|x|

2.5K 216 60
                                    

"Yani gerçekten gerekli mi bu? Otobüsle gidemez miyiz? Uçak kısmını hiç hayal etmemiştim ya!"

Jimin, yanında Yoongi,Hoseok ve Taehyung  ile binecekleri uçağın önünde duruyordu.

Biletler alınmış,rezervasyonlar yapılmış, odalar ayırtılmıştı. Tabi ki onlarla beraber sınıf arkadaşları ve diğer fakültelerden mezun olan öğrenciler de vardı ama Jimin onun için önemli olan üç kişiye bakıyordu.

Önlerinde duran uçak kocamandı. Kanatları uzunca iki yanında duruyordu ve giriş kapısının önünde ki merdivenden çıkan insanları izliyordu Jimin ağzı yüreğinde bir halde.

"Uçak fobin şimdi tutamaz herhalde?"

Taehyung güneş gözlüklerini saçlarına çıkarmış bir halde ona ve onun çocuksu -Taehyung'a göre- olan korkusuyla eğleniyordu bir yandan da Hoseok'u kesen kızlara göz dağı verirken.

"Taehyung seni parçalarım benimle dalga geçme!"

Jimin,Taehyung'a vurmak için öne doğru atıldığında Yoongi onu kendine çekip kıkırtılarını durdurdu.

"Küçük kedi sakin ol. Hayatım,merak etme bu uçak düşmez."

Yoongi,Jimin'in uçak fobisinden haberdardı ve onu sakin tutmak için neler yapması gerektiğini az çok düşünmüştü.

"Nereden biliyorsun düşmeyeceğini?"

Jimin, balinası Murphy'nin yanında olmasını istedi.

"Ben yanındayken düşmez merak etme."

Taehyung kıs kıs gülerek kapıya giden merdivenleri tırmanmaya başladı. Hostesler gülen yüzleri ile onları karşılayıp biletlerinde ki yerlerine yönlendirirken Jimin yüzünde ki endişenin sesine yansımış versiyonuyla konuştu.

"Merhaba bir şey sormak istiyorum. Uçak düşmez değil mi?"

Hostes,Jimin'in yüzünde ki endişeye tatlı bir biçimde gülümserken, Yoongi  de hemen Jimin'in arkasında onu ısırmamak için zor tutuyordu kendini.

"Bunun garantisini veremem efendim-"

"Nasıl veremezsiniz ya! Siz hostes değil misiniz?"

Jimin kadının yüzünde daha da yayılan gülümsemeyi görünce korkmaya devam etti ama içine yayılan ferahlığı da göz ardı edemiyordu.

"Ama," dedi hostes güven verircesine Jimin'e bir defa daha gülümserken.

"Şirketimizin pilotlarına dair bir güvensizliğiniz olmasın. Sağ salim varacağımıza inanıyorum."

Jimin başka bir soru sormak için ağzını araladığında Yoongi onu hızla kendine çekip hostese büyük bir teşekkür ederek,zaten nerede olduğunu bildiği koltuklarına sürüklemeye başladı.

"Yoongi'm n'apıyorsun ya! Daha soru soracaktım ben hanımefendiye."

Yoongi,Hoseok ve Taehyung'un fısır fısır konuştuğu koltuğa kadar götürdü  Jimin'i, dört kişilik koltuklardı ve Hoseok çoktan cam kenarını kapmıştı. 

XXI LIE  | MYG×PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin