|x|

2.8K 240 46
                                    

-

"Sence de yağmur insanlar için bir kutsanış değil mi?"

Barın önünde ki tentelere değen yağmur taneleri içerideki loş ortamı huzur ile dolduruyordu. Beyaz florasanlar hafifçe ortamı aydınlatıyordu ama yine de büyük  ölçüde karanlıktı,hemen arkada hafifçe küçük toz zerreciklerinin süzülüşü görülüyordu  ve henüz geçen hafta takılmış olan koyu mor ve lacivert neon tabelalar barın için de parlıyordu.

"Yağmur olmak isterdim." Dedi Jimin işaret parmağının ucunu geniş bardağın yuvarlak bedeninde gezdirirken.

"Yağmur o kadar güçlü ki aslında,bakma bu kadar yüksekten düşmesine rağmen bize zarar vermeyişine Yoongi'm. Biliyor musun  bulutlar yer yüzünden yaklaşık üç yüz metre yukarı da olurlar bu yüzen yağmur hiç canımızı yakmaz."

Derince bir nefes çekti gözlerini erimeye yüz tutmuş buz küplerine dikerken. Yoongi de gözlerini Jimin'e  dikmişiti.

Canının yandığını ve üzgün olduğunu ara sıra düşen göz yaşlarından anlıyordu ama Jimin ağladığını inkar edip,ondan uzak durmaya devam ediyordu. Bu yüzden Yoongi tezgahın arkasında  ama tam onun karşısında oturuyordu.  Herhangi bir ağlama sesinde hızla ona doğru atılıp onu sarabilirdi.

"Biliyor musun," dedi yine Jimin gözlerini bardaktan çekmeden.

"Bazı çocuk bulutların içinde dokuz ton su olabilir,tabi bu bulut ortalama bir bulutsa dokuz ton.  Diğer büyük baba bulutlar daha çok su taşırlar,böyle demişti birisi."

Gözünden bir damla yaş süzüldü ve yavaşça çenesine doğru indi. Çene kavisinden aşağıya,yavaşça buz dolu bardağa damladı göz yaşı.

"Yağmur olmak istiyorum." Dedi sonra çok derince bir nefes alıp gözlerini yukarı kaldırırken.

Bir süre tavandan geçen tesisat borularına baktı,dolu gözlerini saklamak için dudaklarına yerleştirdiği gülümseme ile.

"Yağmur hayattır Yoongi." Dedi sonra gülümseyerek.

"Tohumları büyütür. Yağmur,annedir. Uzaktayken hissetmezsin kızgınlığını ama yakınına gelince  öyle bir gürler ki! Ruhun korkar. Eğer sana gülümserse çiseler, hafifçe yüzünü yalar,saçlarını havalandırır. Çiçekleri sular,su perileri yağmur damarlarında  yıkanır. Doğa sever yağmuru."

"Hayatım seni dinleyeceğimi biliyorsun değil mi?"

Yoongi,en yumuşak ses tonu ile konuştuğunda Jimin gözlerini ona indirdi.

"Biliyorum."

Jimin nazikçe gülümsedi.

"Yağmur yağıyor." Dedi hemen sonra.

"Çok uzun zaman olmuştu yağmur yağmayalı. Demek ki o da beni özledi."

Yoongi, dolu dolu gözleri ile ona bakan Jimin'i izledi.  Dudaklarını soru sormak için aralayacak gibi oldu ki Jimin hafifçe fısıldadı.

"Annem."

Yoongi derince bir nefes çekti.

XXI LIE  | MYG×PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin