-
"Yoongi dur diyorum artık!"
Yoongi, az önce onun olana dokunan adama başka bir yumruk atmak için geriye doğru çekilmişti ki,Jimin'in ağlayan yüzünü gördü.
Hoseok arkasında ona durması için bağırıyordu,o an Jimin'in gözünden düşen yaşla daha da sinirlendi ve gerdiği yumruğunu son gücü ile adamın suratına indirdi.
"Bir daha," dedi yok olmuş müzikle gür sesi etrafta dağılmıştı.
"Bir daha benim olana dokunan olursa ya da bir daha bu barda birisinin isteği dışında birine dokunan olursa, şu sikik heriften beter ederim onu anladınız mı?! Edebinizle eğlenin, uçkurunuza sahip çıkın. Chan al şu pisliği at dışarı. "
Bodyguard yerden kalkamayan adamı ensesinden tutup yerde sürükleyerek dışarı çıkardı.
Namjoon hemen Yoongi'nin arkasında duruyordu ve Seokjin'nin elini sıkıca kavramıştı.
Hosoek, Taehyung'un uzun bedenini tutmak için çaba gösteriyordu. Kalabalık toplandığı givi Namjoon'un dağılın emri ile dağıldı, Yoongi derince soluklarını yarıda kesip ufak adımlarla Jimin'e doğru ilerledi.
"Sen iyisin değil mi?"
Jimin başını olumlu anlamda salladı ama göz yaşlarını durduramıyordu.
Yoongi elini üzerinde ki tişörte sildi ve Jimin'i kendine çekti."Eve gidelim hadi."
Jimin'i belinden çekip onu yanından ilerlediğinden emin oldu. Etrafında ki insanlar hala onlara bakıyordu ve Jimin, hayatında ilk defa korunduğunu hissediyordu.
Müzik yeniden çalmaya başladı, Hoseok cebinde ki anahtarı çıkarıp Yoongi'ye fırlattı.
Yoongi anahtarı yakaladı, barın çıkışına ulaştıklarını, Yoongi hiç bırakmayacakmış gibi Jimin'in elini kavradı.Kırmızı araba kapı kilitlerinin açıldığını söyleyen farları birer kere yaktı ve Hoseok, ufak ufak boynunu öpen Taehyung'la kendini zar zor arka koltuğa bıraktı.
"Bizi eve götürün kurban olayım."
Hoseok, Taehyung'un boynunu kendi omzuna yatırdı, Yoongi önce Jimin'in girmesi için kapıyı açtı, ardından kendisi bindi.
-
"Kahve dolabının altında akşamdan kalma çorbasının tarifi var. Yapamazsan bana söyle ben gelirim."
Jimin'in ağlayışı durmuştu ama Yoongi tek kelime bile etmemişti.
"Tamam, hallederim ben. İyi geceler size. Görüşürüm yarın."
Hoseok binaya girerken Yoongi, Jimin'in elini sımsıkı bir şekilde tutmaya devam ediyordu.
"Yoongi, " dedi Jimin hafifçe.
"Konuşmayacak mısın?"
Yoongi derin bir nefesle Jimin'e döndü.
"Özür dilerim."
Dedi sesi kısık çıkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
XXI LIE | MYG×PJM
Fanfiction"Yoongi," diye fısıldadı Jimin aşık olduğu adamın toprak kahvelerine bakarken. "Sana yirmi bir yalan ve bir tane doğru söyleyeceğim , yirmi bir yalan ve bir doğrunun sonunda, bana aşık olacaksın. " - Yoongi×Jimin - 12012017 16062020 -