-son-

2.2K 153 155
                                    

"Selam güzelim, hepsi senin mi?" Yoongi açılalı üç ay olmuş kliniğin kapısından  deskte oturan Jimin'e seslenmişti.

Başını tanıdık sesle kaldıran Jimin karşısında bir gün eşi olacak adamı gördüğünde gülümsedi ve hemen ardından ciddiyetini takınıp Yoongi'yi tanımıyormuş gibi konuşmaya başladı.

"Haddinizi bilin. Ben sizin güzeliniz değilim."

Yoongi cam kapıyı arkasından kapatırken sessiz kliniğin içinde yankılanan adımlarıyla deske doğru ilerledi.

"Öyle mi? Benim güzelim değilsen kimin güzelisin o halde?"

Jimin oturduğu sandalyeden kalkıp Yoongi ile arasında duran deske ellerini yasladı.

"Bu sizi ilgilendirir mi?"

Yoongi eğilip Jimin'in dudaklarına bir öpücük kondurdu.

"Bilmem, ilgilendirir mi?"

Jimin öpüşüne karşılık verirken yavaşça mırıldandı.

"Ama böyle güzel öpersen sana karşı koyamam ki..."

Öpüşmeleri bittiğinde Yoongi ondan ayrıldı alnına dudaklarını bastırdı Jimin'in.

"Seni eve atabilir miyim güzellik?"

Jimin onun cümlesine kıkırdarken başını salladı.

"Chaeyoung ve Chan birazdan gelecek, o gelince çıkarız."

Yoongi onun gülümsemesini severken bir kaşını yukarı kaldırdı.

"Chaeyoung ve Chan gelene kadar arka tarafta sevişmek ister misin?"

Jimin, Yoongi'nin omzuna yüzündeki şaşkınlıkla vururken Yoongi de kıkırdadı.

"Yoongi çok ayıp..." 

Yoongi deskin arkasına geçip Jimin'in yanına oturdu.

"Namjoon aradı yolda gelirken Jin hyung carbonara yapmış."

Jimin duyamadığından kaşlarını çatarak Yoongi'ye döndü.

"Lachimo- ne ? Ne yapmış?"

"Ne?" dedi Yoongi de.

"O harfleri söylemedim bile." Yoongi gülerken Jimin elini ensesine çıkardı.

"Bugün üç köpeğin ameliyatı vardı, biraz yorgunum..." 

Yoongi uzanıp Jimin'in ellerini kavradı.

"Benim güzel sevgilim, başarılı bebeğim. Sonsuza kadar omuzlarına masaj yapacak bir sevgilin varken yorgunluk kelimesini duymayayım bir daha."

Jimin tam gülümseyerek konuşmaya başlayacaktı ki Taehyung'un kusma sesleri koridordan gelmeye başladı.

"Şurada yarım saattir kedilerle bakışıyorum sırf biraz romantiklik yaşayın diye ama gerçekten midem kaldırmıyor daha fazlasını, kusura bakmayın."

XXI LIE  | MYG×PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin