-
Jimin kendi yorgun bir şekilde koltuğa bıraktığında,kendi evinin koltuğunu ne denli özlediğini fark etmişti.
"Yoongi sana yemin ediyorum halıları bile özlemişim."
Yoongi de diğer koltuğa yığılmıştı. Onu homurdanarak onayladığında Jimin elinde olmadan kıkırdadı.
"Seokjin hyung yeri öptü ya uçaktan indiğimizde, arkamızdaki kadın ona ezik dedi."
Yoongi de onun bu dediğine gülerken, Mini de kendi evine gelmiş olmanın verdiği güvenle tüm mobilyalara sürtünmeye başlamıştı.
"Uyusak mı acaba yatağımıza gidip?"
Bir kaç dakikanın sonunda her ikisi de üzerilerini değiştirmiş bir şekilde yatağa girdiklerinde,Jimin başını Yoongi'nin onun için açmış olduğu koluna koydu.
"Yarın barda benimle çalışmak ister misin?" dedi Yoongi uykuya dalmak üzereyken.
Jimin onu mırıltılarla onaylayıp yavaşça başını Yoongi'nin göğsüne yasladı,bir bacağını da onun üzerine atıp ağzını şıpırdatmıştı. Yoongi onun bu haline gülümsedi. Onun gözleri de kapanırken karanlığa,evine döndüğü için mutluydu.
-
"Namjoon hyung!" diye bağırmıştı Jimin elinde tuttuğu tepsideki bardakları dengede tutmaya çalışıyordu.
"Hyung iki tane bira, iki tane gin tonik, iki tane de..."
Aklının karışıklığıyla çığlık attı.
"Ay unuttum hyung! Ne demişlerdi,martini mi demişlerdi..."
Jimin bıraktığı tepsisini dolduran Namjoon'a bakıyordu.
"Bir sonraki gelişinde tekrardan al siparişlerini."
"Hayatım şuradakiler martini istiyormuş." Seokjin az önce Jimin'in unuttuğu siparişi söylediğinde Jimin kulaklarına kadar gülümsedi.
"Yaşa be hyung! Dedim ama martini mi demişlerdi dedim, demedim mi?"
"Dedin." dedi Namjoon da.
Jimin tepsisi dolunca dikkatlice aldı ve dans eden insanların arasından güç bela sıyrıla sıyrıla siparişlerini dağıttı ardından eğlenen insanların arasından Yoongi'yle flörtleşmeye çalışan kızların yanına gitti.
Tezgahın arka tarafına geçti ve tepsinini bırakıp ellerinin saçlarından geçirip Yoongi'nin önünde oturup onu izleyen kızlara inat dudaklarını Yoongi'nin boynuna bastırdı.
"Sevgilim." dedi bilerek ve kızların da duyabileceği sesle.
"Bebeğim?" dedi Yoongi de onun yanağına bir öpücük kondurup,karşısındaki kızın siparişini hazırlarken.
"Bu kadınların seni izlemesinden rahatsız oldum o yüzden ben de kime ait olduğunu belli etmek için bir gelip selam vereyim dedim." Jimin bir çırpıda söylediğinde Yoongi gülümseyerek içeceği kadına uzattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
XXI LIE | MYG×PJM
Fanfiction"Yoongi," diye fısıldadı Jimin aşık olduğu adamın toprak kahvelerine bakarken. "Sana yirmi bir yalan ve bir tane doğru söyleyeceğim , yirmi bir yalan ve bir doğrunun sonunda, bana aşık olacaksın. " - Yoongi×Jimin - 12012017 16062020 -