-
"Şunu mu giysem?" dedi Jimin elinde tuttuğu siyah gömleğine bakarken.
"Yoksa bunu mu giysem?" dedi diğer elinde tuttuğu gömleğe bakarken.
"Yoksa şunu mu? Ama bak şu da var? Aha! Yatağın üzerindeki borda olan da var? Yoksa bunu mu giysem bak bu da mavi olan. Sence hangisi?"
Yoongi hiçbir şey demeden sadece izliyordu. Duştan yeni çıkmışlardı,ikisinin de bornozu henüz üzerindeydi. Jimin bornozunun kuşağını o kadar sıkı bağlamıştı ki beli incecik görünüyordu ve onun aksine Yoongi,bol kuşağı ve kafasına geçirdiği kapüşonuyla yatakta öylece uzanmış hem Jimin'i hem de Mini'yi izlemekteydi.
Mezuniyet günü bugündü ve Jimin bir sürü gömlek seçmiş, sonra o seçtiği gömlekleri sözüm ona azaltmış, sonra o azalttıklarını da kendince elemişti. Ama Yoongi en azından yedi tane gömleğe bakıyordu.
"Ne giyersen giy, çok yakışacak, eminim." dedi Yoongi.
"Hayatım," dedi Jimin sıkkın bir nefes almış halde.
"Şimdi senin destekleyici sözlerine ihtiyacım var evet ama beni yönlendirmen lazım aynı zamanda. Şimdi siyah bir pantolon giyeceğim o yüzden gömleğimi güzel seçmem lazım."
Yoongi olumlu anlamda başını salladı. Bugün Jimin ne derse yapacak ve gününün güzel geçmesini sağlayacaktı. Tören alanına gitmeleri için yaklaşık üç saatleri vardı.
Seokjin ve Namjoon yan odalarında mışıl mışıl uyuyorlardı ve Mini,Yoongi'nin üzerinde oturduğu yatağa atlayabilmek için üçüncü defa sandalyenin üzerine çıkıyordu.
"Hayatım," dedi Yoongi,"bence siyah gömleğini giyebilirsin."
"Ama o zaman çok siyah siyah olurum." dedi Jimin de.
"Beyaz olanı giyebilirsin o zaman hani şu boynunda bağlamak için kumaşı olan."
"Olabilir aslında,bunun içinde güzel durur muyum?" dedi Jimin gömleği üzerine tutarken.
"Sadece kot ve tişörtle gitsen de güzel olursun." dedi Yoongi de,sonunda yatağa çıkmış Mini'yi severken.
"Bu beyaz olan güzel olacak gibi." dedi Jimin hala alıcı gözüyle gömleğe bakarken.
"Altına da bu siyah ayakkabılarımı giyeceğim. Saçlarımı da şöyle yana ayırdım mı,tamamdır!"
Yoongi yeniden gülümsedi. Mini'nin cılız miyavlaması odada yankılandığında Jimin aklına takılan soruyla Yoongi'ye çevirdi başını.
"Otele evcil hayvan sokmak yasaktı diye hatırlıyorum Seokjin hyung onları nasıl getirdi ki?"
"Ondaki çene olduğu sürece, dize gelmeyecek hiçbir insan tanımıyorum ben." dedi Yoongi de karşılık olarak.
"O kadar doğru ki!" dedi Jimin de istemsiz kahkaha atarken.
"Ben de bu gömleği giyeceğim." Yoongi bir eliyle çantasının üzerinde duran mavi ve üzerinde palmiyeler olan gömleği gösteriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
XXI LIE | MYG×PJM
Fanfiction"Yoongi," diye fısıldadı Jimin aşık olduğu adamın toprak kahvelerine bakarken. "Sana yirmi bir yalan ve bir tane doğru söyleyeceğim , yirmi bir yalan ve bir doğrunun sonunda, bana aşık olacaksın. " - Yoongi×Jimin - 12012017 16062020 -