×third×

5.7K 531 276
                                    

-
Evde yankılanan bilindik melodiler,Jimin'in  güneş giren gözlerini aralamasını sağlamış,Jimin güneşin keskin ışıkları ile araladığı gözlerini hızla kapatmıştı.

"Nefret ediyorum," diye mırıldandı."Tanrım güneş benden uzak dursun hayatımda Min Yoongi diye bir güneşe sahibim." 

Dediklerinin farkına varınca gülümsedi,ardından kısa bir özür diledi.

"Sahibim derken yani sahip olmaya çalışıyorum ama işte elden ne gelir..."

İçeriden gelen işkence seslerine bakılırsa Yoongi şarkı söylüyordu,Jimin bunu anlayabilirdi. Yüzüne yayılan gülümsemeye engel olamadan yatakta hareket etti. 

Bileğinde hissettiği acı ile ileri atılırken yavaşça tıslayarak sargıya uzandı.Bileği,düne göre  fark edilebilir derece şişmişti ve bu hayra alamet değildi. Sargıya dokunmadan yataktan kalktı, odanın aralık olan kapısını açıp yavaşça koridorda uyuyan Mini'ye baktı ardından evde bangır bangır yankılanan Justin Bieber şarkısına dikkat kesildi.

Min Yoongi,üzerinde çiçekli mutfak önlüğü, bir elinde maşası ve hoparlörden yayılan şarkıya eşlik eden ekstra mutlu ses tonu ile, tapılası duruyordu.

Şarkının rap kısmı gelince Jimin nefesini tutup bekledi,yavaşça kapı pervazına yaslanırken Yoongi'nin Baby şarkısında ki rap kısmına hazırlanmasını izledi. Yoongi tavada ki hamuru çevirip boğazını temizledi.

"Ben on üç yaşındayken.
Sen benim ilk aşkımdın.
Bebeğimi paylaşacak kimse yoktu burada .
Ve aramıza kimse girmedi.
Veya şimdiye kadar kimse girmedi .
O beni delirtiyor."

 "Seni delirtiyor demek." Büyük bir kıkırtı tufanının ardından söylese de, Yoongi'nin tavayı şaşkınlıktan yere düşürmesine yetecek kadar onu şoka uğrattığının farkına sonradan varmıştı Jimin.

"Lanet olsun." dedi Yoongi yerde ki hamuru alırken. 

"Ne zamandan beri oradasın ya!"

Jimin gülmekten kızarmış yanaklarına ellerini sarıp biraz düşündü.

"Yüksek notaya çıkamıyordun. Sonra rap yapmaya başladın, çok ateşlisin bakıyorumda." 

Yoongi güldü. "Tabii ki ateşliyim, kaslarımı görmüş müydün?"

Jimin yüzünü ciddi bir ifadeye soktu. "Yo çok ciddiyim şuan yanıyorsun ,Yoongi önlük yanıyor!"

Jimin'in çığlığı ile Yoongi önüne döndü ve ciddi anlamda yanmış olan önlüğü ocaktan çekti, önlüğü çıkarıp lavaboya attı ve musluğu açtı, ardından  ocağı kapattı,sendeleyerek yanına gelen Jimin'i görünce yanmış önlüğü bir kenara fırlatıp onu hemen oturttu.

"Ayağın iyi değil mi? Bakayım mı? Bekle buz getiriyorum,kımıldama sakın!"

Jimin ani ilgili ile şaşırsa da kıpırdamadan oturduğu yerde durdu. Yoongi elinde buz torbası ile gelip Jimin'in önünde eğildi.  Bilek, ciddi anlamda şişmiş ve morarmıştı.

"Sargıyı açacağım şimdi canın acırsa saçımı  çekebilirsin."

Yoongi, Jimin'in bir elini kendi saçlarına koydu, Jimin bilinçli bir şekilde nefesini tutarken büyüyen göz bebekleri ile yumuşak saç tellerine dokundu.  Uzaya fırlatılmış bir astronotun ay yüzeyine ilk defa ayak basışı gibi hissediyordu, Yoongi'nin saçlarına,onun gözü önünde dokunmak.

XXI LIE  | MYG×PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin