|×|

5.6K 568 262
                                    

-
"Yine gelmiş, maymun kılıklı velet."

Jimin oturduğu bar sandalyesinde ileri geri oynadı sinirle. Hoseok onun bu haline kıkırdadığında Jimin yüzüne yayılan gülümsemeyi silmeye çalıştı fakat bu gereksiz bir çabaydı. Hoseok'un onun aksine sürekli neşeli olması, düşmeye meyilli olan modunu yüksek tutuyordu.

"Hoseok, bu çocuğu işten attırmak için bana yardım eder misin? Maymun kılıklı, her perşembeyi mahvediyor varlığı ile."

Önünde ki birasından bir yudum aldı. 

"Ne diye bu kadar taktın çocuğa? Geliyor, şarkı söyleyip gidiyor. Hem deme öyle,o işe başladığından beri kazancımız ikiye katlandı. "

"Aman yesinler. Maymun kılıklı, bok herif. Ayrıca ben ona takmadım. Sevmiyorum onu."

Hoseok içki siparişini hazırlarken dinlediği Jimin'e şöyle bir baktı.

"Ne diye sevmiyorsun peki?"

Jimin omuzlarını silkip, öfkeli bir ses tonu ile konuştu.

"Yoongi bebeğime yavşıyor."

Hoseok sarsılarak gülmeye başladığında Jimin, Hoseok'un ne kadar büyük bir ağzı olduğuna dair düşünüyordu.  En sonunda Hoseok durulduğunda,gözlerinde ki yaşları sildi, gerçekten çok fazla gülmüştü.

"Şimdi sen o çocuğu,  Yoongi bebeğinden mi kıskanıyorsun?"

"Ne münasebet! Ben o maymun kılıklıyı değil, Yoongi bebeğimi kıskanıyorum.  Pis herif, attırsak ya  şunu işten?!"

Hoseok hazırladığı kokteyli müşteriye verdikten sonra sandalyesine çöktü.

"Neden? Çocuk yakışıklı, kaslı, sesi güzel, kendi de güzel, genç üstelik. Neden attıralım ki? Bak bu gün diğer günlere göre daha kalabalık."

"Kıçım ondan daha güzel."

Jimin,Hoseok'un haklı sözlerinin farkındaydı ama bir saat sonra  sahneye çıkacak o maymun kılıklı çocuğa da kaptırmak istemiyordu Yoongi'sini.

"Keşke Taehyung burada olsaydı." Dedi Hoseok, yüzünü özlemle asarak. 

"Keşke Yoongi bebeğim de burada ol-ne diyorum ya! O çocuk buradayken olmasın mümkünse."

Hoseok yeniden gülümsedi. Jimin'in gözlerinde ki aşkı görebiliyordu.
Taehyung'un da ona böyle bakmasını isterdi.

Bu sırada Taehyung,evin en rahatsız koltuğunda kucağında Hobie ile oturmuş, pür dikkat annesini ve üvey babasını izliyordu.

"Ee daha daha nasılsınız anneciğim? Siz nasılsınız Bay Park?"

"Bu it burada mı kalıyor?" Bay Park'ın geldiklerinden beri gözlerini çekmediği Hobie'ye baktı Taehyung.

Bay Park soğuk yüz ifadesi ile söylediğinde Taehyung olabildiğine yumuşak bir ifade ile yanıtlamıştı onu.
"Evet, ev arkadaşımın köpeği. Hobie adı, çok sevimlidir."

XXI LIE  | MYG×PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin