefesini tuttu, yaklaşık altı aydır buraya geliyor, her zaman aynı masada oturuyor ve Yoongi'nin mesai bitimine bir saat kalana kadar onu izliyordu.

Yoongi göz aşinalığından olsa gerek Jimin'e bir baş selamı verdi.

Jimin heyecandan ne yapacağını bilemeyerek hızlıca gözleri kısılana kadar gülümsedi. Yoongi onun bu haline kıkırdarken Jimin onu gülümsettiği için her ne kadar mutlu hissetse de, onun karşısında tam bir embesile dönüştüğü için kendine kızıyordu.

Jimin titreyen telefonu ile cebinden çırpınan nesneyi çıkarıp kim olduğuna bakmadan aramayı cevapladı.

"Kimsin?"

XXI LIE  | MYG×PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin