|×|

4.7K 486 295
                                    

-

"Afiyet olsun."

Yoongi birayı önünde ki kıza uzatıp parayı kasaya attı,ardından dönüp Jimin'e baktı. Bira kapaklarına büyülenmiş gibi bakan Jimin'e.

"Pişt." dedi Yoongi,Jimin'in dikkatini çekebilmek için.

"Ne yapıyorsun?"

"Bunları," dedi Jimin, tombul işaret parmağı ile birikmiş bira kapaklarını işaret ediyordu.

"Bunları alabilir miyim, benim olabilirler mi?"

Jimin o kadar masum bir sesle sormuştu ki Yoongi başını salladı ve onu onayladı. Jimin gök kuşağının altında altın külçesi bulmuçasına sevindi ve tüm kapakları cebine doldurmaya başladı.

"Sana mojito yapmayı öğreteyim mi?"

Jimin başını olumlu anlamda salladı.

"Tamam," dedi Yoongi uzanıp aşağıdan buz kırıcı makineyi aldı, ardından misket limonunu,esmer şekeri, maden suyunu, romu ve naneleri çıkardı tezgahın üzerine.

"Önce, limon, şeker ve naneyi, tahta tokmakla eziyoruz." Jimin hızla başını salladı ve Yoongi'nin damarlı kollarının nasıl da limonlu karışımı ezdiğini izledi.

"Bunları bardağın dibine koyuyoruz, sonra buzumuzu kırıyoruz.Sen kırmak ister misin?"

"Senin beni kırmanı isterim." diye düşündü Jimin.

"Fındığın olayım kır beni Yoongi."diye de ekledi düşüncelerine.

Yoongi buz kırıcı makineye buzu ekledi ve Jimin'in elini kavradı.

Ortam da ki yüksek sesli müzik yüzünden birbirlerini zor duyuyorlardı bu yüzden elini kavradığı Jimin'i kendine çekti ve iki kolu arasına aldı onu.

Jimin, arkasında Yoongi, önünde tezgah ve buz makinesi varken nefesini tutup, kulak hizasında bir şeyler konuşan Yoongi'ye odaklanmaya çalışıyordu.

Yoongi elini makinenin üzerine koymuş ve neler yapması gerektiğini anlatıyordu ama Jimin onun kelimelerine yerine kokusuna odaklanmıştı, elinin üzeirnde ki eline, burnuna değen kokusuna, yanağına sürtünen kısa saçlarına ve Yoongi'nin yanağına, derince aldığı nefeslerin arasında nasılda şişen göğsünün onun sırtına çarpışına odaklanmıştı.

Jimin, hızla atan kalbinin,Yoongi'nin kalbi ile paralel olarak attığı düşüncesine henüz alışamamışken, aşık olduğu adamın kollarında, hiçbir zaman ilgilenmeyeceği bir içki tarifini öğreniyordu, aslında Yoongi'yi dinliyordu, ama sesini değil, kalbini dinliyordu. Buz makinesinde ki dişlerin elinin altında hareket ettiğini hissetti, dişlerden biri avuç içine uzunca bir çizgi açtı ve Jimin hızla inleyip elini geriye çekti.

Elini görüş hizasında kaldırıp acıyla inlemeye devam ederken Yoongi onu hızla döndürüp,gözlerini ona çevirmişti.

"Tanrım! Jimin, iyi misin?"

Jimin avuç içinden süzülen kanı Yoongi'ye gösterdi.

XXI LIE  | MYG×PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin