|×|

1.4K 114 35
                                    

-

Üç aydır içinde oturduğu ve işlettiği markete bakıyordu Taehyung. Seonji öleli beş ay olmuştu ve vasiyetinde marketi ve birikimlerini Jimin ve kendisine bıraktığını yazdığından avukatı gelip vasiyeti üzerine marketi ve birikimini almalarını,bunun SeonJi'nin son ricası olduğunu söylemişti.

Bunun üzerine de ikisi bir market sahibi olmuşlardı. Şimdiyse Taehyung,içinde oturduğu marketin artan satışlarından sonra ikinci şubesini açmak için koşuşturan Jimin'in geri gelmesini bekliyordu.

O geldikten sonra açacakları klinik hakkında konuşacak ve akşam evlerine dağılmadan önce altısı,Seokjin ve Namjoon da dahil olmak üzere barda yemek yiyecek ve SeonJi'yi anacaklardı.

Taehyung önündeki kaleme ve deftere baktı,çizim yapmaya başlamıştı ve garip bir şekilde sürekli olarak Hoseok'un gülümseyen yüzünü çizerken buluyordu kendini.

Telefonunu çıkarıp Hoseok'un numarasını tuşladı.

"Ballı böreğim!"

Hoseok'un sesi üçüncü çalıştan sonra coşkuyla kulağına dolduğunda Taehyung kıkırdamadan edemedi.

"Jelibonum nasılsın?"

"Sen aramadan önce üzgündüm çiçeğim,sen n'apıyorsun bakalım."

"Jimin gelecek birazdan onu bekliyorum." Dedi Taehyung'da defteri üzerinde yeniden Hoseok'un gülümseyen yüzünü çizmeye başladığını fark ederken.

"Bugün geliyorsunuz yemeğe değil mi?"

Taehyung onaylarcasına ses çıkarırken telefonda Seokjin'in bağırışını duydu.

"Ya!Jung Hoseok,bok herif burada belim koptu! Kimle konuşuyorsan kapa telefonu şu kasanın ucundan tut!"

Ve Hoseok aynı çirkeflikle geri bağırmıştı.

"Hyung iki dakika bırakmadın Taehyung'la konuşayım!"

Ve Seokjin onun taklidini yaparken Taehyung kıkırdamıştı.

"Balım,benim kapatmam lazım. Birileri yalnız bırakmıyor da! Ne bakıyorsun hyung?! Ben,sen Namjoon'la cilveleşirken bir şey diyor muyum?"

Ardından Seokjin'in "Bana bak yer cücesi!" çığlığı Taehyung'un kulağına patlamış ve Hoseok'un kahkahasıyla Taehyung da gülmeye başlamıştı.

"Atma onu sakın! Hyung o şişe çok pahalı! Aman tutamam bak! Hyu-!"

Ve Hoseok'un bu seferki çığlığı Taehyung'un kulağını cidden acıttığında,telefondan yükselen kahkaha seslerini ve sonra eklenen Yoongi'nin azar sesini de duymuştu.

"Çiçeğim ben kapatıyorum,polis Yoongi Bey geldi,bizi hapishaneye götürüyorlar. Seni çok öpüyorum,görüşürüz bebeğim."

"Öpüyorum ben de ballı börek! Seni seviyorum!" Yüzündeki gülümsemeye ek olarak Hoseok'un da onu sevdiğini söylemesi eklenince Taehyung mutlulukla kapattı telefonunu.

Ardından çizdiği resimde Hoseok'un gülen dudaklarına baktı. Resmi kaldırıp öptü,Hoseok'u özlemişti.

Jimin'in neşeli adımları kapıdan içeriye girdiğinde Taehyung onun gülümseyen yüzüne baktı.

XXI LIE  | MYG×PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin