|×|

6.2K 648 394
                                    

"Taehyung umarım hamile kalırsın da seksen sekiz ay doğuramazsın! Kasım kasım kasılırsın da o çocuk çıkmaz içinden! "

Jimin, Taehyung ile bir kaldığı odalarında ki kıyafetlerini ayıklama işlemini henüz bitirmiş,etrafta ki eşyalarını toplamaya devam ederkende bir yandan bağırarak Taehyung'a saydırıyordu.

İçeriden gelen Hoseok'un yüksek kahkahası ve Yoongi'nin hafif kıkırtısını duyunca tepesinde ki sinir daha da yukarı çıkarken bir hışımla yine bağırdı.

"Ya ben anlamıyorum yemin ederim. Annenler gelsin,gece yarısı eve girip korkutacağım onu bir daha hayatta gelmez. "

Taehyung, Jimin'in söylemesine izin veriyordu. Elinden gelen başka bir şey yoktu sadece salonda ve banyo da ki Jimin'in eşyalarını toplayıp onları kutulamaya yardım ediyordu.

"Madem aileleriniz izin vermiyor neden aynı evde kalıyorsunuz?"

Yoongi,Jimin'in peluş oyuncaklarını bir kutuya sıkıştırırken konuşmuştu. Jimin hızla odadan çıkıp onun yüzüne baktı daha sonra peluş balinası Morphy'nin iki büklüm bir halde Yoongi'nin altında olduğunu görünce ani bir çığlıkla ona doğru koşturdu.
"Morphy! Üzerine oturmuşsun kalksana!"

Yoongi anlamsız bakışlarıyla Jimin'e baktığında Jimin bir kez daha peluş balinayı işaret etti.

"Morphy diyorum üzerinde oturuyorsun diyorum!"

"Yere oturmayı pek sevmiyorum." Dedi altında ki Morphy'i çekiştirerek çıkartırken.
"Ayrıca al balinanı,yemedik."

Ona kötü  bakışlarını yollarken bir yandan da balinasını sevmeye devam etti Jimin. Taehyung kucağında ki koli ile salona girmiş, koliyi yavaşça yere kendini ise Hoseok'un yanına koltuğa bırakmıştı.

"Evde benimkilerden fazla eşyan var farkındasın değil mi?"

"Senden daha güzel giyindiğimin, farkındasın değil mi?" Dedi Jimin yüzünde Taehyung'un sinir olduğu gülümsemesinden vardı. 

"Söndön daha gözel giyindiğimin forkondoson değil mö?!"
Dedi Taehyung yüzünü yamultarak Jimin'i taklit ettiği sırada guruldayan karnını tutarak söylendi.

"Kalk yemek yap acıktım ben."

Jimin kendini Morphy'nin üzerine bırakıp yerde iyice yuvarlandı.

"Çok yorgunum kuçucum. Sonra sana özel olarak fırında tavuğumdan yapacağım!"

Taehyung midesinden yükselen guruldama ile  önce Jimin'e ardından Hoseok'a baktı.

"Açım diyorum Jimin."

"Yorgunum kuçucum."

"Jimin, benim küçük göbeğim aç. Anlıyor musun? İçeri de Nutelladan yaptığım bir sürü bebek var, ölsünler mi istiyorsun?"

Jimin,Taehyung'un bağıran kalın sesine ve yerde yuvarlanan bedenine bakıp bir çığlık kopardı. 

"Taheyung umarım hamile kalırsın da çocuk başka yerinden çıkar! Yemin ediyorum umarım hamile kalırsın! Senin için kilise de mum yakacağım gavat seni!"

XXI LIE  | MYG×PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin