|x|

1.7K 117 38
                                    

"Evet arkadaşlar bu solumda gördüğünüz yer..." Seokjin telefonuna indirdiği haritadan okuyamadığı yerin ismini boş verip kendince bir isim uydurdu.

"Kim SeokJin'in pek beğenmediği bir yer." 

"Hyung gerçek kültürüme kültür kattın sağ olasın." Taehyung elindeki kahvesinden kocaman bir yudum almadan önce söylemişti.

"Şu isimlere baksana hergele nasıl okuyacağım ben bunu?"

Taehyung hak veriyordu. Etraf büyülüydü, aşırı güzel ve soğuktu. Sıcak olan yerlerde insanlar öbek öbek duruyordu.Nordik alfabenin güzel harfleri telaffuzu zor bir şekilde yerel dükkanların üzerindeydi ama bu bile mutluluk sebebiydi.

Tamamen yabancı olduğunuz bir coğrafyada,kimsenin sizi tanımadığı bir yerde, tüm ön yargıların içinden çıkmış ve tanınmışlığın verdiği ağır yük olmadan ilk defa bulunduğunuz ve bir daha uzun bir süre bulunamayacağınız herhangi bir şehrin ortasında bağıra bağıra şarkı söyleseniz bile sorun değildi. Çünkü dediğim gibi,oradakiler size yabancıydı ve siz de tanımıyordunuz kimseyi. Niye umurunuzda olsun ki? 

İşte tam da bu düşüncelerle Taehyung az ileride şarkı söyleyen küçük kızın narin sesini duyduğunda ve bildiği hem de çok sevdiği şarkı sözlerini onunla söylemek için koşturmuştu. Kızın yanında başka bir mikrofon standı da vardı ve önünde, benimle söyleyin yazıyordu. 

Taehyung adımlarını hızlandırdı bir başkası mikrofonu kapmadan koşar adımla kızın yanına gitti ve kırık İngilizcesiyle,"Seninle söyleyebilir miyim?" dedi. 

Küçük kız şarkı arasında başını salladığında Taehyung bir sonraki sözlerde ona eşlik etmek için derin bir nefes aldı. Ed Sheeran'ın Shape of You şarkısı Taehyung'un dilince döne döne başka kelimelere dönüşmüştü ama önemli değildi çünkü o eğleniyordu. Küçük kız eğleniyordu ve kahkahaları arada şarkının bölünmesine neden oluyordu. Arkada onları izleyen kalabalık şapşal bir şekilde dans eden Taehyung'a ve küçük kızın sevimli suratına gülüyordu. Aynı şekilde dans etmeye başlayan Hoseok ve  Namjoon, kahkahadan çektiği videoların bir işe yaramadığını bilse de umursamayan Jimin ve en normal olarak eşlik eden Seokjin,en sonunda ise her şeyi kayda alan Yoongi vardı. 

Şarkı bittiğinde alkışlayan insanların gürültüsünden dolayı Taehyung da gülmeye  başladığında küçük kız ona teşekkür etti. Taehyung yüzünde gülümsemesi ile onu bekleyen Hoseok'un yanına sekerek gittiğinde Hosoek onun şakaklarına  bir öpücük kondurdu. 

"Portakallı kekim," dedi sakince."Bu kadar tatlı olma yoksa seni yerler! Sonra ben de onları yerim bak katliam çıkarırım burada!" Sonlara doğru tatlı bir şekilde sinirli olan sesine Taehyung gülümserken dudaklarına bir öpücük kondurdu.

"Beni yemek istersen." dedi saçlarını kapatan beresinde parmak uçlarını gezdirirken. "Senin için açık büfe olabilirim." 

Hoseok bir kez daha hafifçe onu öpen Taehyung'un dudaklarına bakıp derince iç çekti. Diğerleri heyecanla Jimin'in anlattığı bir şeyi dinlerken Hoseok,Taehyung'un uzun kirpikleri ardında kaybolmuş gözlerine bakıyordu.

"Sen hayatımda başıma gelmiş en güzel şeysin Kim Taehyung."

İkisinin uzun parmakları ellerini birer kafese dönüştürürken,Taehyung avuç içine Jung Hoseok'a olan sevgisini koydu. Ellerinin birleştiği ilk günden bugüne, bir kez olsun tartışmamışlardı. Elleri bir kez olsun kötü bir şekilde ayrılmamıştı ve Taehyung onunla evleneceğini adı kadar iyi biliyordu.

XXI LIE  | MYG×PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin