-
"Şimdi buz tutacağım yemin ediyorum ya!" Seokjin iki elini birbirine sürterek üfledikten sonra hayıflanmıştı.
"Bağırsaklarım buz tuttu benim kaç gündür affedersiniz tuvalete çıkamıyorum." Namjoon da başka şekilde hayıflanmasına devam ederken Seokjin yüzünde gülümsemeyle ona döndü.
"Ben bağırsaklarını açmanın bir yolunu biliyorum hayatım." Ve yüzündeki gülümsemesinden herkes ne olduğunu anlamıştı ki Seokjin bastı kahkahayı.
"Sinameki iyi gelir sinameki." Jimin düşünceli bir şekilde söylemişti. Ellerini dışarı çıkarmayı reddediyordu ve Yoongi'de soğuktan kızarmış burnuyla telefonunu kurcalıyordu.
"Havadaki karlara bak." Taehyung dilinin ucuyla birisini yakalamaya çalışırken konuşmuştu.
"Gerçekten Jeju'nun sıcaklığını bırakıp buraya neden geldiğimizi anlayamıyorum." Hoseok,planı yapanlardan birisi olan Hoseok,şimdi yaklaşık üç kat kazağın altında,ağzına kadar sardığı kaşkoluyla konuşmuştu.
"Hava o kadar da soğuk değil ya!" dedi Jimin. Yoongi'nin taşıdığı kafesteki Mini'nin üzerine giydirdiği kazağa bakıyordu şimdi. Bebek reyonundan almıştı ama idare ederdi,üşümese yeterdi.
"Ne kadar kalın giyinirsen o kadar çok üşürsün!" diye ekledi Taehyung. Bir elinde Hobie'nin kafesini tutan Hoseok'un açılmış atkısını düzeltirken.
"Harbiden mi?" Namjoon da aynı Hoseok gibi az önce yaptıkları kalın kıyafet alışverişinden aldığı tüm şeyleri üzerine giyinmişti.
"Hayır kıçından uyduruyor." dedi Yoongi de gülerek.
"Tamam pansiyonumuz buradan yürüyerek gidilecek uzaklıkta o yüzden hepiniz beni takip edin."
Ve altısı tek sıra halinde,bir yandan valizlerini sürükleyerek bir yandan da çene çalarak Yoongi'nin liderliğinde pansiyonlarına doğru ilerlerken,Jimin bu gece Yoongi'nin sıcacık koynunda uyuma hayalini kuruyordu. Belki odalarında bir şömine olurdu, çünkü izlediği filmlerde şöminesi olan odaları görmüştü özellikle de böyle kış ülkelerinde oluyordu.
"Tüm gece," dedi Jimin bir elini sonunda çıkarıp Yoongi'nin eline sarmıştı.
"Koynundan çıkmayacağım."
Yoongi yanakları al al olmuş Jimin'in burnuna bir öpücük kondurdu ve birleşmiş ellerini alıp kendi cebine sığdırdı.
"Tüm dünyamın elini tutuyorum şuan." diye fısıldadı sakince.
Ve Jimin başını Yoongi'nin omzuna gömüp ağır adımlarla yürümeye devam etti.
-
"Herkes kendi odasına gitsin,yemek yemek için dışarı çıkacağımız zaman bir şekilde hallederiz."
Namjoon donmuş sevgilisinin elini sıkıca tutmuş bir şekilde asansörden çıkmadan önce konuşmuştu. Odaları üçüncü kattaydı. Her katta üç odanın olduğu küçük bir butik pansiyonda kalıyorlardı ve şanslarına Yoongi ve Hoseok herkesin iki kişi kalabileceği odalar ayarlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
XXI LIE | MYG×PJM
Fanfic"Yoongi," diye fısıldadı Jimin aşık olduğu adamın toprak kahvelerine bakarken. "Sana yirmi bir yalan ve bir tane doğru söyleyeceğim , yirmi bir yalan ve bir doğrunun sonunda, bana aşık olacaksın. " - Yoongi×Jimin - 12012017 16062020 -