|×|

2.3K 200 84
                                    

-

"Gerçekten yeri öptüğüne inanamıyorum." demişti Taehyung otelin lobisinde anahtarlarını almak için beklerlerken.

"Sen sus pis herif. Seninle bir gün boyunca küsüm ben. Görünme gözüme."

Taehyung,kıkırdayarak elinde ki valizi Hoseok'un eline tutuşturdu.

"Aynı şöyle yaptın bak;" dedi ve ardından dizlerinin üzerinde yere çöküp bağırdı.

"Yüce tanrım! Bundan sonra en büyük kulun benim bak sana yemin ediyorum! Taehyung'un götü düşsün ki ya!"

"Aman ne komik!" Dedi Jimin şimdi içinde ki utanç gittikçe büyüyordu. Çünkü neredeyse tüm okulunun, uçağın içinde ki diğer yolcuların, hosteslerin ve pilotların önünde kendini merdivenlerden yuvarlarcasına aşağıya inmiş ve birden yere kapanıp tüm gücü ile haykırmıştı, tıpkı Taehyung'un dediği gibi hemde.

"Taehyung uğraşma benim sevgilimle!"

Yoongi elinde ki anahtarlarla Jimin'e doğru ilerledi ve alnına bir öpücük kondurdu.

"Maymun sıfatlı aldın mı cevabını!"

Taehyung bir dil çıkarma ile Jimin'e cevap verdiğinde Yoongi ve Jimin valizleriyle  asansöre doğru ilerlemeye başlamıştı.

"Portakallı kekim," Hoseok elindeki valizlere takılmadan yürümeye çalışırken bir yandan da Taehyung'un yan profilinin ne kadar güzel olduğunu düşünüyordu.

"Efendim güneş ışığım?"

Taehyung yüzünde gülümseme ile Hoseok'a döndüğünde Hoseok,gerçekten yer yüzündeki en güzel adamın o olduğuna bir kere daha kanaat getirdi.

"Sadece,seni seviyorum diyecektim."

Taehyung, içinde bir yerlerde kasılan midesi ile yüzündeki gülümsemeyi olabildiğince büyütüp,gözlerindeki parıltılarla Hoseok'un omzuna sokuldu.  İkisinin arasındaki valizi yavaşça kenara ittirmesi ve yürümekte olan çocuğu durdurması gerekmişti.

"Biliyor musun?" Dedi hemen sonra.

"Ben de seni çok seviyorum,gün ışığım benim."

Tam o sırada önden, ince bir ses duyuldu.

"Yemin ediyorum siz ikiniz etrafın testosteron oranını arttırıyorsunuz. Birazcık fingirdeşmeden durun be!"

Jimin önlerinde,asansör sırası bekleyen Yoongi ile duruyordu. Yüzündeki gözlüğü burnunun ucuna indirmişti ve ayağındaki sandaletleriyle komik duruyordu.

"Bana bak velet,seni uçağa bindirir  bin sekiz yüz altmış beş kilometre yukarı çıkarır ve birden uçağın düşmesini sağlarım,anladın mı yer cücesi?!"

Taehyung tehdit içeren uzun cümlesini bitirirken Jimin aniden uykudan uyanmış gibi gözlerini ovuşturnaya başladı.

"Ne? Pardon uyuya kalmışım,sıkıcı bir konuşma dinliyordum da."

Asansörün geldiğini bildiren sesle Yoongi kıkırdayarak asansöre bindi,Jimin peşinden temkinli adımlarla ilerlerken Taehyung da gülümsüyordu.

XXI LIE  | MYG×PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin