|x|

5.4K 477 135
                                    

-





Ufak, çok ufak adımlarla açılan gözlerini Jimin, Yoongi'nin onu izleyen gözleriyle buluşturunca aniden geri kapattı.

Yoongi ses etmedi, Jimin'in sevimli bir şekilde kırışan burnuna baktı ve sımsıkı yumulan gözlerini sevmek istedi parmak uçları ile.

Yoongi içinde büyüyen şeyin farkındaydı. Tüm organlarını ısıtan, kalbini büyüten,Jimin'e beslediği duyguların onlara ve binlere katlandığının farkındaydı ve bu duyguların hiç bilmediği rakamlara ulaşmasını,sayamayacağı kadar çoğalmasını istiyordu.

"Jimin," dedi Yoongi hafifçe.

"Uyanıksın,biliyorum." 

Jimin hafifçe gözlerini araladı ama hemen kapattı yine.

İçi içine sığmıyordu, kalbi ağzında,kulaklarında, tüm bedeninde ve tüm evreninde atıyordu, kalbi tüm evreninde,tüm evreni için atıyordu.

Yoongi korkak bir şekilde parmak uçlarını Jimin'in saçlarına  doğru hareketlendirdi.

Parmak uçları hayalden daha gerçek  olan,bulutlar kadar yumuşak ve aşk kadar güzel olan saçlara değdiğinde Yoongi heyecanla dilini ısırdı.

Aşk kavramını Jimin için kullanmıştı ve aşk Jimin'e çok yakışmıştı.

"Yoongi," dedi Jimin, sabah mahmurluğu tüm gücü ile üstündeydi ve Yoongi hafif çatallı çıkan sesine bayılmıştı.

"Yoongi bakmasan ya bana." Jimin saçlarında gezinen parmaklarla kutsandığını hissediyordu.

"Çok çirkinim şuan,pek insana benzediğimi düşünmüyorum."

 Yoongi onun bu haline kıkırdayıp, saçlarını yavaşça karıştırdı.

"Evet insana benzemiyorsun."

Jimin  şok olmuş bir halde Yoongi'ye bakarken Yoongi yeniden kıkırdadı.

"İnsandan çok yavru köpeğe benziyorsun Jimin, o kadar sevimlisin ki, kafanı falan koparmak istiyorum."

Jimin farklı bir şok ile ona bakmaya başladığında Yoongi kafasını geriye atarak bir kahkaha attı ve Jimin, her bir hücresinin kutsandığını hissetti.

Karşısında ki görüntüyü göz kapaklarına yapıştırmak istiyordu. Sabah uyanınca ilk, akşam yatınca son ve rüya görmeye başladığında hep görmek istediği şey,saf mutlulukla kahkaha atan bir Yoongi'ydi.

Ah be adam,beni bitiriyorsun ya!

Jimin her zaman ki gibi içinden söylediğinde bir an da aklına dank etti. 

Artık bunları Yoongi'ye  sesli bir şekilde söyleyebilirdi.

Gözlerini Yoongi'ye çevirdi. Dünya üzerinde en güzel manzara bu adamdı.

Bu adam, onun evreni, bu adam tek dili, bu adam onun her şeyiydi. 

"Belki bunu sana söylememeliyim ama," dedi çekingen bir şekilde ama tam gözlerinin içine bakarken ve kendi yansımasını görüyorken. 

XXI LIE  | MYG×PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin